Gå til innhold

Kos og kaos

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koselig snap i dag tidlig, av en blid liten S :nigo:

R til og med :fnise: Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg trodde jeg skrev R.... :dånesmilyenfungererikkelengre:

Uansett, søtinger begge to! ;)

Endret av Spatula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør den ikke? :daane:

Testing testing, funker her ;)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Herregud, jeg henger ikke helt med skjønner jeg. Ikke har jeg instagram og ikke har jeg snapchat. Går jeg glipp av noe?

Ja, bilder av unger :P

Snapchat er innmari greit, fordi det koples ikke opp mot Facebook Facebook, og dermed kan ikke alskens folk finne deg og sende forespørsel. Himla greit asså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og leser litt :) Gratulerer så mye med ny jobb! R høres helt herlig ut. Ikke ulik J på mange måter (samme drama queen tendenser ;) ) J begynte tilvenning i barnehagen i går. Helt uvirkelig. Småbebisene våre er plutselig blitt litt mer enn bare bebiser!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser litt :) Gratulerer så mye med ny jobb! R høres helt herlig ut. Ikke ulik J på mange måter (samme drama queen tendenser ;) ) J begynte tilvenning i barnehagen i går. Helt uvirkelig. Småbebisene våre er plutselig blitt litt mer enn bare bebiser!

:klem:

Takk for det! :nigo: Godt å høre at det er flere av samme sorten! :fnise: Du skal ikke få deg en dagbok igjen du da..? Utrolig lekkert hus dere har fått dere, forresten! :daane::klem:

Hvordan er arbeidslivet snuppa?!

Jo takk, bare bra! Særlig med fri i dag og i morgen! :fnise: Tror dette kan bli riktig så bra, når jeg bare begynner å få litt taket på hva jeg egentlig skal gjøre. Foreløpig har det gått mest i tilganger, nøkler, bli-kjent-opplegg, opplæring i kaffemaskinen osv.. :rolleyes: Greit å ha unnagjort det viktigste! :ler:

Forøvrig noen sinnsykt skjønne unger du har anskaffa deg!

Enig! :sjarmor: Men naturligvis ekstra stas når noen utenforstående også ser det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagskveld og klokka begynner sakte men sikkert å nærme seg 22. Sannelig på tide å finne senga! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok jeg våkner i morgen, men tror neppe jeg blir gjort særlig stas på! ;) Evt vil R gjøre stas på meg ved å henge ekstra lenge, dvs våkne ekstra tidlig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble det ekstra tidlig morgen på deg i går? Her våkna lillemann litt over fire i dag...

Fikk faktisk sove til nesten halv ni, så det var ikke dumt. Men det var takket være han godeste altså, ikke pga R! ;) I natt derimot... Oppe kvart på fem... :Gjesp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kan ikke disse ungene skjønne at det ikke er morgen før sånn i sju-tida.... Tror det er en produksjonsfeil på disse mars2014-babyene. Når er det R sover igjen når hun er oppe så tidlig? I dag sov lillemann fra ca 06.15 til 08.45, så er tydelig at han egentlig ikke er ferdigsovet. Han er jo potte sur de timene han er våken på natta/morran også, så enig i at det er kvantitetstid ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sover gjerne igjen fra ca 6 til 7-7.30. Tydelig at hun egentlig ikke er uthvilt ja! Har pleid å amme når hun våkner, men tror jeg skal prøve å drøye det til kl 6, for å se om det kan hjelpe. Nå forventer hun jo pupp halv fem-fem... :Gjesp: Prøvde å drøye det litt i dag, og hun ble illsint! Slang seg ned i ammestilling og sniffa rundt på puppen mens hun sprella vilt med beina! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...