Gå til innhold

Kan jenter svelge kameler for å få sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest åffårno

Snakk for deg selv! Banan er den beste sjokoladen i twistposen!

Nei. Det er den kokosgreia som er best :nigo:

Men Twist er litt oppskrytt. Jeg tenker heller belgisk sjokoladekonfekt med sånn nougatfyll fra himmelen som smelter i munnen :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her holder vi krangler/diskusjoner og sex helt adskilt. Å bruke sexnekt som straff fordi man er uenige syns jeg er en forferdelig uting, så om vi har kranglet tidligere på dagen kunne det aldri falle meg inn å si nei til sex av den grunn. Ingen av oss svelger kameler, men sier nøyaktig hva vi mener, og så har vi sex likevel.

så du sier at dersom dere har en stor krangel på dagtid så blir du fremdeles med på sex på kveldstid og bare 'glemmet' krangelen mens sexen pågår, så etterpå er det å huske krangel igjen?

tror jeg Nada på.

Anonymous poster hash: 52e24...71d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her holder vi krangler/diskusjoner og sex helt adskilt. Å bruke sexnekt som straff fordi man er uenige syns jeg er en forferdelig uting, så om vi har kranglet tidligere på dagen kunne det aldri falle meg inn å si nei til sex av den grunn. Ingen av oss svelger kameler, men sier nøyaktig hva vi mener, og så har vi sex likevel.

Men nå sier man ikke nødvendigvis nei som straff etter en krangel, men nei fordi man rett og slett ikke har lyst. Det er en del som har vanskeligheter med å skille mellom de to tingene.

Anonymous poster hash: 63a51...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

så du sier at dersom dere har en stor krangel på dagtid så blir du fremdeles med på sex på kveldstid og bare 'glemmet' krangelen mens sexen pågår, så etterpå er det å huske krangel igjen?

tror jeg Nada på.

Anonymous poster hash: 52e24...71d

Nei, vi gjør oss helt ferdige med en krangel når den oppstår og så går vi videre :) Har ingen tro på å være langsint. Derfor er sex senere på dagen ikke noe jeg setter i sammenheng med det vi kranglet om tidligere. Endret av Andrea93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi menn kan jo holde kjeft om dama sier noe dumt. Eller bare si man er enig.

For hvis ikke, så får man sannsynligvis ikke sex til kvelds. Hun blir sur og snur ryggen til.

Hva med jenter. Holder de også kjeft og unngår krangel fordi de er redde for å ikke få kølle til kvelds?

Anonymous poster hash: b2263...daa

Ja i hvertfall jeg: )Jeg har gjordt mye morsomt eller dumt...for å få sex.

Jeg har risikert å dumme meg ut og gjordt mange flaue ting egentlig mot menn...he he

Men det har endt godt heldigvis : )

Anonymous poster hash: 7fbcb...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...