AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #41 Skrevet 26. april 2014 Her får konen prolaps dersom det kryper en edderkopp over gulvet, eller det skal skiftes dekk på bilen, eller noe tungt skal løftes et sted, eller noe nytt skal settes opp i huset. Rart det der gitt. Anonymous poster hash: 0f1c2...d9d
Harlekin Skrevet 26. april 2014 #42 Skrevet 26. april 2014 Endret rutinene kanskje? Noe galt har man jo gjort når det tar så lang tid per barn.. Det var MEGET lettvint sagt. -------------------- Åpenbart bruker mannen dette for å snike seg unna arbeidet, med mindre han faktisk har et mageproblem, og det hadde sikkert kona visst. Ikke greit.
Ultiva Skrevet 26. april 2014 #43 Skrevet 26. april 2014 (endret) Mannfolk liker ikke for mye tjas og mas vet du! Her er det snakk om å legge BARNA, ikke kona. Han får finne igjen ballene sine og be konemor om å slappe av med en rusletur eller tv annenhver kveld mens han legger barna da vet du, om han syns det blir for mye tjas og mas. Endret 26. april 2014 av Ultiva 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #44 Skrevet 26. april 2014 Endret rutinene kanskje? Noe galt har man jo gjort når det tar så lang tid per barn.. Hehe! Forresten, du glemte ironiflagget...Anonymous poster hash: 53591...e73
smilo Skrevet 26. april 2014 #45 Skrevet 26. april 2014 "Hadde ikke orket"? Hva ville du gjort, da latt være å legge ungene?Anonymous poster hash: 52b98...64c Jeg ville aldri laget meg rutiner som tar så lang tid. Jeg kan ikke se hva det skal være godt for. Men mulig jeg har vært usedvanlig heldig med mine tre. Du svarte forresten ikke på mitt andre spørsmål. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #46 Skrevet 26. april 2014 Jeg ville aldri laget meg rutiner som tar så lang tid. Jeg kan ikke se hva det skal være godt for. Men mulig jeg har vært usedvanlig heldig med mine tre. Du svarte forresten ikke på mitt andre spørsmål. Tror du virkelig noen GÅR INN for å lage seg så tidkrevende rutiner? Med vitende og vilje og med åpne øyne? Det tror ikke jeg. Jeg tror at de, i likhet med deg, gjør det de tror er best og som passer for sitt barn. Og ja, kanskje du hadde flaks med dine tre Anonymous poster hash: 53591...e73 2
Gjest Magdalene Skrevet 26. april 2014 #47 Skrevet 26. april 2014 Tror du virkelig noen GÅR INN for å lage seg så tidkrevende rutiner? Med vitende og vilje og med åpne øyne? Det tror ikke jeg. Jeg tror at de, i likhet med deg, gjør det de tror er best og som passer for sitt barn. Og ja, kanskje du hadde flaks med dine tre Anonymous poster hash: 53591...e73 Jeg tror mange lager trøbbel for seg selv ja. En unge kan kanskje være litt vrien å legge, men da gjør man jo ikke de samme "feilene" medbringes to. 2
smilo Skrevet 26. april 2014 #48 Skrevet 26. april 2014 Tror du virkelig noen GÅR INN for å lage seg så tidkrevende rutiner? Med vitende og vilje og med åpne øyne? Det tror ikke jeg. Jeg tror at de, i likhet med deg, gjør det de tror er best og som passer for sitt barn. Og ja, kanskje du hadde flaks med dine tre Anonymous poster hash: 53591...e73 På en måte tror jeg faktisk det. Enkelte tenker ikke over hva det vil si at de ligger sammen med ungene til de sovner i begynnelsen, når barnet sovner i løpet av kort tid. Men etterhvert som engelen klarer å holde seg våken lenger så vil leggetiden øke på. Jeg har vært på besøk hos folk der leggetiden til barnet på 4 år tok 2-3 timer...fordi mor måtte ligge sammen med barnet til det sovnet. Da har de selv startet denne rutinen. Min eldste våknet av lite uro, da han var vant med total stillhet fra dag en. Selvfølgelig utsatte vi derfor nr to for en viss støy slik at han sov uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #49 Skrevet 26. april 2014 Ts her. Takk for svar og takk dere andre for at dere kupper tråden min;) Jeg synes i utgangspunktet det er koselig å legge barna, men jeg vil gjerne at far også tar noe av dette. Har tatt det opp med ham nå og han lover på tro og ære at han skal prøve å legge dobesøket til andre tidspunkt. Han var vel egentlig bittelitt enig i at det kunne minne bittelitt om unnasluntring dette ( selv om han faktisk sliter litt med magen som flere av dere har nevnt. ) Vel.. Skal ikke forstyrre dere mer i diskusjonen om dårlige rutiner ( annet enn å påpeke at alle barn er forskjellige, de vokser, forandrer seg og behovene endres og selv om legging somregel fungerer fint kan det for de fleste oppstå perioder hvor man opplever at det tar lengre tid.. ) Anonymous poster hash: 7c6ee...dc2 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #50 Skrevet 27. april 2014 Jeg tror mange lager trøbbel for seg selv ja. En unge kan kanskje være litt vrien å legge, men da gjør man jo ikke de samme "feilene" medbringes to. Merkelig da, at min førstemann alltid har vært en drøm å legge mens nr 2 har vært et lite helvete. Siden du mener at alle barn har identiske behov mener jeg.. Til TS: så flott at han klarer å ta selvkritikk på det her, det skulle bare mangle at dere deler 50/50 på legging av barna. Om de venner seg til at bare mamma kan legge så blir det f eks veldig vanskelig for deg om du skal ut på noe en kveld.. Anonymous poster hash: f9ac7...0a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå