Gå til innhold

Kos og kaos

Mazilla

Anbefalte innlegg

Uff, unnskyld, snakk om å være korttenkt da! :klaske: Det er jo selvfølgelig ikke sikkert du får det på samme måte, får krysse fingrene for at du slipper billigere unna!

Jeg hadde det tipp topp! 30 timer på tur, akkurat passe lenge! Sov som en stein på tross av verdens vondeste feltseng, så det sier vel litt om hvor etterlengtet det var med en natt/morgen uten mas! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, det sies jo at etterier er verre for de som har født før :wink: men jeg var så "heldig" med vonde etterier at jeg vet jo hva jeg har i vente...

men skal passe på å tisse før jeg ammer, det var et av tipsene jeg husker :):fnise:

kan tenke meg du fikk sove ut ja! litt vin innabords også eller? :ler:

Herlighet for en nydelig sommerdag vi hadde idag!!! eeeelsker det!! 

Hentet H i barnehagen kl 15, lett middag og så gikk (ehm, kjørte....) vi til stranda i bunnen av bakken :)

Ei venninne og gutten hennes ble med oss :) Veldig mye glassmaneter,men H syntes det var gøy å lempe dem oppi bøtter :fnise: Gutten var redd dem først,men det varte ikke lenge når han så jenta som bærte på dem.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er utrooolig deilig med sånne sommerdager som den vi hadde i går!! :strix::sol: Vi måtte finne frem plaskebassenget, og begge jentene storkoste seg :jepp:

I dag skal jeg rett fra jobb til jobb-sommerfest. :sol: Jeg er trøtt som en zombie akkurat nå, for S insisterte av en eller annen grunn på å sove sammen med meg fra 00.30 i natt. Det blir det ikke mye søvn av, og ihvertfall ikke noen god søvn! :riste: Det hjelper ikke akkurat at jeg er helt alene i hele fløyen her, og ikke har en ting å gjøre.. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje jeg skulle ha lagt meg under pulten og tatt en liten powernap? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjorde jeg! :tommelopp: Det var ikke like moro i går, men jeg tok meg sammen og fikk både lagt ferdigplen og olja terrassen før ungene kom hjem. I går kveld fikk jeg beisa en vegg også, og i dag har jeg gjort unna andre strøk med olje. Det må gjøres om morgenen, før sola kommer rundt, så da måtte jeg jo bruke helga på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du er kul altså - legger plen og beiser terrassen dagen derpå :ler: Skikkelig handywoman :pls: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oljing, maling og beising kan faktisk være litt hyggelig - hvis været er fint og man f.eks. har en god pod cast eller lydbok på øret. Men sånn generelt sett er jeg ikke fryktelig glad i sånt, så jeg synes du har vært veldig flink!  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forsåvidt ikke så mye valg, men joda, litt flink var jeg jo! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forsåvidt ikke så mye valg, men joda, litt flink var jeg jo! :fnise:

Man er ALLTID flink når man gjør sånt. Altså, man har jo ikke så mye valg når det gjelder husvask eller klesbretting heller, men man er alltid flink når man gjør det. Det er min bestemte mening, and I'm sticking to it! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! :5: 

Dessuten - all tid uten to små hengende i beina er jo reneste ferien, og den kan man jo ikke kaste bort på å være fyllesyk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du er effektiv :) Skjønner at jeg må passe på og hvile når jeg har tid når jeg leser dagboken din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si du er effektiv :) Skjønner at jeg må passe på og hvile når jeg har tid når jeg leser dagboken din ;)

:fnise:

:is: Fordi det er mandag og da fortjener man det. 

Oooh! :nigo: Fortjener man det på en tirsdag også? I så fall takker og bukker jeg, for jeg hadde ikke tid til å innom her i går! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Oooh! :nigo: Fortjener man det på en tirsdag også? I så fall takker og bukker jeg, for jeg hadde ikke tid til å innom her i går! ;)

Da har du jo en til gode!! Selvsagt fortjener man det på en tirsdag og! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lite spenning her for tida ;) Jeg sitter på jobb og håper sola snart kommer ordentlig gjennom. Jeg skal nemlig rundt og henge opp plakater etter lunsj, og da hadde det vært deilig med skikkelig fint vær! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...