Gå til innhold

seksuelt frustrert :OO hjeeelp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

what to do??

er så innmari frustrert for tiden. Alt for lenge siden det ble noe stav på meg ja.

og er singel i tillegg sååå er ikke så lett.

kan jo ikke bare knipse med fingeren så kommer det en kjekk mann som er klar for litt sengekos heller...

hva gjør man lissom? :P

Anonymous poster hash: 199b5...6a0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drar på byen?

Anonymous poster hash: b9fb8...e9e
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvis du bare er ute etter sex er det nok av menn på datingsider som vil det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Mr. Rabbit.

Anonymous poster hash: 84d58...24f
  • Liker 3
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Trodde ikke gjennomsnittlige kvinner og oppover noensinne hadde problemer med å få seg stav om det er det eneste kriteriet?

AnonymBruker
Skrevet

Trodde ikke gjennomsnittlige kvinner og oppover noensinne hadde problemer med å få seg stav om det er det eneste kriteriet?

han må jo så klart se litt greit ut da. gidder ikke ligge med pose over hodet.....

Gjest Leo Nardo
Skrevet

han må jo så klart se litt greit ut da. gidder ikke ligge med pose over hodet.....

Ser du bra ut da?

Det er spørsmålet her.

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det kan jeg ikke dømme selv... ser vel helt grei ut ja.

AnonymBruker
Skrevet

Ser du bra ut da?

Det er spørsmålet her.

interessert? :P haha

Gjest Leo Nardo
Skrevet

interessert? :P haha

I utgangspunket ikke, men om du er en særdeles deilig kvinde, kan det alltids være av interesse.

Men jeg vet at det er ganske mange desperate og seksuelt frustrerte menn her inne, så du har nok gode sannsynligheter om du gjør deg til kjenne.

AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunket ikke, men om du er en særdeles deilig kvinde, kan det alltids være av interesse.

Men jeg vet at det er ganske mange desperate og seksuelt frustrerte menn her inne, så du har nok gode sannsynligheter om du gjør deg til kjenne.

ser du bra ut da?

Skrevet

Virker som at det er ganske lett å få seg noe på Tinder, om det er det som er målet. :)

AnonymBruker
Skrevet

Virker som at det er ganske lett å få seg noe på Tinder, om det er det som er målet. :)

ja kanskje jeg får teste ut det da :fnise:

jeg er ikke en som pleier å dra så mye på byen, så litt vanskelig det der :P

Gjest Leo Nardo
Skrevet (endret)

ser du bra ut da?

Selvsagt. Øverste hylle.

Men jeg skal være ærlig å si at din mangelfulle grammatikk og syntaks er svært avtennende.

Som et minimum burde du kunne starte en setning med stor bokstav.

Det er kanskje ikke problematisk om det kun er et ligg, men det er nok tvilsomt at det kunne blitt noe mer enn det.

And that's me being honest.

Endret av Leo Nardo
  • Liker 3
Skrevet

Tinder, cupido, badoo...registrer deg her og der og vips, så skal du se at du drukner i tilbud.

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt. Øverste hylle.

Men jeg skal være ærlig å si at din mangelfulle grammatikk og syntaks er svært avtennende.

Som et minimum burde du kunne starte en setning med stor bokstav.

Det er kanskje ikke problematisk om det kun er et ligg, men det er nok tvilsomt at det kunne blitt noe mer enn det.

And that's me being honest.

Må si at jeg blir litt nysgjerrig på hvem du er nå ;-)

Og se! store bokstaver på starten.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Du KAN knipse med fingrene og vips! Så får du deg litt stav ;)

SÅ enkelt er det for damene faktisk. Mange gutter der ute som gjerne vil ha litt dame tett inntil seg.

Det finnes gutter også som hadde pult deg i blinde....men de fleste av oss ville nok helst tatt en kaffe og pratet littegran før, for å vite litt om deg og humoren din osv osv....

Jeg trenger ikke være forelsket for å kunne ha sex. Det holder med en GOD personlighet og rette måte å te seg på. Merkelig hvor lite som skal til noen ganger for at det tenner :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...