Gå til innhold

Sukkerfri i 60 dager, er DU med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig sukkeravhengig og kan fint gafle i meg et par storesjokoladeplater, smågodt og dessert ila en helg. Trenger motivasjon, tips og støtte til å venne av meg denne sukkeravhengigheten. Kroppen min trenger ikke sukker i form av usunn mat, men jeg spiser frukt og sånt. Her kan vi komme med tips til snacks og motivasjon til hverandre.

Anonymous poster hash: 49958...0fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hadde viljestyrken. Derimot er jeg med på å redusere inntaket, og heller fokusere på å spise sunnere! :)

Skrevet

Jeg spiser alltid sukkerfritt, og trives med en sukkerfri hverdag. Men hvis jeg får bli med her likevel, vil jeg gjerne det. Kanskje jeg trenger motivasjon en dag, og kanskje kjeg kan motivere andre! :)

Skrevet

Jeg er med! Har nettopp kjøpt meg sukkerfri sjokolade på salg og greier :danse:

Skrevet

Jeg begynte i går. So far so good :P

Men jeg kommer ikke til å kutte ut absolutt alt av sukker. Nå leter jeg etter gode erstatninger når suger kommer. Regner med jeg kommer til å spise en del youghurt og lettkesam med jordbær og blåbær.

Har forresten hørt at det er de 3 første sukkerferie dagene, og ikke ukene som mange tror, er verst. Vi får håpe på det så avvenningen går raskt og gæli :)

Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg er med fra og med imorgen, jeg kommer nok til å "daue"! ;)

Gjest Riviera
Skrevet

Er med! Men vil ikke fruktsukkker også stimulere søtsuget, eller går det greit å erstatte lørdagsgodteriet med frukt?

Skrevet

Yes! Jeg er med!

Skrevet

Er med! Men vil ikke fruktsukkker også stimulere søtsuget, eller går det greit å erstatte lørdagsgodteriet med frukt?

Det er opp til deg :) Jeg spiser sjelden frukt, da det kan føre til søtsug for meg. Jeg spiser heller 86% sjokolade og bær. Men kanskje det fungerer for deg?

Skrevet

Jeg og! Idag har gått greit, men merker det hadde vært godt med en is i varmen.. :P

Gjest bustyvel
Skrevet

Er med. Selv om jeg regner med at jeg sprekker, som jeg alltid gjør. Eller kanskje ikke denne gangen??

Skrevet

Jeg er med frem til 27 mai, for da reiser jeg på ferie :)

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke med. Meningsløst.

Anonymous poster hash: fd5a2...e79
  • Liker 3
Skrevet

Første sukkerfrie dag, DONE!

Skrevet

Jeg er med, i alle fall til midten av juni, for da blir det ferie på meg! Men merker dette kan bli vanskelig med tanke på at eksamenstiden er rundt hjørnet...

• Liker 1
Skrevet

Jeg er med! så lenge jeg kommer meg over den verste "kneiken", som varer i tre dager, klarer jeg iallfall en mnd uten problemer! vi får hjelpe å motivere hverandre:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er med.

Jeg startet egentlig for 2 uker siden og det har gått utrolig bra frem til nå. Jeg har ikke rørt sukker! Men så hadde søsteren min vært på besøk i helgen og et av barna hennes la igjen en sjokoladeplate i kjøleskapet. Jeg har null viljestyrke når sjokoladen først er i hus, så i det samme jeg så at den lå der slukte jeg den. Jeg skjønner ikke hva det er, ingen andre jeg kjenner er så gale etter sjokolade som meg. Jeg kan lett spise en hel stor plate, drikke litt vann, og spise en plate til. Er det ikke sykt? jeg blir kvalm. Så jeg må begynne på nytt da, med sukkerfrie uker. Håper jeg klarer det denne gangen.

Tess.

Anonymous poster hash: 9b58e...530
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...