Missy1 Skrevet 23. april 2014 #21 Skrevet 23. april 2014 Ja, i dagens samfunn så er det relativt vanlig. Jenter ned i 13-års alderen som er seksuelt aktive, kan gå til helsestasjonen/helsesøster og be om resept på p-piller. Noe jeg syntes er ganske kvalmende, men også bra på sin måte. Jeg er 17 og bruker selv p-piller. Loette er merket jeg har falt på, passer meg utmerket. Anonymous poster hash: 149de...08d P-piller kan brukes som mer enn prevensjon så jentene er ikke nødvendigvis tidlig sexuelt aktive selvom de begynner med ppiller i ung alder. Selv begynte jeg som 15åring pga veldig sterke mensensmerter 1
fresia Skrevet 23. april 2014 #22 Skrevet 23. april 2014 ja, jeg bruker p-piller. har brukt Mercilon i 5-6 år og bytta til Loette for 2 mnd siden. bruker det ikke bare som prevensjon, men også for å slippe å ha mensen
Sjokoladenøtt Skrevet 23. april 2014 #23 Skrevet 23. april 2014 Jeg har brukt cerazette i mange år nå, siden jeg var 15. Det var mest pga helt sinnsyke menssmerter jeg ville ha det, og på cerazette forsvant mensen helt Skal gå over til p-stav nå i slutten av april Fastlegen min anbefalte det da jeg hadde et lite "uhell" med pillen, hadde hatt spysyken i to dager, og klarte tydeligvis å bli gravid selv om jeg tok pillen etter jeg hadde kastet opp
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #24 Skrevet 23. april 2014 Nei. Da kan jeg dø Anonymous poster hash: cae2c...aa4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå