Gå til innhold

sovnet naken ute og ble vekket av mor... flaut

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Jeg har opplevd det flaueste jeg noen gang kan komme til å oppleve. Er en 17 år gammel jente som har gjort verdens største tabbe. Jeg var alene hjemme en dag da jeg kom hjem fra skolen. Hadde hatt kroppsøving i siste skoletime og skulle dusje da jeg var komt hjem. Det var sol og varmt ute så jeg bestemte meg for å ligge ute i solen noen minutter før jeg skulle dusje. Visste jeg var alene hjemme en time før mor skulle komme hjem. Huset ligger ganske skjermet til så jeg kledde meg naken og gikk ut og lå meg i solsengen.(mye skarpe steiner utefor så jeg hadde sokkene på for å ikke skade føttene) Hadde aldri solt meg naken før men syntes det var deilig å ligge der uten klær. Litt for deilig ble det nok, for plutselig våknet jeg opp av at mor stod og så på meg. Der lå jeg naken med bare ett par skittne sokker på meg. Var så utrolig flau. :oops: Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg eller hva jeg skulle si. Mor ble nesten like flau. Hun stod og så på meg to sekunder før hun snudde og gikk inn. Det hele endte med at jeg snek meg inn og tok klær på meg før jeg forsvant ut døren igjen. Orket ikke vise meg mer den kvelden. Da jeg traff mor dagen etter skulle jeg ønske det gikk ann å knipse og forsvinne gjennom luften. Det gikk noen dager før jeg greide se henne i øynene. Er fortsett veldig flau over det selvom snart to uker har gått. Tror det blir en stund til neste gang jeg soler meg naken :( Er det noen andre som har opplevd noe lignende?? Eller noen mødre som har oppdaget datteren på ett tidspunkt det ikke passet seg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Janna
Skrevet

Jeg spør meg selv når mens jeg leser: Hvilket forhold har du og moren din?

Jeg og mamma har solet oss nakne sammen fra jeg var 15. Det har alltid vært veldig koselig å ligge på hver sin solseng og sludre litt og drikke brus med isbiter i, og kjenne solen varme.

Hvorfor synes du det var flaut at hun oppdaget deg? Var det reaksjonen hennes som gjorde det flaut?

Pleier moren din å være reservert når det gjelder kropp og nakenhet?

Jeg har et lite tips til deg; blås i mamma! Kle av deg, sprad naken gjennom huset og legg deg frimodig og godt til rette på solstolen din- det er jo så herlig å sole seg naken!

8)

Lykke til :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og moren min har ett åpent og fint forhold, men dette kom veldig overaskende på oss begge tror jeg. Derfor ble det flaut! Kan ikke huske at hun har sett meg naken siden før puberteten og da ble dette veldig flaut. Og ikke minst fordi jeg hadde sokker på meg. Må ha sett litt rart ut. Hvite tennissokker og ikke en tråd på resten av kroppen. Skulle bare ligge der i noen minutter så jeg tok de ikke av meg :( Skal prøve å huske det neste gang, men jeg tror det må la seg vente til mitt neste liv :)

Skrevet

Hei hei!

Jeg er snart 16 år og faktisk hadde jeg følt meg like dan!Jeg og mamma har et kjempe godt forhold,men for meg ville det aldri vært naturlig å sprade rundt naken foran mamma eller pappa.Jeg er sjenert av natur og har til og med aldri pratet med mamma eller pappa om hvem jeg er forelsket i....Mamma er for "fri" for meg,hun snakker om det meste,kommenterer de kjekke guttene på stranden,noe som nesten gjør meg flau..Ikke vet jeg hvorfor,men sånn sett er jeg og pappa veldig like.Han er også litt sjenert av natur og følsom,mamma er mer den spontane.

Men jeg tror det kommer til et punkt at de fleste ungdommer trenger perioder hvor nakenhet og det som forbindes med seksualitet er veldig flaut.Noen er selvsagt mer komfortable med å vise sin nakenhet,men ikke jeg...Ikke nå i hvertfall..!Og dette behøver ikke å ha noe med et dårlig forhold til foreldre/mødrene sine...For meg tror jeg dette er bare sunt...Jeg liker ikke engang å gå med kjole er skjørt,fordi jeg ikke føler meg komfertabel!Haha... :D

Skrevet

Er mann og litt eldre enn deg men føler det samme med min mor. Viser meg ikke i bar overkropp hvis hun er i nærheten! Føles bare ubehagelig - derfor gjør jeg det bare ikke. Ellers har vi et godt forhold.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg holdt på å skifte klær på rommet mitt da pappa plutselig ramlet inn døren til rommet mitt. Hadde heldigvis truse på meg, men det var alt. Var ikke så kult å stå der med strutte puppene mot han, så jeg skjønner godt at du ble flau.. Etter den tid begynte jeg å låse døren. Jente 18

Gjest alexandra
Skrevet

Jeg har ett veldig godt forhold til familien min ang kropp og nakenhet. Hos oss har det vært helt vanlig å være naken, og må si jeg er vant til det. Ovenfor mamma kan jeg snakke om alt mulig, men for pappa er jeg litt mer tilbakeholden. Han blir flau når han ser meg naken, og når jeg nevner noe som har med sex å gjøre, blir han knall rød og henviser til mamma. Soler meg ofte naken på terrassen, og det gjør også mamma. Synes det er helt naturlig å vise nakenhet hjemme, men selvfølgelig skjønner jeg at det er noen som ikke liker det også

mvh Alexsandra :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor gammel er du Alexsandra? Hvis man er vant med å vise seg naken hele tiden fra man er liten av og opp igjennom så kan det virke naturlig, men for de som ikke er det og blir tatt på fersken kan det nok blir ganske flaut.. Viser du deg naken bare for familien eller er det sånn at om en nabo er på besøk så hindrer ikke det deg for å ligge naken og sole deg?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det er helt naturlig å gå rundt i huset naken eller å sole meg naken på verandaen... Nå er jeg riktignok en jente på 24, men å sole meg naken på verandaen eller å gå naken hjemme f.eks. hvis jeg nettopp har dusjet og det er sommer og varmt, det har gjorde jeg så lenge jeg bodde alene sammen med moren min. Det har ingenting med trang til å vise meg frem, eller at det tenner meg seksuelt, eller noe sånt å gjøre... det er rett og slett deilig å kjenne varm luft og soltråler mot hele kroppen. Savner det litt nå som jeg bor i kollektiv og ikke kan sjenere de jeg bor sammen med... :wink:

Jeg ville riktignok ikke vist meg naken foran naboer, eller bekjente jeg ikke kjenner så godt.. Men har et ganske avslappet forhold til kroppen min og nakenhet..

Gjest Alexandra
Skrevet

Til Gjest som svarte på innlegget mitt...

Jeg er 18 år, og som du skrev er jeg vant til det fra barndommen. Jeg skjønner også at folk synes det er flaut å bli sett naken av andre i familien. Jeg bare snakker om meg selv og at jeg ikke synes det er flaut. Selvfølgelig ligger jeg ikke å soler meg naken hvis naboen står å kikker og jeg sprader da heller ikke naken rundt i huset hvis det er andre enn familie der.

Alexandra

• 2 år senere...
Gjest nakenjente
Skrevet

Jeg synes det er fint at dere kan ha ett så fint forholdt til foreldrene deres som janne og alexandra beskriver.

Når jeg bodde hjemme var nakenhet tabu. Jeg såg aldri moren eller faren min naken når jeg var tenåring.

Heldigvis har jeg nå fått ett fint forhold til kroppen min og elsker å sole meg naken både hjemme og på stranden, men familien min vet det ikke.

Oppfordrer foreldre til å være åpne om dette og ikke være redd for at barna får ett glimt av dem på badet eller lignende. Tror det kan medføre at barna får ett mere forhold til kroppen sin og ikke så lett føler seg presset av det hysteriske kroppsidealet i media.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er vitsen med å sole seg naken ute da. Jeg tror jeg kan forstå at noe ikke bruker overdel..men helt naken. Hva er det vitsen med da? Hvem i pokker bry seg om du har rett brunfarge der nede? Tror slike jenter har et stor behov for å vise seg frem...slike "jenter" ender ofte opp i blader og på internett. Folk som sprader rundt helt nakne med foreldre...hve feiler det dere da?

Trådstart: kanskje du tenker deg bedre om neste gang du finner på noe slikt?

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Skjønner ikke problemet jeg, dvs helt sant er det ikke - jeg skjønner litt.

Her i huset er vi 3 "barn" - 15, 16 og 18(gutt/jente) og to voksne 47 og 51 - og alle kan gå nakne til/fra bad f eks. Ingen som bryr seg om jeg/unger eller kona skifter - og selvfølgelig ikke noen som gjør store øyne av en naken pupp eller rumpe. (Sex derimot er greit å gjøre en smule mer privat. Det gjør jeg kun med KONA) Derfor vil slett ikke soling ute i haven være et problem - med eller uten sokker. For oss er dette nokså naturlig, alltid vært slik og kommer kanskje alltid til å være slik. Aner ikke hvordan det vil bli når ungene flytter og kommer hjemom en tur, kanskje anderledes da?

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeflau jeg også.... tror ikke foreldrene mine har sett meg siden før puberteten, og har ikke noe ønske om at de skal gjøre det heller...

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jag hadde aldri lagt meg ute naken hvis det var kjempekrise at noen så meg...

Skrevet

Tror neppe jeg hadde blitt flau dersom det var meg i den situasjonen, men dersom det hadde vært min far som stod der, hadde nok saken vært en annen!!! :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Det er noe annet når en er fjortiss, da hadde det sikkert vært mye flauere. Men nå hadde jeg kanskje blitt litt flau, men ikke noe særlig.

Gjest nakenjente
Skrevet

Til gjest som lurer på hva som er vitsen med å sole seg naken ute vil jeg anbefale å prøve en gang.

Det er utrolig deilig å ligge helt naken ute, la solen varme over alt på kroppen og kjenne en mild sommerbris smyge seg rundt meg.

Får en herlig følelse av frihet og å være levende. Anbefales alle.

Foreldrene mine vet ikke at jeg er nudist og tror det hadde blitt litt beklemt stemning dersom de kom uventet på besøk mens jeg solte meg naken i hagen. Men det er nok jeg som hadde taklet det best. Har kommet over mine problem med å vise meg naken for både kjente og ukjente.

Skrevet

Mine gutter er 10, 13 og 16 år. Hjemme hos oss har vi et avslappet forhold til kropp og nakenhet; ikke påtrengende i noen retning, men helt naturlig. Som f.eks. at vi kan gå mellom soverom og bad uten å kle på oss osv...

Jeg hadde nesten regnet med at ungene ville fortsette med å ha et avslappet forhold til kropp og nakenhet, men etterhvert har det vist seg at eldstemann - da han ble rundt 13-14 år - begynte å markere at han ønsket å ha dette mer privat. Han satte selv grensene for hvordan han ønsker å ha det. Han liker heller ikke å se mamma eller pappa nakne, det er ganske pinlig for ham.

Poenget mitt er altså: Det var ikke galt eller dumt av deg å sovne naken i din egen hage, det var i verste fall flaut. Kjære deg; du har jo slett ikke gjort noe galt, heller! Men jeg kan forstå at du følte deg litt dum der du lå... :wink:

Jeg tror du får prøve å glemme hele greia, jeg!

Skrevet

Hvem er det så gidder å dra frem slike gamle tråder..? Skulle akkuratt til å svare..at hun kikket sikkert litt rart på deg nå du lå naken å solte deg midt på vinters-tid.

Burde vært en grense på hvor gamle tråder det er lov til å gjennoppta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...