AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Hva er din verste forsoving? Hva medførte den av konsekvenser? Eksamen? Jobbintervju? Sydenreisen? Personlig har jeg forsovet mge så jeg mista et fly.... Ikke i feriesammenheng, men det var surt nok, og kosta meg flere tusen kroner. Anonymous poster hash: 95680...0a5 1
globalagogo Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Huff en gang hadde jeg en dårlig periode med ei venninne. Bestemte meg for å møte henne på cafe for å skvære opp, da vi hadde noen usagte ting til hverandre. Jeg forsov meg til møtet med henne... Vi skulle på cafe rundt 10, altså en helt overkommelig tid. Våkna halv ett og hun hadde ringt, sendt masse sms og maset, men tlf var på lydløs. Har ingen kontakt i dag, da det var "dråpen". Dette var fra videregående skole. 3
Andreas_B Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Jeg forsov meg da jeg skulle på klassetur til Oslo, vi skulle ta båt og det tar meg ca. 30 minutter å gå til brygga. fikk ikke sove før sent den natta, så da forsov jeg meg da. jeg løp hele veien ned til brygga, men det var vinter og utrolig mye is, tryna vel rundt 10 ganger. da jeg kom ned til brygga begynte båten å kjøre, så da står jeg der da, ser på båten kjøre fra meg.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Første dag på et studie, skulle møte kvart over tolv. Våkna i to-tiden.Anonymous poster hash: 9eb93...c91 1
Honey Dew Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Jeg forsov meg "baklengs" en gang. Jeg gikk på en folkehøyskole og hadde sovet middag. Da jeg våknet, var jeg helt forvirret. Jeg fikk totalt panikk da jeg oppdaget at jeg hadde forsovet meg noe så grundig. Jenta hoppet i klærne, tok skolebøkene med seg og løp ned til matsalen for å få seg litt frokost (det var tvunget oppmøte til frokosten). Da jeg kom dit, var døren stengt og jeg tenkte at jeg bare var kommet for sent og at frokosten var over. Jeg gikk opp i klasserommet og gjorde meg klar til første time og så at jeg var den første som var kommet. "Jaja, de dukker nok opp etterhvert", tenkte lille meg, men ingenting skjedde. Jeg skjønte absolutt ingenting helt til husmor dukket opp og spurte hva i all verden jeg gjorde i klasserommet. "Jeg venter på at undervisningen skal begynne", svarte jeg og da sa hun at jeg måtte nok vente lenge på den siden klokken var 8 på kvelden og ikke 8 på morgenen, som jeg trodde. Flau som en kylling pakket jeg sakene mine og smøg med ubemerket inn på rommet mitt. Da jeg sprang avgårde til frokosten, hadde jeg jo sett at folk satt og så på tv, men trøtt som jeg var, hadde jeg ikke bitt meg merke i dette... 9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Jeg skulle fornye resept på antidepressiva, hadde time hos legen ca 12 og tenkte jeg fint skulle komme meg opp i tide. Våknet klokka 9 og følte meg ikke uthvilt i det hele tatt, så jeg tenkte jeg skulle sove en liten time eller to til, og fortsatt ha tid til å dusje etc før legetimen. Jeg hadde ikke dusjet på et par dager, i tillegg hadde jeg mensen og følte meg temmelig ulekker. Sånn bortsett fra det følte jeg meg egentlig bra, var inne i en god periode mtp depresjonen, og det tenkte jeg at jeg skulle vise legen ved å dusje, sminke meg og ordne håret fint. Vel, den planen gikk i vasken.. jeg våknet 3 minutter før legetimen startet, fikk panikk, kastet på meg ei jakke og tråkka det jeg hadde på sykkel. Heldigvis er ikke legen så langt unna, men han har kontor i 4. etasje uten heis.. Så jeg troppet opp på kontoret og lignet noe katta hadde dratt inn, anpusten, svett og fæl, udusja og upussa tenner, i pysj.. I tillegg skulle jeg veies, i bare undertøyet. Legen virka noe bekymret og satte opp en ny time til samtale noen dager senere, enda jeg forsikret om at alt var ok. Den forsov jeg meg ikke til Anonymous poster hash: 1bb1c...e40 6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #7 Skrevet 25. april 2014 Klarte en gang å sovne på pulten på skolen. Vi hadde fått beskjed om å møte på museumet klokka 12, som da var en halvtime til. Jeg bestemmer meg for å hvile på pulten en stund, og våkner ikke før klokka 1 på dagen. Synes det var utrolig pinlig, og læreren lurte på hvor i hulseste jeg hadde vært. Tok en spansk en, og sa at jeg hadde blitt syk. Anonymous poster hash: 01e81...a4d 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #8 Skrevet 25. april 2014 Min venninne forsov seg en gang til ungdomsskolen og ble helt bestyrtet da hun kom ned og såg at hele familien hadde stått opp og dratt uten å vekke henne. Hun var helt fortumlet og hev på seg jakken og skoene, fikk sekken på ryggen og syklet avgårde. Vel ute på skolen er det tomt og stille. Det går sakte men sikkert opp for henne at det er lørdag. I tillegg står hun der i pyjamas med dongerijakke Resten av familien låg hjemme og sov. Da mine foreldre var i slutten av tyveårene skulle de en gang på kino med en kamerat kl 21. Kameraten kjørte en eller annen slags langtransport og skulle på jobb tidlig dagen etterpå. Han bestemmer seg derfor for å ta seg en lur på sofaen før kinoen. Han våkner etter en stund og bestemmer seg for å hente mine foreldre, men han er litt tidlig ute så han tar en "stripe" gjennom byen. Når han kommer ned på kaien der som han dagen etter skal hente traileren/lastebilen han skal kjøre ser han at det er full aktivitet på kaien. Han hopper utav bilen og lurer på hva som skjer, og får til svar "hvor fan har du vært, du skulle ha vært her klokken syv i dag!?" Og kameraten blir jo helt perpleks: Han har da altså sovnet på sofaen på ettermiddagen, sovet helt rundt (mens mine foreldre satt hjemme og lurte på hvor han ble av), før han deretter våkner i åttetiden om morgenen dagen etterpå, og tilfeldigvis kjører innom jobb alt for sent. Skal si det ble en snakkis! Anonymous poster hash: a7454...3e7 5
Gjest Citronella Skrevet 25. april 2014 #9 Skrevet 25. april 2014 Den gangen da jeg var ung og hadde sommerjobb på et bakeri og oppmøtetid var kl 6 på morgenen. Jeg sovnet vel på sofaen etter jobb og våknet med et brak kl 9 (dette var veldig lenge før mobiltelefoner etc), vill panikk og heiv meg på mopeden ned til bakeriet. Stusset litt på at det var ingen biler eller tegn til liv utenfor, men låste meg inn. Fullstendig dødt. Vel, dere skjønner. Det var kveld... Husker jeg var fullstendig forvirret i flere minutter; det var en sær opplevelse. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #10 Skrevet 25. april 2014 Jeg forsov meg "baklengs" en gang. Jeg gikk på en folkehøyskole og hadde sovet middag. Da jeg våknet, var jeg helt forvirret. Jeg fikk totalt panikk da jeg oppdaget at jeg hadde forsovet meg noe så grundig. Jenta hoppet i klærne, tok skolebøkene med seg og løp ned til matsalen for å få seg litt frokost (det var tvunget oppmøte til frokosten). Da jeg kom dit, var døren stengt og jeg tenkte at jeg bare var kommet for sent og at frokosten var over. Jeg gikk opp i klasserommet og gjorde meg klar til første time og så at jeg var den første som var kommet. "Jaja, de dukker nok opp etterhvert", tenkte lille meg, men ingenting skjedde. Jeg skjønte absolutt ingenting helt til husmor dukket opp og spurte hva i all verden jeg gjorde i klasserommet. "Jeg venter på at undervisningen skal begynne", svarte jeg og da sa hun at jeg måtte nok vente lenge på den siden klokken var 8 på kvelden og ikke 8 på morgenen, som jeg trodde. Flau som en kylling pakket jeg sakene mine og smøg med ubemerket inn på rommet mitt. Da jeg sprang avgårde til frokosten, hadde jeg jo sett at folk satt og så på tv, men trøtt som jeg var, hadde jeg ikke bitt meg merke i dette... Var dette på en øy på vestlandet? I tilfelle, så levde historien om deg videre til senere kull Anonymous poster hash: 13c55...6e4 4
Honey Dew Skrevet 25. april 2014 #11 Skrevet 25. april 2014 (endret) Var dette på en øy på vestlandet? I tilfelle, så levde historien om deg videre til senere kull Anonymous poster hash: 13c55...6e4 Det var faktisk det. Oi, visste ikke at jeg var blitt "kjendis" i dette miljøet... Det er maaaaange år siden nå. Er blitt en gammel dame. Tror jeg... Endret 25. april 2014 av Honey Dew 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #12 Skrevet 25. april 2014 Klarte en gang å sovne på pulten på skolen. Vi hadde fått beskjed om å møte på museumet klokka 12, som da var en halvtime til. Jeg bestemmer meg for å hvile på pulten en stund, og våkner ikke før klokka 1 på dagen. Synes det var utrolig pinlig, og læreren lurte på hvor i hulseste jeg hadde vært. Tok en spansk en, og sa at jeg hadde blitt syk. Anonymous poster hash: 01e81...a4d En gang på vgs var det 2 stk i kullet mitt som ikke hadde fått med seg at de to første timene på morgenen var avlyst. De hadde satt seg på sine vante plasser (han like foran henne), og det var litt småklein stemning siden de ikke kjente hverandre noe særlig (dette var eneste faget de to hadde sammen). Hun forsøkte å jobbe litt med skolarbeid, og han lente seg fremover på pulten og sovnet. Plutselig slipper han den brakfisen så begge to skvetter til. Han satt helt i ro en stund før han stille og forsikt lente hodet ned igjen på pulten. Den hadde visst stinket noe jævlig også. :fise: Tipper han var bra flau da altså. Hun var flau hun også Anonymous poster hash: a7454...3e7 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #13 Skrevet 25. april 2014 Forsov meg en dag jeg skulle i retten. Ble vekket av rettsbetjenten da vekkeklokken ikke hadde ringt. Dommeren tok det fint, men ikke gøy å ha forsinket hele saken nesten en time. Anonymous poster hash: bfeab...3b3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #14 Skrevet 25. april 2014 Forsov meg en dag jeg skulle i retten. Ble vekket av rettsbetjenten da vekkeklokken ikke hadde ringt. Dommeren tok det fint, men ikke gøy å ha forsinket hele saken nesten en time. Anonymous poster hash: bfeab...3b3 Oi. Kom han hjem til deg da eller? Var du tiltalt? Anonymous poster hash: a7454...3e7
Fandenivoldsk Skrevet 25. april 2014 #15 Skrevet 25. april 2014 Da jeg skulle flytte til Tokyo i Oktober måtte jeg overnatte i Oslo for å ta fly til London klokka åtte neste morgen. Pappa ringte meg to ganger, men allikevel klarte jeg å sovne og våkna 08.02.. Mirakuløst nok ordnet alt seg, jeg fikk komme med et fly til London to timer senere og selv om jeg måtte ta taxi fra Gatwick til Heathrow rakk jeg det opprinnelige flyet mitt til Tokyo. Håper likevel jeg aldri opplever noe sånt igjen
Haugenjenta Skrevet 25. april 2014 #16 Skrevet 25. april 2014 Skulle begynne på kurs i mai i fjor, og jeg er en sånn som ligger, og tenker og gruer meg kvelden i forveien. Sliter da ganske bra med å sovne. Dette var et sånt kurs man deffinitivt ikke måtte komme for sent til for da mistet man plassen. Jada. Våknet 20 minutter før kurset startet, og det tar et kvarters tid å kjøre med bil. Heiv på meg det nærmeste jeg fant av klær og en lue, heiv meg i bilen og kjørte bra fort over dumpene nedover. Måtte i tillegg finne parkeringsplass og betale for parkering, samt finne frem til klasserommet, men jaggu var jeg der tre over 9. Og jeg fikk beholde plassen Og var ikke den eneste som kom litt for sent, heldigvis.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #17 Skrevet 25. april 2014 Jeg forsov meg når jeg skulle i bryllup til søsteren min i Tyskland. Våknet en time for sent, og med en ettåring å vekke, stelle og mate før avreise er ikke 15 minutter før bussen går tidsnok. Så jeg måtte endre på flyvningen og ut med mange tusen. Skikkelig kjipt! Men kunne jo ikke gå glipp av bryllupet Anonymous poster hash: e47e3...41b
pinar Skrevet 25. april 2014 #18 Skrevet 25. april 2014 Har forsovet meg til kveldsvakt før som starter 14.30. Jeg våknet av meg selv 14.29.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #19 Skrevet 25. april 2014 Må ta denne anonym, for denne er lett gjenkjennelig om du kjenner meg. Jeg skulle ha min første dag i ny jobb, og gledet meg vilt til å få begynne. Meeeen, så sovnet jeg av da. Når jeg våkner så hopper jeg i arbeidsklærne i full fart, og løper ut for å prate en taxi, jeg vet jeg er på grensa til å komme forseint så jeg og taxisjåføren stresser sammen i bilen for å finne den kjappeste veien dit jeg skulle. Klokka har tikket over hel, faen, jeg er fortsatt noen minutter unna, jeg vet at jeg kommer ti minutter (minst) forseint, jeg føler at jeg stuper mot døden -hvorfor akkurat i dag? Så ringer telefonen.. Han: "Hi! *mitt navn*?" Hjernen tenker ikke, jeg stresser -og tror jeg hører stemmen til en amerikansk nabo og kompis av meg som ringer, men såå tidlig, og akkurat nå? Meg: "Hi!? Yeah, of course it's fucking me! Why the fuck are you calling me at this hour for? Shit, you have no idea how stressed I am, I overslept and now I'm too fucking late for my fucking new job!! First day! Fuck, fuck, fuck... Hey man, I need to hang up. Fuck.. The crew boss is going to be so fucking mad at me, omg, some first impression! Fuuuck!" Jeg puster og peser et par sekunder, mens det fortsatt er stille i den andre enden. ..helt til jeg plutselig hører en veeldig rolig, dyp og stram stemme: "This is xxxx, your crew chief. I was wondering when you were going to show up at work." I seinere tid viser det seg å være er en av de beste jeg har jobbet under, og også et av de beste menneskene jeg har møtt. men jeez..for et første møte vi fikk...! Anonymous poster hash: 2f9ff...de2 8
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #20 Skrevet 25. april 2014 Haha, praie en taxi skulle det selvsagt stå, jeg er ikke kjent for å gå å rope til taxier som tilfeldigvis kjører forbi altså. Anonymous poster hash: 2f9ff...de2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå