Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt før sommeren (2014)

Elanore

Anbefalte innlegg

Gjest Lite nytt

Startvekt for denne tråden: 69 kg

Mål før sommeren: 60 kg

April 2014

25. april, uke 17 (1): 69 kg

Mai 2014

2. mai, uke 18 (2): -- (-kg)

9. mai, uke 19 (3): -- (-kg)

16. mai, uke 20 (4): -- (-kg)

23. mai, uke 21 (5): -- (-kg)

30. mai, uke 22 (6): -- (-kg)

Juni 2014

6. juni, uke 23 (7): -- (-kg)

13. juni, uke 24 (8): -- (-kg)

20. juni, uke 25 (9): -- (-kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Startvekt fra tidligere: 68 kg

Høyde: 165 cm

Startvekt for denne tråden: 62,6 kg

Mål før sommeren: 55 kg

April 2014

25. april, uke 17 (1): 62,6 kg

b]Mai 2014

2. mai, uke 18 (2): -- (-kg)

9. mai, uke 19 (3): -- (-kg)

16. mai, uke 20 (4): -- (-kg)

23. mai, uke 21 (5): -- (-kg)

30. mai, uke 22 (6): -- (-kg)

Juni 2014

6. juni, uke 23 (7): -- (-kg)

13. juni, uke 24 (8): -- (-kg)

20. juni, uke 25 (9): -- (-kg)

Prøver meg her jeg også. Er sakte på vei nedover, håpet er at kanskje denne tråden kan motivere litt slik at det går raskere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt for denne tråden: 79,4 kg.

Mål før sommeren: 68 kg.

Startvekt fra tidligere: 80,3 kg

Høyde (valgfritt): 181 cm

Endret av Feita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt for denne tråden: 70 kg

Mål før sommeren: 60 kg

April 2014

25. april, uke 17 (1): 70,6 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme på ferie enda, så får ikke veid meg før neste fredag.

Litt usikker på hva jeg vil satse på som mål for denne tråden. før påske veide jeg 120 kg, gikk ned hvertfall 5 kg siden jul. Jeg har egentlig fokusert mest på trening til nå, for jeg synes det er enklere å forandre på enn kostholdet, men nå som jeg har komt inn i trenings rutinen bør jeg vel begynne å fokusere mest på kostholdet. Jeg skal prøve å holde meg unna alt av snop og chips, og lage det aller meste av maten selv. Skulle ønske det var så lett som det høres ut som...

Jeg måtte begynne å lage all mat selv og legge om for snart ett og et halvt år siden pga matintoleranser. Det gikk faktisk greiere enn jeg hadde sett for meg på forhånd, selvfølgelig blir det noen bommerter her og der, men det har ikke vært så mye arbeid som jeg var redd for på forhånd :) Jeg er overhodet ingen mesterkokk, men begynner å fa litt erfaring på mat-problemløsing etter hvert, om ikke annet. Så om du trenger tips på veien kan jeg prøve å hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var så nede etter siste veiing i påsketråden at jeg ikke ført det opp der. For jeg hadde gått opp så masse. Men jeg blir med her likevel.

Startvekt fra tidligere: 55

Høyde: --- cm

Startvekt for denne tråden: 53,6

Mål før sommeren: 50

April 2014

25. april, uke 17 (1): 53,6

Kjipt at det ikke kommer frem hvor flink jeg har vært denne uka da. Veide 54,3 sist helg. Hadde gått opp fra 52,9 uka før.

-allima

Anonymous poster hash: aeb14...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde: 171

Startvekt for denne tråden: 65,6

Mål til 20. juni: 62

-I

Anonymous poster hash: 322ea...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så nede etter siste veiing i påsketråden at jeg ikke ført det opp der. For jeg hadde gått opp så masse. Men jeg blir med her likevel.

Startvekt fra tidligere: 55

Høyde: --- cm

Startvekt for denne tråden: 53,6

Mål før sommeren: 50

April 2014

25. april, uke 17 (1): 53,6

Kjipt at det ikke kommer frem hvor flink jeg har vært denne uka da. Veide 54,3 sist helg. Hadde gått opp fra 52,9 uka før.

-allimaAnonymous poster hash: aeb14...337

Råflink! Denne uken har du jobbet godt!

Det var nok mange som gikk opp en del i påsken, så vi som avsluttet fredag i palmehelgen slapp å måtte føre opp dårlig resultat langfredag. Selv veide jeg meg ikke i påsken, bare var ekstra flink med trening uken etter. Det tror jeg var lurt.

Nå er det ny tråd med blanke ark og nye muligheter. Dessuten er det vår, og lettere å trene (syns jeg). Det er flott at du ikke gir opp, men fortsetter her. Du skal se du klarer målet til sommeren. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt klart med!

Så bra! Jeg blir alltid i godt humør av å se stjernegrisavataren din. Ville savnet å ikke se deg (den) hver uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råflink! Denne uken har du jobbet godt!

Det var nok mange som gikk opp en del i påsken, så vi som avsluttet fredag i palmehelgen slapp å måtte føre opp dårlig resultat langfredag. Selv veide jeg meg ikke i påsken, bare var ekstra flink med trening uken etter. Det tror jeg var lurt.

Nå er det ny tråd med blanke ark og nye muligheter. Dessuten er det vår, og lettere å trene (syns jeg). Det er flott at du ikke gir opp, men fortsetter her. Du skal se du klarer målet til sommeren. :D

Takk :)

Nå har jeg vært i butikken å handlet to bæreposer fulle av frukt og bær. Planen er at dette skal erstatte godteriet jeg pøser på med hele tiden. Skal lage meg smoothies når jeg er småfysen på kvelden isteden for å ta frem sjokoladen. :jepp:

Og i morgen har jeg treningsdate med venninne :)

-Allima

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stolt av meg selv, det er lørdag og jeg har nesten ikke spist godteri! :danse:

Flink :)

Jeg har ikke spist noe godteri. Men jeg kjenner at jeg er fysen på det nå, så da får jeg gå å lage meg en smoothie :)

(har drukket et par glass vin da.. Det telles vel egentlig nesten som godteri ;) )

-Allima

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt litt lørdagsgodt, men jeg har drevet ute i hagen i mange timer i dag og fått kjørt både armstyrke og core...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt av meg selv, det er lørdag og jeg har nesten ikke spist godteri! :danse:

nesten???

Flink :)

Jeg har ikke spist noe godteri. Men jeg kjenner at jeg er fysen på det nå, så da får jeg gå å lage meg en smoothie :)

(har drukket et par glass vin da.. Det telles vel egentlig nesten som godteri ;) )

-Allima

Jeg også. Fysen altså.

Prøver på sukrinmarengs. De står i ovnen og jeg prøver å smøre meg med tålmodighet...(lang steketid). Og det verste er at jeg tror de blir vellykkede.

(Jeg går riktignok 142 kcal over busjett, men har uansett vurdert å oppjustere daglig kaloriinntak med +100 uansett.)

Ikke det at jeg forbinder lørdag spesielt med tillatt kos, men i dag var jeg deppa og trengte litt trøst. Huff, at mat og snop er så tiltrekkende for å reparere sjelige sår, da! :(

SS

Anonymous poster hash: 7c6ce...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har "fridag" i dag, og har spist brød, godteri og drukket øl :) jeg har gått litt inn i meg selv, og funnet ut at jeg trenger en livsstilendring hvor jeg tar litt tak i tankegangen min:) jeg har et ganske problematisk forhold til mat.... Enten er jeg helt ekstrem og på sultegrensa i noen mnd, eller så fråtser jeg slik at jeg holder det hemmelig for andre hvor mye jeg spiser.... Jeg tror jeg rett og slett har en spiseforstyrrelse!

Jeg har nå kommet ut av en fråtseperiode hvor jeg har lagt på meg ca 10 kg (som vanlig), og har funnet ut at jeg må fokusere på trening og sunne matvarer, men ikke minst å spise sakte og være bevisst mens jeg spiser.... Jeg tillater meg en dag i uken hvor jeg har lov å være usunn og kose meg, men prøver å være litt obs på mengde :) jeg MÅ slakke litt, hvis ikke kommer jeg inn i det sporet hvor jeg sjekker kalorier i salatblader, før jeg igjen starter tvangsspisingen.....

Er det flere her inne som også har det på denne måten?

Jeg blir litt misunnelig på dere som er så flinke og aldri spiser usunt, men jeg kan ikke gjøre det sånn :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endret livsstil ca 1 mars og har gått ned 4 kg. Jeg har ikke vært med i den forrige tråden, men om jeg får lov blir jeg gjerne med i denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir en smule misunnelig på de som veier 60 og skal ned til 57...Hvorfor er ikke det meg? :daane:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

nesten??? Jeg også. Fysen altså. Prøver på sukrinmarengs. De står i ovnen og jeg prøver å smøre meg med tålmodighet...(lang steketid). Og det verste er at jeg tror de blir vellykkede.(Jeg går riktignok 142 kcal over busjett, men har uansett vurdert å oppjustere daglig kaloriinntak med +100 uansett.) Ikke det at jeg forbinder lørdag spesielt med tillatt kos, men i dag var jeg deppa og trengte litt trøst. Huff, at mat og snop er så tiltrekkende for å reparere sjelige sår, da! :( SS Anonymous poster hash: 7c6ce...17d

Med nesten mente jeg bare litt godteri. :) Pleier vanligvis å hive innpå!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...