Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var så fyllesyk en gang at jeg "forsov" meg til flyet mitt. Jeg våknet faktisk slik at jeg kunne klart det om jeg hadde hatt krefter, men jeg var så sykt bortevekk i kropp og hode at jeg ringte når jeg visste det var for sent å nå flyet og fikk booket et senere fly så jeg fikk sove litt mer.

Har forsovet meg til tannlegetimer og legetimer opptil flere ganger. Og tannlegene ringer søren meg etter deg om du ikke møter opp. Flere ganger! Jeg tar ikke telefonen og ender opp med å bytte tannlege siden jeg er for flau til å bestille time fra samme tannlegene som ringer etter meg og ikke får svar.

Jeg har også forsovet meg til å kunne levere barnet mitt i barnehagen. De må leveres før halv 10. Dette er på dager jeg har hatt fri fra jobb eller har senvakt, men likevel.. Ender opp med hjemmedag i stedet da jeg synes det er pinlig å komme for sent fordi man forsover seg til så sent.

Jeg forsover meg for øvrig ganske mye generelt og det har vært et problem i mange år. Til mitt forsvar så har jeg elendig nattesøvn og sover ofte bare 2-3 timer før vekkerklokka ringer. Som oftest slår jeg den av i halvkoma, men innimellom har jeg ikke våknet av den i det hele tatt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom en gang 5 minutter for seint til en julefrokost hos foreldrene mine. Fikk ingen konsekvenser.

• Liker 11
Skrevet

Jeg kom en gang 5 minutter for seint til en julefrokost hos foreldrene mine. Fikk ingen konsekvenser.

:laugh:

Gjest Blubberella
Skrevet

Da jeg var student testet jeg ut en type allergimedisin og endte opp med å sovne igjen etter at klokka ringte og våknet ikke før kl halv tre på ettermiddagen. Jeg var helt i ørska og måtte ringe medstudentene for å beklage at jeg ikke hadde møtt til gruppearbeid som avtalt. Jeg er temmelig B-menneske men det der var drøyt. Tok ikke den allergimedisinen mer :)

AnonymBruker
Skrevet

haha, morsom tråd :P

jeg skulle på tidligvakt på jobb, da startet vi kl 8. jeg våkner kvart over 8, panisk! river på meg arbeidsklærne og løøøøper hele veien til jobb... i oppoverbakke. hadde blodsmak i munnen og hadde ikke en gang børstet håret. hun jeg skulle jobbe med flirte godt da hun så meg komme oppover bakken rødsprengt i trynet og andpusten. så sa hun plutselig "jeg hadde tenkt til å ringe deg jeg når jeg var ferdig med det og det". hasta visst ikke så fryktelig :fnise: pulsen var ikke normal før etter en time :P

en annen

hadde lagt med litt vel sent og bråvåknet og så på klokka, da hadde jeg en sånn "gammeldags" klokke med forferdelig ringing og vanlige visere. så at den var 1!!! jeg fortet meg å sende melding til sjefen om at "sorry sorry sorry jeg forsov meg helt vanvittig nå, kommer så fort jeg kan". trykket -send- og så gikk det plutselig opp et lys for meg, klokka var 1 på natta, ikke på dagen. sjefen lo godt når han så meg på jobb den dagen ja :P

Anonymous poster hash: 698df...db4
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

vet ikke helt om det er å forsove seg, men sliter litt med søvnen så hadde fått sovepiller av legen. Skulle prøve de for første gang og tok en pille kvelden før en rimelig viktig halvårseksamen på skolen(en mandag), så jeg skulle være sikker på at jeg fikk sove ordentlig ut. Fikk ikke sove på et par timer til tross for pillen, tok en til og sovnet. Våknet frisk og uthvilt dagen etterpå til riktig tid og alt så vel og bra ut... Helt til jeg kom på skolen klar for prøven og fikk beskjed om at jeg var en dag for sen, Det var tirsdag! Jeg hadde faen meg sovet mer enn et helt døgn!

Anonymous poster hash: 51bbd...bec

• Liker 16
Gjest tinbjo1
Skrevet

Forsov meg til jobb, våknet akkuratt det minuttet jeg skulle starte. Hva er oddsene for det liksom?

Meget uflaks...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forsovet meg til sånt som eksamen, og til nattevakt.

Min verste forsoving med tanke på hva jeg gjorde, er likevel den gangen jeg overnattet hos mine daværende svigerforeldre. Jeg hadde kun møtt de en gang før, kjæresten min var ikke der, og jeg skulle bli med foreldrene hans på besøk til bestemoren hans på formiddagen. Vel, jeg hadde slått av alarmen i søvne, og forsov meg.

Når jeg sover, så sover jeg jammen også, så da faren hans hadde banket på soveromsdøra i fem minutter uten respons, så hadde han forståelig nok gått inn for å prate til meg. Jeg hadde heller ikke våknet av at han pratet til meg fra døråpningen, så derfor kom han bort til meg. Til slutt, etter å ha sagt "Siv,Siv,Siv,Siv, kanskje du skal stå opp" og lignende med bare grynt til respons, hadde hanstilt seg over meg og pratet litt høyere. Den mannen er en litt tander og forsiktig mann, så det var sikkert utrolig ubehagelig for han. Verre ble det sikkert da jeg, i halvsøvne, trodde at det var kjæresten min i tre sekunder, og derfor dro han mot meg og kyssa han på munnen og sa "finingen min". Jeg trodde jeg skulle dø da jeg skjønte hva jeg hadde gjort. Man kan trygt si at det ble en klein frokost.

Herregud, jeg blir rød i ansiktet bare av å tenke på det. Eksen min pleier å minne meg på dette enda, for han synes jo dette er rasende festlig. Resten av forholdet vårt, da han hadde pratet med foreldrene sine og de ba han hilse meg fra dem, så pleide han å si "skal hilse fra mamma og finingen din".

Anonymous poster hash: c85db...fd8
  • Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Watch out, looks like we got a motherfucking badass over here!

Anonymous poster hash: e952d...5fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forsov meg til nynorsktentamen i 1. på vgs, noe som resulterte i at jeg ikke fikk karkater i faget til jul. Jeg kom egnetlig ikke inn på 2. året, men så var det heldigvis en som bestemte seg i løpet av sommerferien for at han skulle ta et utvekslingsår istedet, og når jeg hadde tatt igjen karkateren til sommeren stod jeg først på listen.

Anonymous poster hash: e952d...5fc
Skrevet

Forsov meg til eksamen på ungdomsskolen, gikk helt fint, læreren som ringte og vekte meg og ba meg komme så raskt som mulig. Fikk ta den som vanlig og rakk å bli ferdig med den i tide :) Men uansett den verste, fy F så redd jeg er hver gang jeg nå ha eksamen! Hehe

AnonymBruker
Skrevet

Oi. Kom han hjem til deg da eller? Var du tiltalt?

Anonymous poster hash: a7454...3e7

Nei, han ringte på mobilen. Det er aldri rettsbetjenten som henter tiltalte/vitner hvis de ikke møter, det er politiet. Jeg var ordfører i lagretten.

Anonymous poster hash: bfeab...3b3

Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Det var st hans, og for første gang skulle jeg jobbe dagen etter (har vært tradisjon å holde stengt her jeg bor).

Vel - JEG skulle feste og holdt på ut i de sene nattetimer.

Dagen etter, klokken 11, ringte det på døra nede. Jeg åpnet vinduet i andre etasje med kun en minimal t-skjorte og naken ellers. Der stod min (kvinnelige) sjef og skulle hente meg til jobb.

Jeg slang ned nøkkel, fremdeles full, og ropte: "kom inn - jeg skal bare duppe kroppen i vann".

Hun kom opp, og satt seg i stua sammen med overfylte askebegre og tomme ølflasker.

Deretter kjørte hun meg til en butikk hvor jeg kjøpte en salat og en flaske juice. Da vi kom frem til jobben gikk jeg foran, og snublet selvsagt i trappa så jeg sølte ut all juicen. Uten et ord (hun hadde ikke sagt stort fra hun kom på døra mi), hentet hun papir og tørket etter meg.

Så ja. Det var vel min verste forsoving. Hvorfor hun ville ha meg på jobb kan jeg ikke fatte og begripe :P

Det er heldigvis maaange år siden...

Og så har jeg sovnet fra et fly en gang - på flyplassen. Jeg var langt i fra full, men bare fantastisk utmattet (historien er for lang til at jeg orker å fortelle hele).

Endret av Sobril
AnonymBruker
Skrevet

Flere?

Anonymous poster hash: a7454...3e7
Skrevet

Jeg forsover meg egentlig aldri. Jeg sliter stort sett med at jeg beregner altfor god tid og kommer for tidlig til ting.

Men da jeg gikk på videregående slet jeg en del med søvnen, jeg hadde noen tabletter liggende som hjalp litt på søvnen og tok de søndag kveld. Mandag skulle jeg ha heldagsprøve, den siste i et avgangsfag, ganske viktig med andre ord. Våkner og ser på klokka, og det er 6 om kvelden!!! Får litt panikk, men var jo ikke så mye å gjøre med det, men blir enda mere frustrert da jeg finner ut at jeg har sovet helt til tirsdag, altså nesten to døgn! :fnise: Mistet en prøve i historie også som jeg skulle ha den tirsdagen. Fikk heldigvis tatt heldagsprøven senere, men måtte ta den på en lørdag formiddag, det var kjipt...

• Liker 1
Skrevet

Mens jeg studerte var jeg i praksis på en ungdomsintitusjon og fra torsdag til mandag midt i praksisen hadde jeg vært utenlands, så jeg skulle begynne igjen tirsdag. På tur hjem fra reisen blåste det opp til full storm på tur ned til mellomlanding i CPH og flyet til Oslo ble forsinket. Kom meg omsider hjem til nordnorge tirsdag morgen og tenkte å sove et par timer før jeg begynte kl 13. Våknet av at mamma hamra på husdøren min onsdag kl 09.30, da hadde ingen fått tak i meg siden mobilladeren lå i den forsvunnede kofferten min, og noe annen vekkeklokke hadde jeg ikke :P stakkars folk trodde jeg var død xD

Skrevet

Min venninne inviterte meg på middag i anledning min bursdag, jeg skulle være der kl.18, men klarte å forsove meg.. Ironisk nok hadde jeg allerede fått gaven og det var ... en vekkerklokke!

• Liker 2
Skrevet

Jeg forsov meg til mitt første skikkelige jobbintervju innen det jeg er utdannet som.

20 minutter før jeg skulle være der klarer jeg å våkne, det tar minst 20 min å kjøre dit.

Rasker på meg en jeans og genser, og takker gudene for at det ikke er kleskode for sosionomer. Så kikket jeg meg kjapt i speilet og konstaterer at sminken fra i går fortsatt er fin, og kun trenger litt blush i kinnene.

Kjører som et svin til der jeg skal være på intervju, parkerer rett utenfor døra til nabobedriften og tenker at boten tar jeg så det kommer.

Kommer da heseblesende inn på kontoret hvor begge sjefene står og venter, jeg er ca 10 minutt for sen. Beklager så masse at jeg er for sen, jeg "punkterte på veien, og det tok litt tid å skifte dekk".

Konklusjon; begge sjefene er imponert av at jeg kun var 10 minutt forsinket, selv om jeg punkterte. Og jeg fikk jobben.

• Liker 6
Skrevet

Jeg forsov meg til mitt første skikkelige jobbintervju innen det jeg er utdannet som.

20 minutter før jeg skulle være der klarer jeg å våkne, det tar minst 20 min å kjøre dit.

Rasker på meg en jeans og genser, og takker gudene for at det ikke er kleskode for sosionomer. Så kikket jeg meg kjapt i speilet og konstaterer at sminken fra i går fortsatt er fin, og kun trenger litt blush i kinnene.

Kjører som et svin til der jeg skal være på intervju, parkerer rett utenfor døra til nabobedriften og tenker at boten tar jeg så det kommer.

Kommer da heseblesende inn på kontoret hvor begge sjefene står og venter, jeg er ca 10 minutt for sen. Beklager så masse at jeg er for sen, jeg "punkterte på veien, og det tok litt tid å skifte dekk".

Konklusjon; begge sjefene er imponert av at jeg kun var 10 minutt forsinket, selv om jeg punkterte. Og jeg fikk jobben.

Lite troverdig forklaring, men hyggelig at du fikk jobben da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ung. 18 år. Jobbet på en kafe, og skulle ha det som het mellomvakt. Begynner kl 12. Ikke var det mobil den gangen, og ikke tlf i huset.

vi var avhengig av å være to på jobb.

Hadde aldri forsovet meg før, og var en pliktoppfyllende ansatt.

Fikk mye skryt av sjefen osv.

Den dagen våknet jeg klokken 12.30. Jeg hadde et kvarte å gå til bussstoppet. Jeg har et hår som står til alle kanter om morningen, og stresset mer enn fy. Sprang frem og tilbake. For å spare tid tok jeg sånn tørrpulver. Herre min guuud.

Fikk på meg klær og stormet ut. Glemte å låse døren også.

Sprang til bussen, og deeer....gikk den fra meg. Telte opp alle mynter..ikke nok til taxi. Så etter kjente biler for å haike. Jammen det kom det en som kjørte meg til døren. Jeg syns det trekte litt på bena, men var så stresset at jeg tenkte ikke mere på det.

Raser inn i garderoben for å skifte. Ser ned...røde tøfler uten sokker. Og håret? hahahah det var fult i hvitt pulver. Ugla selv på jobb var dritsur. Ga meg huden full. tydeligvis hadde hun aldri forsovet seg.

Klokken var halv to før jeg kom meg inn på jobben, og jeg skulle være der til kl 20.

utpå dagen ville jeg ha meg mat, for jeg hadde ikke spist frokost. Var helt svimmel. I en rolig periode, så skulle jeg ta meg noe raskt mat og en kaffe.Da kom hun og hentet meg med beskjed om å komme meg i jobb. Jeg hadde hatt nok fri. Sur som fy. Siden satt hun i kafeen en time med en venn, så forlangte hun å få gå en halvtime før tiden bare pga meg. Neste dag ga hu bskjed til sjefen at jeg skulkle trekkes i lønn.Hun var et helvete på jord den damen der,men det er en anen historie

Anonymous poster hash: 0e1e4...f45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...