Fibonacci Skrevet 24. april 2015 #1101 Del Skrevet 24. april 2015 Gratulerer med den fine 4-åringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. april 2015 Forfatter #1102 Del Skrevet 26. april 2015 Tusen takk! I dag venter familieselskap. Vi overlevde bakvendtbursdag i går, så da skal vel dette også gå greit! Heldigvis ser det ut til at vi får været på vår side, så da blir alt litt enklere, i og med at noen kan sitte ute Vi skal grille hamburgere, enkelt og greit. Jeg skal bake kryddermuffins etterpå, og har denne i kjøleskapet allerede. (Den er btw helt fantastisk! ) I går gjorde jeg det veeeeeeldig enkelt - wienerpølser, frukt, popcorn og lyse toromuffins med frosne blåbær i røra. Neste år tror jeg jeg skal servere kun popcorn og melisglasur. Det var definitivt det mest populære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 27. april 2015 #1103 Del Skrevet 27. april 2015 Den kaka så digg ut. Gratulerer så mye med 4 åring Popcorn og melisglasur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mai 2015 Forfatter #1104 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Huff, nå har det blitt litt mye for mammahjertet (som jeg egentlig synes er et dillete ord, men veldig dekkende i akkurat denne sammenhengen) de siste dagene... Ei bekjent fikk sitt etterlengtede lille barn for en uke siden, på siste offentlige forsøk, men tre måneder for tidlig. Såvidt over kiloen veide hun, og mora fikk HELLP.... Ser heldigvis ut til å gå bra med begge. En annen i samme vennekrets fikk sitt barn omtrent samtidig, også det litt for tidlig. Barnet var sykt, og døde etter noen få dager... Og så er det jo skjønne, tøffe lille Bebido til Androide da.. Mange tanker går dit også om dagen! Endret 1. mai 2015 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. mai 2015 #1105 Del Skrevet 1. mai 2015 Vi sender noen ekstra gode tanker til lille tøffe Bebido Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. mai 2015 #1106 Del Skrevet 2. mai 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. mai 2015 #1107 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Så forferdelig trist med sånne ting i vennekretsen ... :cry: Vi er nok mange som tenker på Androide og lille Bebido for tiden! Endret 2. mai 2015 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mai 2015 Forfatter #1108 Del Skrevet 2. mai 2015 Dødsannonse i avisa i dag. Det var visst tvillinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. mai 2015 #1109 Del Skrevet 2. mai 2015 Å herregud så forferdelig Det vrenger seg inni meg!!!! Stakkar stakkar folk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mai 2015 Forfatter #1110 Del Skrevet 2. mai 2015 Ja, helt grusomt! I kveld skal vi ut og spise. Det ser jeg frem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. mai 2015 #1111 Del Skrevet 3. mai 2015 Hvordan var Daten igår? Håper dere koste dere!! En trenger sånne små lyspunkt innimellom Litt tid sammen, bare to! Fine søndagen til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mai 2015 Forfatter #1112 Del Skrevet 3. mai 2015 Det var veldig koselig! Vi møtte tilfeldigvis et annet par på restauranten. De hadde ikke rukket å bestille annet enn drikke, så det passet fint at vi slo oss ned. Altfor mye mat og en flaske vin senere, rullet vi videre til et utested hvor vi kjøpte irish coffee til dessert. Der kom pappa og dama innom på vei til konsert. Vi var hjemme rundt kl 23, men det føltes som en helaften.. Det ble forsåvidt ikke så mye bare-to-tid, men en barnløs kveld var uansett deilig! Og heldigvis sover R av en eller annen grunn som regel "lenge" på søndager, så vi var ikke oppe før 06.20 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. mai 2015 #1113 Del Skrevet 3. mai 2015 Det hørtes veldig koselig ut!! Det trenger ikke å være bare-vi-to for at det skal være bra for forholdet, jeg tror like mye på å ha det gøy sammen med andre - en fin fordeling er nok det beste R har skjønt det, søndag er hviledag Her sov Liten også litt lenger enn hun har gjort de andre morgenene i helga, klokka 8 var det opp og hopp her - det kan jeg leve med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. mai 2015 Forfatter #1114 Del Skrevet 4. mai 2015 Helt enig, Diddles! I dag begynte R i barnehagen. Hun skled rett inn og følte seg som hjemme. En bitteliten sjekk av hvor jeg befant meg i ny og ne var alt, ellers styret hun rundt for seg selv. Hun fikk både spist, bæsjet, sovet og vært der litt alene. Skulle til å si at det gikk over all forventning, men egentlig gikk det akkurat som forventet Hun har jo hengt der siden hun var tre dager gammel, så hun er jo godt kjent Forhåpentligvis er hun så utslitt at hun setter ny soverekord i natt, men det er kanskje for mye forlangt Hun har tatt kvelden allerede, skjønne lille barnehagetuppa mi... Det føles litt rart, men samtidig veldig greit. Enklere nå enn da S begynte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mai 2015 Forfatter #1115 Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) Nå sitter jeg på kafé og venter på han godeste. Begge jentene er i barnehagen. Fremdeles tilvenning, men hun er der litt lenger for hver dag. Nå nyter jeg freden og nærmer meg faktisk hvilepuls! Litt rart, men litt godt også.. Endret 7. mai 2015 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. mai 2015 #1116 Del Skrevet 7. mai 2015 Hurra for hvilepuls og to barnehagebarn! Det høres ut som tilvenningen går bra både for lillesøster og foreldrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #1117 Del Skrevet 10. mai 2015 Slutt på hvilepulsen i dag. Vi tok av støttehjulene, og en snau halvtime senere kunne S sykle! Hun har aldri vært helt tam, men likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. mai 2015 #1118 Del Skrevet 10. mai 2015 det er ingenting annet enn dritkult!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 11. mai 2015 #1119 Del Skrevet 11. mai 2015 Oi! Hun er tidlig ute da, det må jeg si! Imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. mai 2015 #1120 Del Skrevet 11. mai 2015 Wow, imponerende skills på S altså, så beviset! Aldri en rolig ettermiddag igjen nå tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå