melly666 Skrevet 23. april 2014 #61 Del Skrevet 23. april 2014 ja og nei. Ble berørt på låret mellom bena på toget som 16 åring, og det var svært ubehagelig (spesielt siden han insisterte på å betale for "opplevelsen" og gi meg telefonnummeret sitt i ettertid) og gjorde meg ute av stand til å slappe av på tog i lang tid etterpå. Har også blitt befølt på rumpa gjentatte ganger, men det er (dessverre) så normalt at jeg ikke reagerer engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 23. april 2014 #62 Del Skrevet 23. april 2014 ja og nei. Ble berørt på låret mellom bena på toget som 16 åring, og det var svært ubehagelig (spesielt siden han insisterte på å betale for "opplevelsen" og gi meg telefonnummeret sitt i ettertid) og gjorde meg ute av stand til å slappe av på tog i lang tid etterpå. Har også blitt befølt på rumpa gjentatte ganger, men det er (dessverre) så normalt at jeg ikke reagerer engang. Åh, det minnet meg på en opplevelse jeg hadde. Satt på toget som 14-15-åring, en gammel mann (sikkert 40, men gammel for meg) som stinket alkohol satt seg ved siden av meg, klapset meg på låret og lot hånda ligge der, og fulgte på med kommentaren: "Du treng ikkje å vere redd meg." Eh, neivel. Ikke ta fremmede småjenter på låret om du ikke vil skremme dem da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #63 Del Skrevet 23. april 2014 Hvis man ser bort fra utestedene i helga full av kåte og berusede menn, så vil jeg ikke si at det på noen måte er normalt å bli befølt på lårene eller rumpa av fremmede. Tror aldri jeg har opplevd det. Anonymous poster hash: 45469...ed7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 23. april 2014 #64 Del Skrevet 23. april 2014 Det er like kleint hver j**la gang en eller annen fyr tror han kan klå, ute i det offentlige rom. Noen du ikke vet hvem er, noen du aldri har sett før, noen du ikke har delt så mye som et øyekast eller et ord med. Det er ikke ok, og det er ikke snakk om 'å like det' på noe vis. Mennesker med særdeles feilaktig kyssingspunkt mellom selvinnsikt og selvtillit.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 23. april 2014 #65 Del Skrevet 23. april 2014 Ja, særlig av unge menn på uteplasser. Liker det selvsagt ikke. Det er verst om det er mange folk ute og trangt. Du skal forbi og kan nesten garantere at noen beføler deg. Også under konserter er dette vanlig og jeg har opplevd ståkuker knudd inntil meg flere ganger ufrivillig! Det er deilig med ståpikker , men da bør det være noen jeg liker og tenner på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #66 Del Skrevet 23. april 2014 Ja, særlig av unge menn på uteplasser. Liker det selvsagt ikke. Det er verst om det er mange folk ute og trangt. Du skal forbi og kan nesten garantere at noen beføler deg. Også under konserter er dette vanlig og jeg har opplevd ståkuker knudd inntil meg flere ganger ufrivillig! Det er deilig med ståpikker , men da bør det være noen jeg liker og tenner på En hver uønsket fysisk kontakt er et overgrep, men fysisk kontakt med erogene soner er langt grovere enn et klapp på skuldra eller uønsket håndtrykk. Uansett er slikt straffbart, og dette SKAL anmeldes og føre til domfellelse. Dessverre er straffereaksjonene for slikt en fornærmelse mot overgrepsofferet, men det er likevel bedre enn intet. Anonymous poster hash: 5b5de...f00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #67 Del Skrevet 23. april 2014 Nå er jeg mann, men har opplevd flere ganger kvinnfolk som skal "teste varene". Dette er tydeligvis noe enkelte kvinner tror er ok, men det er skikkelig turn-off. Jeg slår ikke kvinner, men der må jeg virkelig besinne meg. Anonymous poster hash: ff529...573 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #68 Del Skrevet 23. april 2014 Har opplevd å bli tatt på flere ganger, men det har ikke vært noe problem bortsett fra en gang jeg tok nattbussen i Egypt. Da jeg våknet satt en mann ved siden av meg og flere sto og så på meg. De hadde kneppet opp blusen min mens jeg sov. En av dem befølte det ene brystet mitt da jeg våknet. Jeg fikk bort hånden hans, kneppet igjen blusen og snudde meg mot vinduet, men de fortsatte å ta på meg. Da satte jeg meg inni soveposen og snørte igjen så de ikke fikk hendene sine nedi posen. De fortsatte å ta på meg utenpå soveposen. Jeg var glad da bussen endelig kom frem til Suez. Anonymous poster hash: 6ec8c...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #69 Del Skrevet 23. april 2014 Noen som har blitt befølt av et kvinnfolk her da? Hadde det vært greiere på en måte selv om du ikke er lesbisk? Har blitt antastet av fremmede jenter flere ganger. Klypt i rumpa, god hånd om utstyret, fått armene slengt rundt hodet og prøvde å tvinge tungen ned i halsen på meg. I det verste tilfellet slengte jeg henne vekk fra meg. Ganske sikker på at hun hadde blåmerker på armen etter grepet mitt. Ved et tilfelle var vi en vennegjeng på vei ut av et utested ved stengetid. Stod og pratet med ei venninne, i det en fremmed mann bare huket av ene stroppen på toppen hennes. Hun sparket alt hun maktet i leggen hans og jeg tuppet han på hue og rævva ut. I det han truet med anmeldelse svarte vakten: "Du skal være glad det ikke var min kjæreste du gjorde det med." før han lukket døren og låste den. Patetiske idioter. Anonymous poster hash: 7a42b...096 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #70 Del Skrevet 23. april 2014 Har du noen gang på et tog, en buss eller iknende blitt befølt av en fremmed person og hvordan var det?Anonymous poster hash: 68b9c...452 Har det, ble disguested. Ikke noe du bør prøve. Anonymous poster hash: 57d83...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 23. april 2014 #71 Del Skrevet 23. april 2014 Ja, og jeg var ung og turde ikke å lage en scene på en full buss. Utrolig ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #72 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg ble tafset på midt i skrittet da jeg var 18 og gikk tur med pappa(!) over et veikryss. Gråt da jeg kom hjem... Hva slags griser tror at kvinner tenner på overgrep? Anonymous poster hash: bcb17...0c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #73 Del Skrevet 23. april 2014 hvis vi menn var kvinner ville vi elsket å bli klådd på og aldŕi sagt nei til sex. rart det er slikAnonymous poster hash: 4bd65...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #74 Del Skrevet 23. april 2014 hvis vi menn var kvinner ville vi elsket å bli klådd på og aldŕi sagt nei til sex. rart det er slikAnonymous poster hash: 4bd65...979 Dust! Anonymous poster hash: 18c25...c4b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panter mannen Skrevet 24. april 2014 #75 Del Skrevet 24. april 2014 Har du noen gang på et tog, en buss eller iknende blitt befølt av en fremmed person og hvordan var det? Anonymous poster hash: 68b9c...452 Ikke alle som liker det ihvertfall.. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/antastet-kvinne-paa-nattoget-til-bergen/a/10122537/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #76 Del Skrevet 24. april 2014 Ikke alle som liker det ihvertfall.. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/antastet-kvinne-paa-nattoget-til-bergen/a/10122537/ Nei, og et skulle også bare mangle. Håper han får en skikkelig straff. Anonymous poster hash: 18c25...c4b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #77 Del Skrevet 24. april 2014 Hva med de damene på utstedene som MÅ stikke rumpa ekstra godt ut når de ser jeg skal forbi, slik at jeg ikke kan unngå å dytte rumpa inn før jeg kommer frem til toalettet? Anonymous poster hash: be921...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #78 Del Skrevet 24. april 2014 Det var ei ny jente i klassen som kom å kløp i puppene mine første skoledag. Om det telles. Det var rart. Anonymous poster hash: db2bd...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #79 Del Skrevet 24. april 2014 Det har skjedd, mest på utesteder. Har ikke likt det. Noe jeg derimot likte var når en "kollega" skulle gi meg bursdagsklem, den ble ganske lang og han presset underlivet sitt mot mitt. Han var stiv og jeg fossvåt. det var digg, spesielt siden jeg hadde likt han i smug ganske lenge Anonymous poster hash: 69258...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #80 Del Skrevet 24. april 2014 Hva med de damene på utstedene som MÅ stikke rumpa ekstra godt ut når de ser jeg skal forbi, slik at jeg ikke kan unngå å dytte rumpa inn før jeg kommer frem til toalettet? Anonymous poster hash: be921...4e3 Du dytter ikke rumpa deres inn, du ber dem høflig om å la deg komme forbi. Anonymous poster hash: 18c25...c4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå