Mazilla Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #741 Del Skrevet 8. desember 2014 Fordelen med å stå opp tidlig er at man får med seg Dr Phil! Det er jo helt crazy bananas galskap der borti junaiten altså..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. desember 2014 #742 Del Skrevet 12. desember 2014 Dr. Phil er galskap, rett og slett underholdning på veldig lavt nivå Sa det nettopp til mannen idag, at før hadde jeg jubla over 6 timer sammenhengende søvn - mens nå er det fyrstikker i øyelokkene etter 6 timer søvn Føler meg som en zombie Når Liten var baby var jeg SÅ fornøyd om hun sov 3 timer i strekk Nå dævver jeg jo nesten om hun er våken litt på natta!! Vet ikke helt hvor jeg vil med dette Måtte visst bare si det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #743 Del Skrevet 13. desember 2014 Nå er vi litt der igjen at 3 timer sammenhengende hadde vært fantastisk Men samma det akkurat nå, for nå sitter jeg på t-banen på vei til alenetid i selveste Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. desember 2014 #744 Del Skrevet 13. desember 2014 Åh du, KOS deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siyha Skrevet 13. desember 2014 #745 Del Skrevet 13. desember 2014 Velkommen til byen min Jeg skulle egentlig ut i dag på julegaveshopping, men må droppe det siden gravide meg bare ville henge over en søppelkasse midt i byen og kaste opp i går. Glamorøst! Så i dag holder jeg meg inne.. Håper du får en koselig tid selv om du er trøtt-zombie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. desember 2014 #746 Del Skrevet 13. desember 2014 Så deilig!! Det fortjener du virkelig,kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #747 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg koste meg! Rakk både julemarked, rusletur, shopping, en tur innom den nye food courten på steen og strøm og lunsj. Unnet meg til og med et glass hvitvin til lunsjen, bare fordi! R er surere enn surest for tida, særlig når hun ser meg, så det var et kjærkomment avbrekk! S var akkurat like sur da hun var på den alderen, så det går vel plutselig over, men det er grusomt slitsomt mens det står på. Særlig når R i tillegg holder det gående halve natta i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #748 Del Skrevet 15. desember 2014 Bedre natt i natt. R sov fra 1830 til 5. Da prøvde han godeste å få henne til å sove videre, uten hell, så 0545 tok jeg over og stod opp med henne. Om en snau time venter jeg storinntrykk av mødre og babyer som kommer for å spise julegrøt. Det blir koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 15. desember 2014 #749 Del Skrevet 15. desember 2014 Høres ut som dere har hatt en koselig dag Skal si dere farter ofte til tigerstaden.. Det er godt å høre at noen av nettene til R er gode Min mor heter det samme som R, og ho er også sabla sta.. Kanskje det kommer med navnet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. desember 2014 Forfatter #750 Del Skrevet 16. desember 2014 Vi er vanligvis ikke så ofte innover, men det har blitt litt oftere i det siste pga behandlingen til han godeste Nå skal han se det litt an, og evt bestille ny time ved tilbakefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. desember 2014 Forfatter #751 Del Skrevet 16. desember 2014 Hvis det er navnet som er problemet, vil jeg vurdere å bytte hvis det ikke blir bedre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. desember 2014 Forfatter #752 Del Skrevet 16. desember 2014 Dagen så langt: S synger du og jeg og dompapen om og om igjen, og synes det er fryktelig morsomt, for vanligvis er det jo ikke lov å si at noen er dumme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 16. desember 2014 #753 Del Skrevet 16. desember 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. desember 2014 #754 Del Skrevet 16. desember 2014 Åh, haha, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 16. desember 2014 #755 Del Skrevet 16. desember 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. desember 2014 Forfatter #756 Del Skrevet 16. desember 2014 Hjelpe meg, det er ikke rart vi har hatt litt trøblete netter igjen i det siste! For en drøy uke siden fikk R tann nummer tre. Nummer fire var gjennom i går, og i dag har hun plutselig fire til som er såvidt gjennom! Fra to til åtte på så kort tid, stakkars lita!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. desember 2014 Forfatter #757 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) ...og litt kjapp googling viser at hun nå har fått de hun skal ha i denne omgang. De neste har gjennomsnittlig frembrudd i alderen 14-22 måneder, så nå er det bare å krysse fingrene for sammenhengende søvn og gode netter frem til mai, minst! Endret 16. desember 2014 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. desember 2014 #758 Del Skrevet 16. desember 2014 Åh kjære vene - ikke rart hun har tulla Satser på at det blir god søvn i evigheter nå ja Søte S da 3 åringer og tankene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 16. desember 2014 #759 Del Skrevet 16. desember 2014 Oj, og jeg synes lillemann sine kommer raskt nå. Han har seks stykker nå, så om det bare kommer to til i denne omgangen er jeg veldig fornøyd altså. Har egentlig ikke hatt noe særlig problemer, men skjønner jo at det klør og er vondt for de. Fingeren er mye i munnen om dagen for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. desember 2014 Forfatter #760 Del Skrevet 18. desember 2014 Uff ja, tenner er noe dritt! Husker da S var på samme alder, da pleide jeg å ønske at hun kunne våknet en morgen med fullt tannsett.. Nå var det sannelig ikke langt unna at det var tilfelle med R! Nå drar det seg sannelig til mot jul! Jeg er så godt som i boks med det som må gjøres, og kan ta ting litt som det faller seg. Julevasken tar vaskedama seg av til mandag ( ), juletre får vi sannsynligvis levert på døra av en kollega av han godeste ( ) og ribba ble kjøpt i går ( ). Det største stressmomentet for øyeblikket er et par pakker jeg venter på i posten. Begge er bestilt i god tid før postens frister, så jeg håper de rekker frem! Hvis ikke må jeg ut på stress-shopping til tirsdag, og det har jeg ikke lyst til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå