Gjest Azalea Skrevet 1. oktober 2014 #521 Del Skrevet 1. oktober 2014 Må si at jeg er så imponert over løpingen din med tanken på så lite søvn du får.... du er en inspirasjon Mazzi, bøyer meg i støvet gratulerer med dagen, på veldig etterskudd....!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #522 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nazizombier faktisk! Skulle ikke forundre meg om jeg også plutselig er redd for det neste gang jeg legger i vei... Sitter her med dagens andre kaffekopp og lader opp til en lang dag. Først lunsj og muligens trilletur med noen andre mødre, så babysvømming, så middag og til slutt barneidrett. Puh! Må bare fortelle en liten ting på tampen... Et av spørsmålene i "spørreboka" til S i dag var hva hun ville gjort hvis hun fikk bestemme alt en hel dag. Svaret kom kontant: "Jeg ville gifta meg med mormor og spist sjokoladekake selv om det ikke var bursdag." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #523 Del Skrevet 1. oktober 2014 Må si at jeg er så imponert over løpingen din med tanken på så lite søvn du får.... du er en inspirasjon Mazzi, bøyer meg i støvet gratulerer med dagen, på veldig etterskudd....!! Takk for det, søte deg! Jeg er litt spent på om jeg klarer å fortsette den gode trenden når jeg blir mindre sliten, for da trenger jeg jo ikke å løpe for å få fred... Men men, det er vel noen år til det roer seg ned for meg, med to små... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siyha Skrevet 1. oktober 2014 #524 Del Skrevet 1. oktober 2014 Fulgte med i dagboken din her før under et annet nick, så melder meg som leser bare med et annet nick Jeg må også løpe fra meg når jeg får så lite søvn. Hvis jeg sitter inne og kjenner på det kommer fort tårene og frustrasjonen. Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. oktober 2014 #525 Del Skrevet 1. oktober 2014 Må bare fortelle en liten ting på tampen... Et av spørsmålene i "spørreboka" til S i dag var hva hun ville gjort hvis hun fikk bestemme alt en hel dag. Svaret kom kontant: "Jeg ville gifta meg med mormor og spist sjokoladekake selv om det ikke var bursdag." Hva er det for en bok? Den høres interessant ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. oktober 2014 #526 Del Skrevet 1. oktober 2014 For et fantastisk svar! Fine S!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #527 Del Skrevet 1. oktober 2014 Fulgte med i dagboken din her før under et annet nick, så melder meg som leser bare med et annet nick Jeg må også løpe fra meg når jeg får så lite søvn. Hvis jeg sitter inne og kjenner på det kommer fort tårene og frustrasjonen. Du er flink! Nå ble jeg litt nysgjerrig på hva du het før, merker jeg... Velkommen skal du være uansett! Godt å høre at det er flere som løper som terapi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #528 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hva er det for en bok? Den høres interessant ut!! Den heter "Hva vil du bli når du blir stor?" og inneholder 365 spørsmål til barnet, med plass til å skrive i tre år. Blir nok ganske moro å se på svarene fra år til år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #529 Del Skrevet 1. oktober 2014 For et fantastisk svar! Fine S!! Ja, hun er så god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 2. oktober 2014 #530 Del Skrevet 2. oktober 2014 så fantastisk bra svar fra S så utrolig smart bok det kan jo blitt litt innhold til en konfirmasjonstale når den dagen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 2. oktober 2014 #531 Del Skrevet 2. oktober 2014 Sånn bok må jeg kjøpe etter hvert også. Kan ikke du minne meg på det om ca to år? For så vidt er jeg enig med S, jeg vil også spise sjokoladekake selv om det ikke er bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 2. oktober 2014 #532 Del Skrevet 2. oktober 2014 Den boka høres gøyal ut - og likte veldig godt svaret til S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. oktober 2014 #533 Del Skrevet 3. oktober 2014 Geniale boka, den MÅ jeg ha til Liten - hun sier de utroligste ting hver eneste dag Men, hvor får jeg tak i den? Selges den på nettet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #534 Del Skrevet 3. oktober 2014 Geniale boka, den MÅ jeg ha til Liten - hun sier de utroligste ting hver eneste dag Men, hvor får jeg tak i den? Selges den på nettet?? Kjøpte den på ark.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #535 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Blæ, melkeganger schmelkeganger... Vi var inne i en god trend (på det beste ingen pupp/mat mellom 23 og 6), men det er ikke tale om at jeg tilbyr vann før pupp når puppen verker som om jeg nettopp har fått min førstefødte... Endret 9. oktober 2014 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #536 Del Skrevet 9. oktober 2014 Synes litt synd på meg selv for øyeblikket. Har sendt han godeste på sofaen og tatt R inn i vår seng. Orket ikke sitte ved hennes seng med feberfølelse og frostrier. Tok to paracet for en time siden, uten noen særlig effekt. R olstrer noe helt vanvittig, og er ikke trøtt i det hele tatt... Mer sånn "hey, her var det sykt kult, jeg må utforske heeeeele senga!" Hun valgte virkelig rett natt å herje på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #537 Del Skrevet 9. oktober 2014 For ordens skyld; han godeste er ikke så god han heller, og har en litt for lang arbeidsdag foran seg i morgen, så det er best at han får sove... Tilbake på R sitt rom nå etter halvannen times kaving. Prøver å puppe i søvn.. Blæ, alt vi har jobba med de siste par ukene forsvinner langt ut av vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. oktober 2014 #538 Del Skrevet 9. oktober 2014 Håper R sovnet tilslutt, og at du fikk deg noe søvn etterhvert Mazilla Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #539 Del Skrevet 9. oktober 2014 Håper R sovnet tilslutt, og at du fikk deg noe søvn etterhvert Mazilla Hvordan er formen? Sov litt, men absolutt ikke så mye som jeg kunne ønsket meg når jeg er syk... Våkna av at sengetøyet var helt gjennomsvett.. Blæ, puppen er vond, amming er vondt og formen er laber. Holder meg halvveis oppegående takket være paracet, men puppen er konstant vond uansett. Klag, klag, klag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. oktober 2014 #540 Del Skrevet 9. oktober 2014 Ånei! Brystbetennelse? Få det ut, hvis du greier? Hvis ikke, ta en tur til legen. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå