Gå til innhold

Friendzona som jente

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenter som flest er ikke redd får å bli friendzonet.. Så jeg friendzonet alle helt til endag, og angre faen ikke at jeg vennezonet alle de jentene.

Har dem ennå som venner, og gjett jeg skal fortsette med det (er ikke singel, så er nødt) men selv om jeg er singel.

Friendzone damer er bedre en sex :D

Anonymous poster hash: 2808c...8f2

Det gjelder ikke meg. Er ikke gira på å bli friendzona av en jeg liker, hvem vil egentlig det?

Anonymous poster hash: 000f1...dc6

Videoannonse
Annonse
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Ja, det er fullt mulig.

For min del har det hendt tre ganger dette året, men la meg først forklare min vennesone. Den består av to typer jenter:

1. Jenter jeg ikke er seksuelt tiltrukket av.

2. Jenter jeg er seksuelt tiltrukket av, men hvor jeg ikke nødvendigvis ønsker et forhold.

De to første jentene dette året er seksuelt attraktive og flotte jenter, men når jeg merket at de kanskje til og med var forelsket i meg, så har jeg ikke lyst til å innlede noe til de for så å senere måtte såre de ved å ikke kunne gjengjelde følelsene. Jeg har også oppfattet de som den type jenter som foretrekker litt mer seriøse forhold, men kanskje jeg tar feil. Vi er jo fortsatt venner og snakker når vi møtes.

Sistnevnte var en jente jeg traff noen ganger nå nylig, men hun synes jeg er altfor direkte og går for fort frem. Samtidig sa hun at hun likte meg veldig godt og jeg tror det kunne gått veien om jeg tok det med ro, men jeg følte at vi var for ulike og jeg er heller ikke interessert i å bruke så lang tid ettersom jeg kun treffer en jente om gangen. Jeg foreslo at vi kunne være venner, noe hun synes var en god ide og sa samtidig at hun var overrasket over forslaget da hun var vant til at menn ble sinte og sure når det ikke ble noe mer.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Fullt mulig å bli friendzona som jente. Kompisene mine fra barndommen har alltid sett på meg som en venn. De ble veldig overrasket når et par venner av de viste interesse for meg. Tror de hadde glemt jeg var jente, eller så var jeg bare ufattelig stygg i deres øyne:P10 år siden vi bodde i nærheten av hverandre, men når vi treffes er det som tiden har stått stille. Er i dag glad de så meg som en kompis, ikke mulig flørt/kjæreste/ligg:)

Anonymous poster hash: 1b997...529

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...