Gå til innhold

Kos og kaos


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempegod ide!! Og hun vet da ikke om du har betalt masse penger for det eller ikke, det er jo ikke det som betyr noe i det hele tatt. Åh, jeg elsker også deilige genserkjoler med tykke strømpebukser under nå som det er høst. Det er bare pysjamas som slår det i komfort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg vet én ting til som slår det... :lur: Mammabukser! :jepp:

Jaaa! Jeg går med det hele tiden allerede! :fnise: Det er ikke fordi jeg har blitt så tykk, har lagt på meg en kilo eller noe (konstant småspising), men halleluja - de er jo så behagelige! Hvorfor går vi ikke alltid med sånne egentlig?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maratonukene på jobb fortsetter. Dagen i dag startet med en S som ikke var supergira på å stå opp, og derfra gikk det bare én vei... Enden på den visa var at hun ble levert i barnehagen i 5 grader iført truse og fleecepledd... :sjenert: Resten av dagen i dag går det slag i slag, med delvis overlappende møter/workshops. Jeg trives med litt hektiske dager, så lenge jeg får unnagjort de viktigste oppgavene mine i tillegg, så det er egentlig bare velstand! :) I kveld skal vi på foreldremøte. Først felles, og så delt gruppevis. Ergo må vi gå begge to, og så dele oss. Det pleier å være veldig gøy på foreldremøtene der, så satser på en gjentakelse av akkurat det. :Nikke: Nei nå må jeg se å finne meg litt frokost. Kan ikke glemme meg selv i disse travle dagene, da ryker jeg bare på en farlig ukontrollerbar søthungerjakt gjennom kjøkkenskapene til kvelden! :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å passe på seg selv også i travle tider! Men det høres ut som du har det fint, og det er bra! Til tross for unge levert i barnehagen i truse og fleecepledd ... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja... Han har fått noen litt omdiskuterte medisiner med masse bivirkninger, og er stadig hos fastlegen. Han har ellers prøvd det meste, uten hell. Psykolog er det laaang venteliste til, så han vurderer en privat til 1000 kr timen for å få orden på hodet og tankene... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere finner rom for det, do it! Dere fortjener alle at han får hjelp til å komme litt tilbake igjen. Jeg vet ikke så mye om situasjonen, men husker du har skrevet litt om det tidligere. Håper virkelig det ordner seg for dere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det håper jeg og.. :sukk: Forskjellen fra tidligere er at han er i ferd med å gi opp, nå tror han istedet at han aldri kommer til å bli frisk, og det takler han dårlig. Om ikke annet, så trenger han i det minste noen verktøy til å takle det. Men men, nå får vi la medisinene gå seg til først, for akkurat nå er det nesten vanskelig å vite hva som er han selv og hva som skyldes medisinene.. :bond::murvegg:

 

Tusen takk for omtanken! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så tøft det må være for dere allesammen. Det verste som finnes er å se at noen man er glad i sliter og er syk. Mange klemmer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist lesning! :kose: Hvis jeg husker riktig, hadde vi det samme i hus for noen år siden, og det er en tålmodighetsprøve både for den som er syk og de rundt! Vi var heldigere enn dere, for kjære responderte etterhvert på øvelser og behandling, men det hender fortsatt hun kjenner på snev av det. Det verste hos dere nå må være følelsen av at det aldri blir bedre... Dere er knalltøffe, jeg håper dere finner noe som fungerer snart! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...