AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Del Skrevet 22. april 2014 Vi menn kan jo holde kjeft om dama sier noe dumt. Eller bare si man er enig. For hvis ikke, så får man sannsynligvis ikke sex til kvelds. Hun blir sur og snur ryggen til. Hva med jenter. Holder de også kjeft og unngår krangel fordi de er redde for å ikke få kølle til kvelds? Anonymous poster hash: b2263...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #2 Del Skrevet 22. april 2014 Nei, sex er ikke SÅ viktig. Det er viktigere å få bitcha litt. Anonymous poster hash: cc6fc...9d8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 22. april 2014 #3 Del Skrevet 22. april 2014 Det er muligens sånn det forgår hos enkelte par, men ikke for oss. Sex er ikke en brikke i et spill, sex er noe vi har sammen fordi vi har lyst og tenner på hverandre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #4 Del Skrevet 22. april 2014 Siden de fleste kvinner kan få sex uansett, nei. En kvinne må sjarmeres i seng. Men det finnes vel en og annen desperat kvinne som i samtale med en fyr hun synes er langt utenfor hennes liga ignorerer at han er en idiot. Kvinner kan "svelge kameler" på den måten at de ignorerer det faktum at fyren er uinteressert, bare ser hennes som en spermdispenser og bare vil ha sex, men de vil som regel ikke velge en fyr som ikke er attraktiv nok. Anonymous poster hash: 9f35a...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #5 Del Skrevet 22. april 2014 Siden de fleste kvinner kan få sex uansett, nei. En kvinne må sjarmeres i seng. Anonymous poster hash: 9f35a...bb6 Kvinner driter i bare sex, de vil ha god sex,og det får de ikke overalt. Jeg svelget utrolig mange kameler med eksen, fordi sexen var fantastisk, og det gjorde rett og slett fysisk vondt dumpe han, fordi jeg var usikker på om jeg ville finne noen jeg hadde like god kjemi med. Anonymous poster hash: 3a58e...f0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettina82 Skrevet 22. april 2014 #6 Del Skrevet 22. april 2014 hehe, nei så desperat er jeg ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #7 Del Skrevet 22. april 2014 Ikke jeg iallefall. Er så lei av den bittelille penisen hans. Anonymous poster hash: 81911...310 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #8 Del Skrevet 22. april 2014 Kjæresten min har ikke lyst på sex om vi har kranglet eller dersom han synes jeg er teit. Derfor svelger jeg mange kameler. Sier unnskyld selv om jeg vet at jeg har rett, og lar krangler ligge selv om jeg synes han er dritteit. Jeg liker sex. Anonymous poster hash: 21ac1...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nightwich Skrevet 22. april 2014 #9 Del Skrevet 22. april 2014 Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #10 Del Skrevet 22. april 2014 Nja, ikke hvis det er noe som faktisk betyr noe for meg eller et stort problem. Men jeg kan f.eks. unngå å gruse han i guitar hero, selv om jeg kan, hvis jeg vet at det minsker sjangsene for at han føler seg kåt og awesome etterpå. Anonymous poster hash: 63a51...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #11 Del Skrevet 22. april 2014 Kvinner bryr seg ikke mye om sex, til forskjell fra menn som elsker det. Stolthet betyr mer for kvinner enn sex. Anonymous poster hash: 9b8bc...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 22. april 2014 #12 Del Skrevet 22. april 2014 Kvinner bryr seg ikke mye om sex, til forskjell fra menn som elsker det. Stolthet betyr mer for kvinner enn sex.Anonymous poster hash: 9b8bc...8e4 Ja, å ville ha sex uansett omstendighet er virkelig en flott egenskap Jeg er glad i sex jeg, men ikke for enhver pris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Andrea93 Skrevet 22. april 2014 #13 Del Skrevet 22. april 2014 Her holder vi krangler/diskusjoner og sex helt adskilt. Å bruke sexnekt som straff fordi man er uenige syns jeg er en forferdelig uting, så om vi har kranglet tidligere på dagen kunne det aldri falle meg inn å si nei til sex av den grunn. Ingen av oss svelger kameler, men sier nøyaktig hva vi mener, og så har vi sex likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 22. april 2014 #14 Del Skrevet 22. april 2014 Jeg sier heller aldri nei til sex som straff. Et sånt syn på sex har jeg ikke. Har ikke sex som belønning heller. Men jeg kan miste lysten på sex etter en krangel. Er krangelen alvorlig nok så vil jo ikke han ha sex heller. Men nå har ikke vi sex hver eneste dag året rundt heller da, så det er ingen som lider noen nød om det skulle gå en kveld uten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 22. april 2014 #15 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Kvinner bryr seg ikke mye om sex, til forskjell fra menn som elsker det. Anonymous poster hash: 9b8bc...8e4 Jeg føler med deg om du aldri har møtt en kvinne som bryr seg så mye om sex Har selv møtt noen, men har lært meg hvilke tegn jeg skal se etter for å unngå de......i størst mulig grad. Endret 22. april 2014 av Mike Waters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 22. april 2014 #16 Del Skrevet 22. april 2014 Kvinner bryr seg ikke mye om sex, til forskjell fra menn som elsker det. Stolthet betyr mer for kvinner enn sex. Anonymous poster hash: 9b8bc...8e4 Kvinner sublimerer dessuten sexbehovet sitt med konfekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 22. april 2014 #17 Del Skrevet 22. april 2014 Jeg føler med deg om du aldri har møtt en kvinne som bryr seg så mye om sex Har selv møtt noen, men har lært meg hvilke tegn jeg skal se etter for å unngå de......i størst mulig grad. Uh, postingen din var litt tvetydig. Mener du at du unngår kvinner som IKKE bryr seg så mye om sex at de er villige til å gjøre HVA som helst for litt sweet lovin`? Eller foretrekker du kvinner med litt kjølig distanse til sex? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 22. april 2014 #18 Del Skrevet 22. april 2014 Kvinner sublimerer dessuten sexbehovet sitt med konfekt. Jeg hadde drept for den egenskapen.....................eller kansje ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 22. april 2014 #19 Del Skrevet 22. april 2014 Uh, postingen din var litt tvetydig. Mener du at du unngår kvinner som IKKE bryr seg så mye om sex at de er villige til å gjøre HVA som helst for litt sweet lovin`? Eller foretrekker du kvinner med litt kjølig distanse til sex? Ble jaggu usikker selv Jeg unngår kvinner som IKKE er seksuellt eksplosive - klartekst nok!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 22. april 2014 #20 Del Skrevet 22. april 2014 Kvinner sublimerer elsker dessuten sexbehovet sitt med konfekt. &sjokolade, men da ikke de som har sånn ekkelt banan- eller likørfyll 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå