Gå til innhold

sovnet naken ute og ble vekket av mor... flaut

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvem er det så gidder å dra frem slike gamle tråder..? Skulle akkuratt til å svare..at hun kikket sikkert litt rart på deg nå du lå naken å solte deg midt på vinters-tid.

Burde vært en grense på hvor gamle tråder det er lov til å gjennoppta.

Trudde ikke det var no grense hvor gammle tråder det er lov og ta opp :kjefte:

Nu blir den enda eldre :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trudde ikke det var no grense hvor gammle tråder det er lov og ta opp :kjefte:

Nu blir den enda eldre :ler:

"Hei trådstarter her igjen, nå har det gått 5 år men jeg er ennå ikke helt kommet over det som skjedde her. :fnise: "

Nei da tror nok hun har glemt ut dette nå var det nøvendig skrive mer her da?

Gjest Her var det mange harryer...
Skrevet

Jeg forstår TS svært godt!

Det å bli tatt på fersken og blottet som naken foran en forelder eller familiemedlem er noe av det verst tenkelige.

Vår familie har et normalt forhold, men det er utenkelig og absolutt upassende med nakne kropper foran andre familiemedlemmer!

Mange familier snakker ikke om naknre kropper og sex som om det var værmeldingen...og mange av oss synes selv ikke at slikt er naturlig innefor en familie å snakke om slikt. ¨

Mange av oss er naturlig sjenerte i forhold til kropp og sex overfor familien -og synes ikke slikt er anstendig på den arenaen!

Jeg ville også ha vært flau i laaang tid etterpå etter noe slikt som TS forteller om (og jeg er snart 30...)

Hadde det vært faren som kom istedet ville jeg sannsynligvis ha emigrert - men det er kvalmt, ekkelt og forferdelig å tenke på å bli sett naken som tenåring/voksen av sin mor eller far - ja! :kjefte::kjefte:

Skrevet
Jeg forstår TS svært godt!

Det å bli tatt på fersken og blottet som naken foran en forelder eller familiemedlem er noe av det verst tenkelige.

Vår familie har et normalt forhold, men det er utenkelig og absolutt upassende med nakne kropper foran andre familiemedlemmer!

Mange familier snakker ikke om naknre kropper og sex som om det var værmeldingen...og mange av oss synes selv ikke at slikt er naturlig innefor en familie å snakke om slikt. ¨

Mange av oss er naturlig sjenerte i forhold til kropp og sex overfor familien -og synes ikke slikt er anstendig på den arenaen!

Jeg ville også ha vært flau i laaang tid etterpå etter noe slikt som TS forteller om (og jeg er snart 30...)

Hadde det vært faren som kom istedet ville jeg sannsynligvis ha emigrert - men det er kvalmt, ekkelt og forferdelig å tenke på å bli sett naken som tenåring/voksen av sin mor eller far - ja! :kjefte::kjefte:

Herre min tid!

Nakenhet er jo det mest naturlige som finnes, du kommer jo til verden naken.

• 2 år senere...
Gjest Gutt 15
Skrevet

Noe nytt? :P

I min familie er sex og nakenhet rimelig tabu, og jeg håper aldri jeg blir overrasket naken av noen i familien. Gutt 15.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...