Gå til innhold

Kos og kaos

Mazilla

Anbefalte innlegg

Ikke rart at R er grinete da nei. Rart hvordan de tennene plutselig dukker opp. Mini fikk også en haug på en gang. God mor som jeg er husker jeg ikke hvilke eller når :hoho:

S virker bare supermorsom :hoho:

Deilig å være nesten ferdig med julestresset. Jeg venter også på litt siste ting i posten. Bla julegave fra meg til meg :nigo: så håper den nye mobilen kommer snart :danse:

Med Hvem og hvor skal dere feire julaften i år? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke rart at R er grinete da nei. Rart hvordan de tennene plutselig dukker opp. Mini fikk også en haug på en gang. God mor som jeg er husker jeg ikke hvilke eller når :hoho:

S virker bare supermorsom :hoho:

Deilig å være nesten ferdig med julestresset. Jeg venter også på litt siste ting i posten. Bla julegave fra meg til meg :nigo: så håper den nye mobilen kommer snart :danse:

Med Hvem og hvor skal dere feire julaften i år? :)

Det skal bli deilig med en tannpause nå! :jepp:

Nå venter jeg bare på fotokalendere i posten. Håper de kommer i morgen. Fikk mail forrige fredag om at de var sendt, så de burde dukke opp snart :Nikke:

Vi skal være hjemme på julaften. Mamma og broren min kommer. Det skal bli deilig å være hjemme, legge ungene i sine egne senger osv :jepp: Det blir nok sånn heretter. I fjor var vi sammen med hele familien til han godeste, med stort og smått, men var enige om på vei hjem i bilen at det var siste gangen.. :sjenert:

S er dritkul! :ler: (Men det gjelder vel treåringer generelt, etter hva jeg leser i de andre bøkene her! :fnise: ) I dag lå hun og dunka i veggen etter leggetid, etter allerede å ha brukt opp mesteparten av tålmodigheten min med diverse mas. Jeg gikk inn og spurte hva hun drev med. Da lå hun og holdt seg for ørene mens hun dunka i veggen med albuen, mens hun klagde over at det bråkte sånn at hun ikke fikk sove. Jeg sa hun skulle slutte med bankinga, men fikk beskjed om at "det er ikke meg. Det er Elisabeth". Øh, jaha.. :klo: Noen minutter senere ropte hun igjen. "Mamma.... Jeg skal bare si deg noe..."... Mors tålmodighet var nesten slutt, men jeg slepte meg noe motvillig opp trappa for n'te gang i kveld. "Du mamma... Det var bare en ting jeg måtte si til deg.... Det var meg som dunka i veggen!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Kjenner at jeg faktisk gleder meg til min blir en slik treåring :fnise:

De virker herlige. Nevøen min er snart tre, men han har ikke kommet i gullkorn alderen enda :P

Høres deilig ut å ha jula hjemme :)

Vi skal feire på øya.. (ja, du vet sikkert hva jeg mener med øya… :P ) Hjemme his mamma med hele gjengen. Gleder meg veldig :danse: Må bare få spytta ut litt snø over denne landsdelen :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpes, jeg har blitt helt koko etter at R ble født! Jeg blir rørt av alt mulig! Jeg hadde litt tendensene etter at S ble født, men det gikk gradvis over. Ser ikke ut til at det skal gå over nå! I dag var det introsangen til Julemorgen som fikk tårene til å trille :flau:

Sist var da vi kom til barnehagen før luciafesten, og de hadde tent fakkelbokser på utsida. Selve toget gikk fint, merkelig nok.. :sjenert:

Jeg kan dessuten ikke gå inn i en kirke uten at tårene kommer. Ganske håpløst, så det er godt jeg ikke renner ned dørene der så ofte! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige S :strix: morsom tid dette her!

Så denne overfølsomheten blir verre?? :daane: jeg er helt tussete enda etter at H kom til...

deilig med rolig feiring hjemme! Moren din er jo helt herlig da, koselig at dere får vært hjemme.

Svigers er i Syden (hadde nok ikke blitt feiring med dem uansett) min bror og samboeren kommer hit (om det ikke blir fødsel først)

Jeg har tatt Mannen i hånden på at vi reiser bort neste Jul... er nok denne grønne julen som gjør meg lei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:digge: Med jul og med glede og barnet med hest, vi ønsker deg alle velkommen. Vi klapper i hendene, vi synger og vi ler, så glad er vi, så glad er vi, vi svinger oss i fengsel og neier og bukker... :digge:

Hilsen S, 3 1/2 år.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, hun hadde stålkontroll. Klart barnet måtte ha en hest, det var jo tross alt Jesusbarnet, og han var jo født i en stall :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GOD JUL!!

:tree: :nissevink: :nissekonekyss: :tree:

Ha en fortryllende julaften med latter og glede, kansje en tåre og to for de som ikke er tilstede :hjerte:

Store gode :klemmer: fra meg til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul La Traviata, Diddles og alle andre som måtte kikke innom her! :tree::nissegutt:

Endelig er hoveddelen av ventetida over, og bare den mest intense glede-seg-så-det-gjør-vondt-ventetida gjenstår ;) Akkurat nå gleder jeg meg aller mest til S kommer ned og får se pakkehaugen under treet! :fnise:

Hun vet ikke helt hva hun har i vente, så det hun gleder seg mest til er

1) Å se på Julemorgen og spise godteri i pysjamas

2) Å gå i kirka

:hoho:

Det er mange år siden sist jeg var i kirka på julaften, men hva gjør man vel ikke for sine små? ;) Hun eeeelsker kirker, av en eller annen merkelig grunn! :ler:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mens jeg var ute av syne et øyeblikk for å legge R, benyttet S anledningen til å åpne den første julegaven :rolleyes: Den var fra bestevenninna i barnehagen, og hun var sååå spent (hun fikk heldigvis ikke med seg at venninna røpte hva det var da de var innom med gaven i går :fnise:) . Vi hadde avtalt at det kunne være den første hun åpna, men det var jo ikke helt planen å gjøre det før litt senere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: L er liksom ikke så gaveinteressert. Jeg som hadde håpt han ville ligge under treet og klemmme på pakker sammen med meg :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke S heller brydde seg noe særlig... :sjenert::ler: Og haugen som ligger igjen er fullstendig uinteressant, det var bare gaven fra venninna som frista :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...