Gjest Uhumskheter Skrevet 15. august 2014 #121 Del Skrevet 15. august 2014 Som 16-åring på utested(falsk leg) fikk jeg plutselig to hender på puppene mens en mann gikk forbi. Snudde meg, prikket han på skulderen, når han snudde seg fikk han et kne HARDT mellom beina. Jeg gikk videre men så at han falt sammen. Det var vel litt å overdrive vel. Herlighet. Han tar deg på puppene, og du velger å påføre ham invalidiserende smerter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #122 Del Skrevet 15. august 2014 Det var vel litt å overdrive vel. Herlighet. Han tar deg på puppene, og du velger å påføre ham invalidiserende smerter? Han gjorde det kanskje aldri igjen, med andre damer. En smertefull lærepenge? Anonymous poster hash: 18c25...c4b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 15. august 2014 #123 Del Skrevet 15. august 2014 Han gjorde det kanskje aldri igjen, med andre damer. En smertefull lærepenge? Anonymous poster hash: 18c25...c4b Så om du er frekk i munnen til noen, så har vedkommende redd til å kjøre knyttneven sin midt i ansiktet på deg, så du lærer å ikke være frekk i munnen til andre? Smertefull lærepenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #124 Del Skrevet 15. august 2014 Så om du er frekk i munnen til noen, så har vedkommende redd til å kjøre knyttneven sin midt i ansiktet på deg, så du lærer å ikke være frekk i munnen til andre? Smertefull lærepenge. Man bør tenke seg om før man uten videre tafser på fremmede mennesker. Anonymous poster hash: 18c25...c4b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 15. august 2014 #125 Del Skrevet 15. august 2014 Man bør tenke seg om før man uten videre tafser på fremmede mennesker. Anonymous poster hash: 18c25...c4b Krysser fingrene for at du ikke møter på en som deg, som velger å gi folk smertefulle lærepenger, for noe som kan løses uten vold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffy Skrevet 15. august 2014 #126 Del Skrevet 15. august 2014 Tror ikke jeg tenkte så mye over hva jeg gjorde. Husker fremdeles ubehaget over denne fremmede mannen som kødde puppene mine, lite behagelig. Som voksen angrer jeg ikke og håper mine døtre hadde gjort det samme. Hvorfor skal vi akseptere at noen tar på oss mot vår vilje? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #127 Del Skrevet 15. august 2014 Krysser fingrene for at du ikke møter på en som deg, som velger å gi folk smertefulle lærepenger, for noe som kan løses uten vold. Jeg har aldri gjort det selv men har full forståelse for dem som handler instingtivt ved å lange ut mot noen som invaderer deres intimsone så til de grader. Anonymous poster hash: 18c25...c4b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #128 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg har aldri gjort det selv men har full forståelse for dem som handler instingtivt ved å lange ut mot noen som invaderer deres intimsone så til de grader. Anonymous poster hash: 18c25...c4b *instinktivt Anonymous poster hash: 18c25...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #129 Del Skrevet 16. august 2014 Dette likte jeg: På en konsert ble jeg stående foran en fyr som etterhvert ble presset mot meg av folk lengre bak. Det ble en særdeles erotisk opplevelse. Han hadde stå kjente jeg da jeg frekt presset rumpa mot han. Jeg vrikket på meg i takt med musikken og ble kåt som fy da han tok tak rundt midjen min og presset seg enda mer mot meg. Dette likte jeg ikke: Jeg står i kø ved bardisken. Plutselig bli en hånd stukket inn mellom bena mine og en søkende finger prøver å finne inngangen. Jeg stivner til i sjokk før jeg reagerer. Jeg ser idioten og stikker fingeren min rett i øyet hans. Det ble baluba og jeg ble nesten kastet ut. Heldigvis var det vitner til hele episoden så det endte med at mannen ble utvist. Anonymous poster hash: 6fe50...d7e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 16. august 2014 #130 Del Skrevet 16. august 2014 Jeg ble tatt på 'brystene' når jeg var rundt 10-11 år. Det var ikke akkurat noe bryster å ta på akkurat... Dette skjedde i Tyrkia på en restaurant av en kelner. Han kleip skikkelig og jeg var mildt sakt redd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athenaa Skrevet 16. august 2014 #131 Del Skrevet 16. august 2014 Ja, da jeg var 16 av en 70-80 år gammel mann. Det likte jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunaire Skrevet 16. august 2014 #132 Del Skrevet 16. august 2014 Satt på nattbussen i Oslo da tre menn mer eller mindre sperret meg inne. Den ene satte seg på setet ved siden av meg, og de to andre sto i midtgangen slik at det ikke var noe innsyn fra andre på bussen. Pågående jævel, han som satte seg ned. Tok meg flere ganger på låret, prøvde å snakke meg til å bli med dem hjem, og kom med masse komplimenter angående utseende og klærne mine. Jeg var alene og redd for å provosere eller gi inntrykk av å invitere til noe. Ga klar beskjed om at jeg ikke var interessert, og at jeg skulle sove hos broren min (hvit løgn). Var ganske redd og skjelven da jeg gikk av bussen, i tilfelle jeg skulle være den eneste som gikk av på mitt stopp, og i tilfelle de fulgte etter. Jeg var den eneste som gikk av, men de kom heldigvis ikke etter. I tilfelle det var uklart: nei, jeg likte det ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doroline Skrevet 16. august 2014 #133 Del Skrevet 16. august 2014 Har skjedd mange ganger, men en av gangene jeg kommer på i farta er da jeg fikk en hånd utenpå buksa i skrittet på vei til byen. Har aldri likt det, synes det er grusomt og reagerer alltid med hissige kommentarer eller med å klappe til dem. Synes det er utrolig frekt og ekkelt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #134 Del Skrevet 16. august 2014 Jeg ble tatt på 'brystene' når jeg var rundt 10-11 år. Det var ikke akkurat noe bryster å ta på akkurat... Dette skjedde i Tyrkia på en restaurant av en kelner. Han kleip skikkelig og jeg var mildt sakt redd. For en drittsekk!!! Han skulle mistet jobben. Var det ingen som så det og kunne ta affære? Anonymous poster hash: 18c25...c4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl90 Skrevet 16. august 2014 #135 Del Skrevet 16. august 2014 Det var vel litt å overdrive vel. Herlighet. Han tar deg på puppene, og du velger å påføre ham invalidiserende smerter? Han gjorde det kanskje aldri igjen, med andre damer. En smertefull lærepenge? Anonymous poster hash: 18c25...c4b Jeg synes det vel fortjent, jeg. Menn må ikke tro at de bare kan komme å ta for seg, og det uten at det får smertefulle konsekvenser. Bra gjort, AnonymBruker! Akkurat som jeg mener det er riktig at folk som er store i munnen fortjener en knyttneve. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malanthor Skrevet 16. august 2014 #136 Del Skrevet 16. august 2014 Jeg synes det vel fortjent, jeg. Menn må ikke tro at de bare kan komme å ta for seg, og det uten at det får smertefulle konsekvenser. Bra gjort, AnonymBruker! Akkurat som jeg mener det er riktig at folk som er store i munnen fortjener en knyttneve. Jupp og grabbe tak i noens bryster er rimelig fy-fy og fortjener en reaksjon. Synes det var bra gjort selv. Jeg vet hvor vondt det er og få et kne i skrittet men synes fortsatt det var greit i dette tilfellet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl90 Skrevet 16. august 2014 #137 Del Skrevet 16. august 2014 Jupp og grabbe tak i noens bryster er rimelig fy-fy og fortjener en reaksjon. Synes det var bra gjort selv. Jeg vet hvor vondt det er og få et kne i skrittet men synes fortsatt det var greit i dette tilfellet. Du er en fornuftig mann, du. Jeg liker deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 17. august 2014 #138 Del Skrevet 17. august 2014 For en drittsekk!!! Han skulle mistet jobben. Var det ingen som så det og kunne ta affære? Anonymous poster hash: 18c25...c4b Nei, det var ingen som så det. Dette var på en uterestaurant med mange skilpadder som gikk fritt. Kelneren ba meg og andre barn der bli med til kjøkkeninngangen for å mate de med salatblader som igrunn var gøy, men når han fikk oss dit med ingen voksene til stede, tok han på oss. Vi var jo bare barn som ikke skjønte så alt for mye annet enn at det var galt. Vi torte jo heller ikke si ifra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #139 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg har flere ganger fått en hånd på rumpa på byn. Likte det ikke, syns ikke noe om at fremmede mennesker skal tafse på kroppen min. Men samtidig gidder jeg aldri å gjøre noe ut av det, når du går på byn får du regne med å støte på kåte og fulle mannfolk. Fikk derimot et ordentlig grafsetak under skjørtet på fest engang, da svarte jeg med samme mynt, tok han like hardt på ballene Tror ikke han likte det heller Anonymous poster hash: 49578...d76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #140 Del Skrevet 18. august 2014 Konklusjon: Tafsing på konsert blir mye bedre mottatt enn tafsing på bussen. Anonymous poster hash: d39f6...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå