Gjest Leo Nardo Skrevet 22. april 2014 #21 Skrevet 22. april 2014 Må si at jeg blir litt nysgjerrig på hvem du er nå ;-) Og se! store bokstaver på starten. Anonymous poster hash: 199b5...6a0 Vel, det er en liten forbedring.
Massør i Oslo Skrevet 22. april 2014 #22 Skrevet 22. april 2014 what to do?? er så innmari frustrert for tiden. Alt for lenge siden det ble noe stav på meg ja. og er singel i tillegg sååå er ikke så lett. kan jo ikke bare knipse med fingeren så kommer det en kjekk mann som er klar for litt sengekos heller... hva gjør man lissom? Anonymous poster hash: 199b5...6a0 ...ja, er vel som regel bare å knipse med fingrene . Men råder deg vel heller til å bruke litt ekstra tid og ikke ta den første og beste. Så vær tydlig med ham hva du ønsker, så kan du sikkert ha glede av ham i lang tid fremover når behovet kommer ...hvis ikke, så si fra, så kommer jeg å hjelper
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #23 Skrevet 22. april 2014 ...ja, er vel som regel bare å knipse med fingrene . Men råder deg vel heller til å bruke litt ekstra tid og ikke ta den første og beste. Så vær tydlig med ham hva du ønsker, så kan du sikkert ha glede av ham i lang tid fremover når behovet kommer ...hvis ikke, så si fra, så kommer jeg å hjelper jasså så du er villig? Anonymous poster hash: 199b5...6a0
Massør i Oslo Skrevet 24. april 2014 #24 Skrevet 24. april 2014 jasså så du er villig? Anonymous poster hash: 199b5...6a0 Ja, selvfølgelig Bare å sende meg en liten koselig melding det.....
Pol Pot Skrevet 29. april 2014 #25 Skrevet 29. april 2014 Ingen x typer som står på lager som du kan børste støvet av? Da hvet du hva du får.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå