lille_frosk Skrevet 24. juni 2015 #1161 Del Skrevet 24. juni 2015 Veldig lite spenning her for tida Jeg sitter på jobb og håper sola snart kommer ordentlig gjennom. Jeg skal nemlig rundt og henge opp plakater etter lunsj, og da hadde det vært deilig med skikkelig fint vær! De små gleder i livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 25. juni 2015 #1162 Del Skrevet 25. juni 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 27. juni 2015 #1163 Del Skrevet 27. juni 2015 Long time no see Tror du må sende meg pm med hvor du jobber, er så ekstremt nysgjerrig.. Og du vet jo hvor jeg jobber Kom til å tenke på at det er lenge siden jeg ha truffet han godeste i dyreparken. Skjer med det da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. juni 2015 Forfatter #1164 Del Skrevet 27. juni 2015 alle sammen Kakaoen: pm sendt! Han og S har vært mest i badeland de siste par gangene vi har vært der, kanskje det er derfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 28. juni 2015 #1165 Del Skrevet 28. juni 2015 Sikkert.. Vi har vært litt i badeland vi og. Men mer på ettermiddager. Ikke helger. Jeg får totalt spasmer av stappfulle badeland!! Poden elsker det, mora har et lite hat forhold til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 28. juni 2015 #1166 Del Skrevet 28. juni 2015 Flere sørlendinger her inne altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juni 2015 Forfatter #1167 Del Skrevet 28. juni 2015 Jasså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 28. juni 2015 #1168 Del Skrevet 28. juni 2015 Flere sørlendinger her inne altså Trodde du var sånn østlandsmenneske jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 28. juni 2015 #1169 Del Skrevet 28. juni 2015 Trodde du var sånn østlandsmenneske jeg Ja, jeg har jo ikke fått æren av å bli tildelt "sørlending"-tittelen enda, må man ikke ha bodd her nede i en seks-syv slektsledd først da? Så jeg er østlending i eksil på Sørlandet Men trives veeldig bra, særlig nå som sommerværet tar seg litt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juni 2015 Forfatter #1170 Del Skrevet 28. juni 2015 Ja, nå skal det jo bli virkelig bra! Passer fint, i og med at jeg går ut i ferie onsdag ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 29. juni 2015 #1171 Del Skrevet 29. juni 2015 5 dager igjen til ferie her Så finværet kommer som bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 29. juni 2015 #1172 Del Skrevet 29. juni 2015 Åh, misunnelig. Jeg hadde virkelig trengt ferie, MASSE ferie. Dette må bli siste sommeren jeg jobber nesten hele, kjenner jeg. Men det er vel unt og finvær er jo supert uansett om man jobber eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #1173 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg har en følelse av at jeg kommer til å trenge ferie etter ferien i år.... (Men vi skal nok få det fint også, for all del!) Det er u-t-r-o-l-i-g stille på jobb i dag. Med tanke på hvordan det ser ut på parkeringsplassen og i gangene her, er det nok en god del som har tatt ferie allerede. Jeg har ikke fått én eneste telefon eller mail i dag heller, når jeg tenker meg om, hvis jeg ser bort fra da han godeste ringte for å si at han henta S tidlig i bhg for å dra i badeland, men det var jo ikke akkurat en jobbsamtale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. juni 2015 #1174 Del Skrevet 29. juni 2015 Hva er ferieplanene deres i og med at du trenger ferie etter ferien? Egentlig trenger man nesten alltid ferie etter ferien, men den typen ferie er vanskelig å få til.... Hvis det kommer til å være like stille hos deg framover, kommer vel også feriefølelsen snikende et stykke før onsdag ettermiddag. Er det noe du må gjøre disse dagene, eller er det mest å vente på at tida skal gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #1175 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg har to ting som må gjøres før ferien: 1) Spise lunsj på byens beste lunsjbar med mine to nærmeste kolleger i morgen 2) Delta på et åpningsarrangement med kakefest og snorklipping på onsdag Ganske overkommelig, med andre ord! Ferieplanene er ikke så omfattende, jeg tenkte mest på at barnehagen er stengt i fire uker.. Vi skal noen dager til østlandet og en liten tur til Telemark, men ellers blir vi nok mest hjemme, med unntak av to bryllupshelger (med hotellovernattinger bare oss to! ) litt østover. Det er absolutt det mest praktiske med to små og en halvsyk mann! Dessuten synes jeg i grunnen det er dumt å reise herfra på denne tida av året! :sol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. juni 2015 #1176 Del Skrevet 29. juni 2015 Det hørtes ut som overkommelige arbeidsoppgaver Ble litt misunnelig på lunchen kjenner jeg... Får håpe dere får mye fint vær så jentene kan rase fra seg ute når barnehagen er stengt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 29. juni 2015 #1177 Del Skrevet 29. juni 2015 Hva er egentlig byens beste lunsjbar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #1178 Del Skrevet 29. juni 2015 Det hørtes ut som overkommelige arbeidsoppgaver Ble litt misunnelig på lunchen kjenner jeg... Får håpe dere får mye fint vær så jentene kan rase fra seg ute når barnehagen er stengt Ja, lunsjen er nesten verd en tur sørover i seg selv! Kortreist og superdigg! Vi satser på mange fine dager i sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #1179 Del Skrevet 29. juni 2015 Hva er egentlig byens beste lunsjbar? Kommer vel helt an på hvilken by man er i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 30. juni 2015 #1180 Del Skrevet 30. juni 2015 Kommer vel helt an på hvilken by man er i Der har du absolutt et godt poeng Jeg leste dyrepark og tenkte dyreparkbyen (premiere på ord ), men det er jo tross alt langtfra den eneste byen i nærheten av en dyrepark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå