Gå til innhold

Kos og kaos

Mazilla

Anbefalte innlegg

S var også sånn ja, hun hadde kronisk dårlig tid... Vet ikke hvordan jeg var, men han godeste gikk ihvertfall tidlig. Også var han trillrund, akkurat som bollebarna mine :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Ahh, usannsynlig digg å komme hjem til nyvasket hus!!! :bolledeig:

Det er så fortjent!! :daane:

Hvordan har det gått i dag, fortsatt ingen zombietendenser? :ler: Håper overstått utvilkingssprang gjør at R sover litt mer snarest! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg nesten menneskelig i dag! :ler:

Men nå er jeg i gang med å grue meg til kommende natt. Oh joy :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi! skal si! :) jeg må komme meg opp å hilse på igjen snart :) Var så koselig å se dere sist <3

imorgen skal jeg hente den boka du skreiv om :fnise: måtte bestilles :)

sender over sovestøv til baby R :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi! skal si! :) jeg må komme meg opp å hilse på igjen snart :) Var så koselig å se dere sist <3

imorgen skal jeg hente den boka du skreiv om :fnise: måtte bestilles :)

sender over sovestøv til baby R :) :)

Ja, jeg skylder deg jo en lunsj og allting! :nigo: Prøve å treffes til uka kanskje?

Så gøy at du også har kjøpt den! :hoppe: Bare å glede seg til gullkorn på løpende bånd ;)

Satser på at sovestøvet rekker frem innen jeg legger meg! Hun var nettopp våken nå, får krysse fingrene for at det blir maaange timer til neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det må vi få til!! :) :) :)

Har du fått solgt vugga forresten?

Gleder meg skikkelig til å ta i bruk boka! Har dere fast rutine på det? Noen spesiell måte du spør på, eller spør du spørsmålet som om det bare er helt tilfeldig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk solgt den i forrige uke! :tommelsmil:

I begynnelsen lot jeg som det var tilfeldig, men nå spør jeg om hun vil ha noen spørsmål fra spørsmålsboka. Hun synes det er kjempestas :jepp: Tar gjerne noen dager i slengen, så ikke vi skal bli lei. Vet ei venninne av oss tar dagens spørsmål hver kveld på sengekanten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en :danser: for vaskedame - det er det vel unt og fortjent :jepp:

Kjedelig at R har lakenskrekk fremdeles, men med rivende utvikling så er hun nok ganske rastløs.. Håper hun etterhvert får utløpt for rastløsheten i våken tilstand og at hun da er mer utslitt og får bedre søvn gjennom natten. Du har helst sikkert fått tipset før, men har du forsøkt boka "sove uten gråt"? Selvom R kanskje ikke gråter så mye, men muligens tuller mer så hjalp denne boka meg stort når F tullet med (innsovning spesielt). Man lærer seg å tenke på en litt annen måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er noe med disse babyene våre som bare vil opp og frem. Trodde det skulle bli bedre etter hun begynte å gå, men nå vil hun bare løpe og er enda mer aktiv. Hva er det som kan slite henne ut? Jeg setter alle mine håp til barnehagestart om 1 mnd.

Og yay til vaskedame! Jeg forsøker å overtale mannen, men han synes ærlig talt at vi ikke har råd til å flotte oss sånn. Og jeg mener at det fortjener vi når vi har en unge som ikke sover, da kan vi kose oss når hun først glimter til et par ganger og sover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar en :danser: for vaskedame - det er det vel unt og fortjent :jepp:

Kjedelig at R har lakenskrekk fremdeles, men med rivende utvikling så er hun nok ganske rastløs.. Håper hun etterhvert får utløpt for rastløsheten i våken tilstand og at hun da er mer utslitt og får bedre søvn gjennom natten. Du har helst sikkert fått tipset før, men har du forsøkt boka "sove uten gråt"? Selvom R kanskje ikke gråter så mye, men muligens tuller mer så hjalp denne boka meg stort når F tullet med (innsovning spesielt). Man lærer seg å tenke på en litt annen måte..

Det går allerede litt bedre, de siste nettene har hun "bare" våknet kl 1 og så 5. Ulempen er at hun ikke vil sove igjen etter mat kl 5, men med de andre nettene friskt i minne, er det enn så lenge ikke så ille. Så får vi heller prøve å justere det litt når/hvis det blir en vane, og jeg legge meg tidlig i mellomtida ;)

Takk for boktips. Tror jeg var borti den da S var liten. Mener å huske at jeg lånte den på biblioteket, men aldri fant tid til å gjøre annet enn å bla kjapt i den... :fnise: Her er heldigvis ikke innsovning noe problem. Det er godt vi har noe som går greit... ;) Innsovning og dagsoving er hun heldigvis god på! :jepp:

Tror nok det er noe med disse babyene våre som bare vil opp og frem. Trodde det skulle bli bedre etter hun begynte å gå, men nå vil hun bare løpe og er enda mer aktiv. Hva er det som kan slite henne ut? Jeg setter alle mine håp til barnehagestart om 1 mnd.

Og yay til vaskedame! Jeg forsøker å overtale mannen, men han synes ærlig talt at vi ikke har råd til å flotte oss sånn. Og jeg mener at det fortjener vi når vi har en unge som ikke sover, da kan vi kose oss når hun først glimter til et par ganger og sover ;)

Jeg har gitt opp å slite ut ungene mine! :ler: Barnehagestart skulle være et magisk vendepunkt her også. For storesøster altså.. Hun ble sliten og kanskje litt gretten og sutrete, men merket ingen store forandringer på søvnen. Håper det funker bedre for dere! ;)

Vi burde sikkert ikke ta oss råd til det vi heller, med én inntekt og hele pakka, men samtidig er jeg ikke særlig koselig å ha i hus når jeg er stressa over alt jeg ikke får gjort, så her ble det en prioriteringssak. :fnise: Helt enig med argumentet ditt om å kunne kose seg når ungen først sover!! Jeg synes ikke prisen er helt avskrekkende heller, vi havner på rundt 600 i måneden :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R har det så travelt med å bli stor! :grine:

Det siste nå er at hun blir lei seg når noen går ut av synsfeltet hennes. Hvis jeg går, ender det med dirrende furteleppe og bunnløs fortvilelse. Skikkelig dramaqueen! :hoho: Når hun får se meg igjen, er gjensynsgleden desto større, og hun åler/krabber i vill fart mot meg med et stort glis. :fnise: I tillegg har hun begynt å si "tatatamamama" når hun ser meg. Det er bare til meg hun sier det, så det er tydelig at hun vet at jeg "heter" mamma :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå.. R virker så utrolig søt :rodmer: Om dagen altså :P

Nettene høres fæle ut. Men ho kan da ikke holde på slik til ho blir konfirmant, så en gang må det jo bedre seg :fnise:

Mini var nokså treg med alt av utvikling. Når han var like gammel som R lå han bare på magen og "svømte" og ble forbanna over å ikke klare å komme seg av flekken :P Trege gutter vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er virkelig forskjell på babyer! Han ene vi går på babysvømming med, ligger sånn som du beskriver. Helt merkelig å tenke på at de er jevnaldrende! :fnise:

I natt har vi bare R hjemme, for S er på overnattingsbesøk. Hun og kusina på 3 skulle sove i samme seng. Utrolig nok sov de da klokka var 21.30! Det blir spennende å se hvordan natta deres blir, for kusina havner gjerne sammen med faren i løpet av natta. Det er jo slettes ikke sikkert at behovet for pappa er det samme i natt! ;) Enten det, eller så får de det veldig trangt! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan vel ikke akkurat si at det var etterlengtet ;) Men enn så lenge kom den uten umenneskelige menssmerter. Lov å håpe at det er en ny trend! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...