Kakaoen Skrevet 19. desember 2014 #761 Del Skrevet 19. desember 2014 Ikke rart at R er grinete da nei. Rart hvordan de tennene plutselig dukker opp. Mini fikk også en haug på en gang. God mor som jeg er husker jeg ikke hvilke eller når S virker bare supermorsom Deilig å være nesten ferdig med julestresset. Jeg venter også på litt siste ting i posten. Bla julegave fra meg til meg så håper den nye mobilen kommer snart Med Hvem og hvor skal dere feire julaften i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. desember 2014 Forfatter #762 Del Skrevet 19. desember 2014 Ikke rart at R er grinete da nei. Rart hvordan de tennene plutselig dukker opp. Mini fikk også en haug på en gang. God mor som jeg er husker jeg ikke hvilke eller når S virker bare supermorsom Deilig å være nesten ferdig med julestresset. Jeg venter også på litt siste ting i posten. Bla julegave fra meg til meg så håper den nye mobilen kommer snart Med Hvem og hvor skal dere feire julaften i år? Det skal bli deilig med en tannpause nå! Nå venter jeg bare på fotokalendere i posten. Håper de kommer i morgen. Fikk mail forrige fredag om at de var sendt, så de burde dukke opp snart Vi skal være hjemme på julaften. Mamma og broren min kommer. Det skal bli deilig å være hjemme, legge ungene i sine egne senger osv Det blir nok sånn heretter. I fjor var vi sammen med hele familien til han godeste, med stort og smått, men var enige om på vei hjem i bilen at det var siste gangen.. S er dritkul! (Men det gjelder vel treåringer generelt, etter hva jeg leser i de andre bøkene her! ) I dag lå hun og dunka i veggen etter leggetid, etter allerede å ha brukt opp mesteparten av tålmodigheten min med diverse mas. Jeg gikk inn og spurte hva hun drev med. Da lå hun og holdt seg for ørene mens hun dunka i veggen med albuen, mens hun klagde over at det bråkte sånn at hun ikke fikk sove. Jeg sa hun skulle slutte med bankinga, men fikk beskjed om at "det er ikke meg. Det er Elisabeth". Øh, jaha.. Noen minutter senere ropte hun igjen. "Mamma.... Jeg skal bare si deg noe..."... Mors tålmodighet var nesten slutt, men jeg slepte meg noe motvillig opp trappa for n'te gang i kveld. "Du mamma... Det var bare en ting jeg måtte si til deg.... Det var meg som dunka i veggen!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 19. desember 2014 #763 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg kjenner meg sånn igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. desember 2014 #764 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg og,Sushi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 19. desember 2014 #765 Del Skrevet 19. desember 2014 Haha.. Kjenner at jeg faktisk gleder meg til min blir en slik treåring De virker herlige. Nevøen min er snart tre, men han har ikke kommet i gullkorn alderen enda Høres deilig ut å ha jula hjemme Vi skal feire på øya.. (ja, du vet sikkert hva jeg mener med øya… ) Hjemme his mamma med hele gjengen. Gleder meg veldig Må bare få spytta ut litt snø over denne landsdelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #766 Del Skrevet 20. desember 2014 Bare å glede seg, Kakaoen! Snøen kan bare fortsette å komme ferdig måkt for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #767 Del Skrevet 20. desember 2014 Hjelpes, jeg har blitt helt koko etter at R ble født! Jeg blir rørt av alt mulig! Jeg hadde litt tendensene etter at S ble født, men det gikk gradvis over. Ser ikke ut til at det skal gå over nå! I dag var det introsangen til Julemorgen som fikk tårene til å trille Sist var da vi kom til barnehagen før luciafesten, og de hadde tent fakkelbokser på utsida. Selve toget gikk fint, merkelig nok.. Jeg kan dessuten ikke gå inn i en kirke uten at tårene kommer. Ganske håpløst, så det er godt jeg ikke renner ned dørene der så ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. desember 2014 #768 Del Skrevet 20. desember 2014 Sweet lord, du er verre enn meg! Og det er godt gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 20. desember 2014 #769 Del Skrevet 20. desember 2014 Herlige S morsom tid dette her! Så denne overfølsomheten blir verre?? jeg er helt tussete enda etter at H kom til... deilig med rolig feiring hjemme! Moren din er jo helt herlig da, koselig at dere får vært hjemme. Svigers er i Syden (hadde nok ikke blitt feiring med dem uansett) min bror og samboeren kommer hit (om det ikke blir fødsel først) Jeg har tatt Mannen i hånden på at vi reiser bort neste Jul... er nok denne grønne julen som gjør meg lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. desember 2014 Forfatter #770 Del Skrevet 22. desember 2014 Med jul og med glede og barnet med hest, vi ønsker deg alle velkommen. Vi klapper i hendene, vi synger og vi ler, så glad er vi, så glad er vi, vi svinger oss i fengsel og neier og bukker... Hilsen S, 3 1/2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 22. desember 2014 #771 Del Skrevet 22. desember 2014 En treårings logikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. desember 2014 #772 Del Skrevet 22. desember 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. desember 2014 Forfatter #773 Del Skrevet 22. desember 2014 Jada, hun hadde stålkontroll. Klart barnet måtte ha en hest, det var jo tross alt Jesusbarnet, og han var jo født i en stall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. desember 2014 #774 Del Skrevet 22. desember 2014 Hihi Ønsker dere en fin jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. desember 2014 #775 Del Skrevet 23. desember 2014 GOD JUL!! Ha en fortryllende julaften med latter og glede, kansje en tåre og to for de som ikke er tilstede Store gode fra meg til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #776 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) God jul La Traviata, Diddles og alle andre som måtte kikke innom her! Endelig er hoveddelen av ventetida over, og bare den mest intense glede-seg-så-det-gjør-vondt-ventetida gjenstår Akkurat nå gleder jeg meg aller mest til S kommer ned og får se pakkehaugen under treet! Hun vet ikke helt hva hun har i vente, så det hun gleder seg mest til er 1) Å se på Julemorgen og spise godteri i pysjamas 2) Å gå i kirka Det er mange år siden sist jeg var i kirka på julaften, men hva gjør man vel ikke for sine små? Hun eeeelsker kirker, av en eller annen merkelig grunn! Endret 24. desember 2014 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #777 Del Skrevet 24. desember 2014 Mens jeg var ute av syne et øyeblikk for å legge R, benyttet S anledningen til å åpne den første julegaven Den var fra bestevenninna i barnehagen, og hun var sååå spent (hun fikk heldigvis ikke med seg at venninna røpte hva det var da de var innom med gaven i går ) . Vi hadde avtalt at det kunne være den første hun åpna, men det var jo ikke helt planen å gjøre det før litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 24. desember 2014 #778 Del Skrevet 24. desember 2014 L er liksom ikke så gaveinteressert. Jeg som hadde håpt han ville ligge under treet og klemmme på pakker sammen med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #779 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg trodde ikke S heller brydde seg noe særlig... Og haugen som ligger igjen er fullstendig uinteressant, det var bare gaven fra venninna som frista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 24. desember 2014 #780 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul håper dere får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå