AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #41 Skrevet 21. april 2014 Kommer an på landet. I mange land i sørøstasia kan du fornye visumet regelmessig uten problemer, i en del andre land er det vanskeligere. Takk!! Hvilke land er greie å få visum i? Anonymous poster hash: cf49f...e90
Gjest Faerunpedia Skrevet 21. april 2014 #42 Skrevet 21. april 2014 Takk!! Hvilke land er greie å få visum i?Anonymous poster hash: cf49f...e90 Jeg har ikke full oversikt, men Kambodsja er kjempeenkelt. Her kan du også få businessvisum og jobbe legalt hvis du finner en jobb. I Thailand må du ut av landet hver tredje måned og fornye visumet, og du må stort sett jobbe illegalt, men det er det mange vestlige som gjør, feks i barer eller som dykkerinstruktører. Indonesia og Phillipinene tror jeg er ca som Thailand. Ellers vet jeg ikke, har hørt at India feks er vanskelig dersom du vil være der lenge.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #43 Skrevet 21. april 2014 *facepalm* Å kutte kontakten med familien og dra ut i verden er å gjøre noe for meg selv... Og jeg er jente. Anonymous poster hash: cf49f...e90 Ikke med den dumme planen din! Du høres ut som en liten snørrunge uten livserfaring! Folk på din alder GJØR noe med livet sitt, de rømmer ikke fra livet sitt! Anonymous poster hash: debd9...195 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #44 Skrevet 21. april 2014 Høres ut som du heller trenger litt hjelp med følelsene dine. Verden er ikke så rosenrødt som du nok tror. Mange feller og falle i. Ikke alle land slipper inn folk hvis de har lite penger og ingen mål med innreisen. Det er flere farer der ute enn du tror. Du er nok litt ung og naiv. Du aner jo ikke engang hva land som har visum eller regler generelt. Uten forsikring i utlandet hvis man blir syk eller andre ting skjer så vil ikke Norge hjelpe deg. Tror ikke du vil synes dette er så spennende når det kommer til stykke. Skjønner heller ikke hvordan du har penger til og reise. Anonymous poster hash: ea65c...200 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #45 Skrevet 21. april 2014 Stikker på Freakforum jeg, der er det iallefall hjelp å få. Hva faen er det dere tror, dere ovenfor? At jeg har tenkt å gjemme meg i en kjeller? At jeg tror jeg får bo på luksushoteller hele tiden? Jeg drar uansett hva dere sier, det eneste jeg skrev her for var for å få råd til hvordan å utføre det, ikke skjenneprekener fra folk som ikke aner hva de snakker om. Som om man ikke lever bare fordi man ikke har hus, hytte og labrador i Telemark, liksom. Takk til de av dere som har svart skikkelig Anonymous poster hash: cf49f...e90
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #46 Skrevet 21. april 2014 Stikker på Freakforum jeg, der er det iallefall hjelp å få. Hva faen er det dere tror, dere ovenfor? At jeg har tenkt å gjemme meg i en kjeller? At jeg tror jeg får bo på luksushoteller hele tiden? Jeg drar uansett hva dere sier, det eneste jeg skrev her for var for å få råd til hvordan å utføre det, ikke skjenneprekener fra folk som ikke aner hva de snakker om. Som om man ikke lever bare fordi man ikke har hus, hytte og labrador i Telemark, liksom. Takk til de av dere som har svart skikkelig Anonymous poster hash: cf49f...e90 Ta deg en tur til psykologen først. Det er der problemene dine sitter Anonymous poster hash: debd9...195 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå