Gå til innhold

Kos og kaos

Mazilla

Anbefalte innlegg

Ånei! Brystbetennelse? Få det ut, hvis du greier? Hvis ikke, ta en tur til legen. :klemmer:

God bedring!

Takk for det! Prøver å amme mest mulig, og tilby den vonde puppen først hver gang. Skal ta meg en varm dusj etterpå mens han godeste tar med seg R for å hente i barnehagen.

Håper det går over snart, for det er jo helt vanvittig vondt, og vi skal for sikkerhets skyld i dåp på Østlandet i helga :sukk:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk, alle sammen, det går heldigvis fint nå! :)

Nå prøver jeg å få R til å sove. Hun er trøtt, men vil ikke... Typisk, for hvis ikke hun sovner snart, ender jeg sikkert med å måtte vekke henne når vi skal til kirka, og så blir alt galt... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det?

Det var hakket før vi tok kontakt med deg i går for å spørre om dere ville ta en kaffe.. :nigo: R våkna altfor fort i bilen, så vi lå an til å måtte stoppe på dine trakter :) Men hun sovna igjen mens vi venta på en avkjøringsmulighet, og vips så kom vi oss helt frem uten stopp :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hakket før vi tok kontakt med deg i går for å spørre om dere ville ta en kaffe.. :nigo: R våkna altfor fort i bilen, så vi lå an til å måtte stoppe på dine trakter :) Men hun sovna igjen mens vi venta på en avkjøringsmulighet, og vips så kom vi oss helt frem uten stopp :tommelopp:

Å... det hadde jo vært super koselig!

På en annen side så hadde det vært litt dårlig timing.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg! Det er godt å ha et sted å få klage litt ☺håper du blir bedre i formen snart ♡ klæm

Veldig greit med et klagested ja! Kommer godt med noen ganger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vips, så var det helg igjen! Skjønner ikke hvor dagene blir av jeg! :riste: Ukene forsvinner til mye kos og kaos. Mest kos. Det blir mye babyrelaterte aktiviteter på formiddagene, med babysang, babysvømming og barselgruppehenging på kafé og hjemme hos folk. Ettermiddagene flyr avsted uansett hvor tidlig vi henter i barnehagen, og plutselig er det leggetid. R legger seg gjerne mellom seks og halv sju, mens S er i seng en times tid senere. Kveldene består som regel av en god blanding voksentid og løping opp og ned til barnerommene. S har lagt seg veldig greit i det siste, men i går hadde hun akutt ADHD fra hun kom hjem fra barnehagen og til langt forbi leggetid... :bond:

Fin dag hittil i dag. Jeg og R var oppe halv åtte, mens S stod ikke opp før nærmere ni. Jeg fikk både lest aviser og drukket kaffe mens R lå på gulvet og rotet utover leker. Nå er det barne-TV i pysjamas for S, mens R sover i vogna. Deilig når alt er så harmonisk og fint som i dag :hjerte:

Senere i dag skal mamma passe R litt, mens vi tre andre skal på kino med ei fra barnehagen og foreldrene hennes. Det blir koselig! Etterpå skal S faktisk overnatte hos dem. Store, lille jenta mi! :rodmer::hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Åh, for en fin oppdatering å lese!! :hjerte: Godt det er noen sånne dager innimellom for deg også, du har hatt det stritt lenge nå!! :klemmer:

Kos dere på kino! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det har vel egentlig vært litt stritt en stund.. Men må bare holde ut.. Han godeste var litt bedre en stund, men så går det nedover igjen.. Han begynner å bli redd for at han aldri skal bli god, eller at det skal ta årevis. Jeg har vært innom tanken selv, men tør ikke helt tenke ferdig de tankene! :sukk:

Kino var stas det, men det var kanskje litt overkill å ha med fire voksne til å passe to treåringer.. :hoho: Etter filmen kjørte vi S ut til de andre. De to små hadde det travelt med å få oss avgårde så de kunne begynne på alt de skulle gjøre. Jeg ble holdt oppdatert på snap i løpet av kvelden, og de sovna ikke før klokka var halv elleve... :rolleyes::hakeslepp::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg og R klare til avreise på miniferie til nabofylket for å besøke ei venninne. :hoppe: Vi skal riktignok hjem igjen i ettermiddag/kveld, men i og med at jeg ikke skal hente i barnehagen eller rekke hjem for å lage middag, regner jeg det nesten som en ferie :fnise:

Med på lasset har jeg newbornsetet til tripp trapp stolen og en bilstolpose, et sikkert tegn på at R begynner å bli stor... Og ikke minst et sikkert tegn på at venninna mi endelig er gravid etter mange år og flere mislykkede ivf-forsøk. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, det varmer et sliterhjerte når andre slitere endelig klarer det! :hoppe:

Ha en fin minitur. En dag uten barnehagehenting og middagslaging ER ferie. :fnise: Hilsen en like lite kravstor mamma :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig koselig, og ikke minst deilig å se noe annet enn de samme omgivelsene dag ut og dag inn :jepp:

Overnatting ja, hadde nok ikke vært så dumt... Ihvertfall når alternativet er å komme hjem akkurat til leggetid :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...