pinkytalks Skrevet 21. mai 2014 #101 Del Skrevet 21. mai 2014 Ble klådd på av en tigger. Anonymous poster hash: fd7bc...e72 han trodde sikkert du skulle ''gi'' han noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkytalks Skrevet 21. mai 2014 #102 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) tafset på puppene til en skikkelig digg blondine på en av de største konsertene på hovefestivalen. helt fremme ved scenen drar hun av singleten og de puppa strutter tilværs, mens jeg tar hun på den ene puppen, så fører hun hånden min til andre puppen foran 15k publikum. hele seansen kommer opp på storskjermen før venninna hennes drar henne vekk fra stedet. vi utvekslet ikke et eneste ord. Endret 21. mai 2014 av pinkytalks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #103 Del Skrevet 21. mai 2014 Ja, og jeg ropte det høyt ut på bussen, så alle stirret på han og han gikk av på neste stopp. Det var kjempeekkelt, jeg var 17 og han var sikkert 50-60. Tror ikke du skal prøve deg på det. Anonymous poster hash: 3e290...73c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkytalks Skrevet 21. mai 2014 #104 Del Skrevet 21. mai 2014 i 7klasse drev vi gutta og løp rundt og slo jentene på rumpa. er det overgrep i den alderen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkytalks Skrevet 21. mai 2014 #105 Del Skrevet 21. mai 2014 Ja, og jeg ropte det høyt ut på bussen, så alle stirret på han og han gikk av på neste stopp. Det var kjempeekkelt, jeg var 17 og han var sikkert 50-60. Tror ikke du skal prøve deg på det. Anonymous poster hash: 3e290...73c va det en av oslo bussene? isåfall kan man møte veldig skrudde mennesker der. da jeg var yngre satt jeg alene ved siden av en arrette samisk dame som hadde en diger samekniv i veska, vifta rundt med den og snakket konstant om hvor fin og blank den var. jeg gikk av på neste stopp. tidligere samme dag satt jeg ved siden av en gammel pedofil mann som stinket urin, skrøt av alle kjendisene han kjente og spurte om jeg ville bli med han hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #106 Del Skrevet 21. mai 2014 i 7klasse drev vi gutta og løp rundt og slo jentene på rumpa. er det overgrep i den alderen? Om de ikke likte det...JA. Hvorfor i all verden gjorde dere det? Drittungeoppførsel. Anonymous poster hash: 18c25...c4b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #107 Del Skrevet 21. mai 2014 va det en av oslo bussene? isåfall kan man møte veldig skrudde mennesker der. da jeg var yngre satt jeg alene ved siden av en arrette samisk dame som hadde en diger samekniv i veska, vifta rundt med den og snakket konstant om hvor fin og blank den var. jeg gikk av på neste stopp. tidligere samme dag satt jeg ved siden av en gammel pedofil mann som stinket urin, skrøt av alle kjendisene han kjente og spurte om jeg ville bli med han hjem. Ja, var i Oslo sentrum i en litt "shady" gate. Har flere episoder, men den episoden med han eldre mannen gjorde virkelig inntrykk. Har også hatt en tydelig psykisk syk (psykotisk?) mann som var helt oppslukt av håret mitt. Satt å tok bilder av det og snakket med seg selv om hvor vakkert det var. Veldig ukoselig når man aldri vet hvordan psykiske syke mennesker utagerer hvis man konfroterer dem. Anonymous poster hash: 3e290...73c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #108 Del Skrevet 21. mai 2014 Det er en deilig fantasi å bli befølt under skjørtet av en som står bak meg under en konsert. Men har ikke noe å ønske om å oppleve det irl. Anonymous poster hash: 2ebc0...540 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
niccoline Skrevet 21. mai 2014 #109 Del Skrevet 21. mai 2014 Nope! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #110 Del Skrevet 21. mai 2014 Ja, på en konsert på Valle Hovin. Kjekk fyr som sto rett bak meg. Det var kjempetrangt og jeg kjente at han var der, for å si det slik. Han merket nok at jeg presset rumpa mi litt ut når han presset seg litt på. Var utrolig opphissende. Han tok armene rundt hoftene mine og holdt rundt meg også, var nesten litt romantisk! Det ble litt klåing på hverandre og mot slutten av konserten snudde jeg meg rundt og fikk et fantastisk deilig kyss. Vi sa ikke noe til hverandre, ikke ett ord. De som stod rundt oss trodde nok vi var et par, men venninna mi sendte meg konstant herregudskjerpdeg-blikket sitt (hun er en smule mer konservativ enn jeg er /var). Det er noe av det mest pirrande jeg har opplevd, og skulle gjerne opplevd det igjen....sukk!!!!! Edit: dette var for ca. 100 år siden! Jo forresten, hadde det skjedd slik hadde jeg garantert elsket det også.. Anonymous poster hash: 2ebc0...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkytalks Skrevet 26. mai 2014 #111 Del Skrevet 26. mai 2014 Om de ikke likte det...JA. Hvorfor i all verden gjorde dere det? Drittungeoppførsel. Anonymous poster hash: 18c25...c4b det var gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. mai 2014 #112 Del Skrevet 26. mai 2014 Har blitt ufrivillig befølt, utøverne har fått passet påskrevet for å si det pent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah Skrevet 26. mai 2014 #113 Del Skrevet 26. mai 2014 En mann kom syklende forbi meg og tok meg på rumpa. Han falt ganske raskt av sykkelen, for å si det sånn. En annen gang var jeg i NY på vei opp trappene fra subwayen, hvor en jævla idiot tar løpefart og slår meg så hardt på rumpa at jeg holdt på å falle. Han fikk flere folk etter seg og mange stygge ord fra meg... Slikt syns jeg er helt usmaklig og totalt respektløst. Jeg anser det som overgrep. Neste gang skal jeg ta tak i ballene på den eventuelle fyren og røske til som et helvete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 26. mai 2014 #114 Del Skrevet 26. mai 2014 Nei heldigvis ikke. Han ville isåfall fått angre bittert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #115 Del Skrevet 26. mai 2014 det var gøy. Ikke for dem. Anonymous poster hash: 18c25...c4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 26. mai 2014 #116 Del Skrevet 26. mai 2014 Utrolig mange svar som sier "nei" i mange former og varianter. Handler ikke denne tråden om de som har erfart det og likt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 26. mai 2014 #117 Del Skrevet 26. mai 2014 Utrolig mange svar som sier "nei" i mange former og varianter. Handler ikke denne tråden om de som har erfart det og likt det? Nei, .................................................................... (Fyll inn det som mangler....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #118 Del Skrevet 15. august 2014 Utrolig mange svar som sier "nei" i mange former og varianter. Handler ikke denne tråden om de som har erfart det og likt det? Folk som har erfart det svarer her, som du ser. Anonymous poster hash: 18c25...c4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #119 Del Skrevet 15. august 2014 Det er IKKE OK å beføle fremmede på offentlig sted. Om du på død og liv vil gjøre det, kan du finne noen på internett som du ikke kjenner og som stiller opp. Anonymous poster hash: e9a8a...22d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffy Skrevet 15. august 2014 #120 Del Skrevet 15. august 2014 Som 16-åring på utested(falsk leg) fikk jeg plutselig to hender på puppene mens en mann gikk forbi. Snudde meg, prikket han på skulderen, når han snudde seg fikk han et kne HARDT mellom beina. Jeg gikk videre men så at han falt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå