Gå til innhold

lei meg av kommentar fra mannen..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har jo aldri empati med noe har jeg merket.

Jo for ting som betyr noe. Ikke bagateller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jo for ting som betyr noe. Ikke bagateller

Å men herregud da! Fordi om noe ikke betyr noe for deg, kan det bety noe for andre. Nå er du jo bare vanskelig

Anonymous poster hash: 8a915...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår at du har det vondt og vanskelig og at din mann i beste fall var tankeløs da han sa dette. Men jeg tror ikke på at du ikke spiste noe som helst på flere uker. Du måtte jo få i deg næring. Hva bestod den av?

Spiste faktisk ingen ting.. Blir sånn hvis jeg er veldig deprimert eller ikke har det bra. Etter en stund uten mat blir man ikke sulten lenger, slik er det vertfall for meg. TS

Anonymous poster hash: 03b3b...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mulig han var litt snartenkt der ja. Men det kan jo hende at du faktisk så bra ut også, selv om du var mentalt ikke helt til stedet under den tiden. Ærlig ja, men særlig gjennomtenkt å nevne det, nei.

Du får et ekstra pluss +

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Altså, greia er: Dette er eit voksent par. Det må vi forutsette sidan dei har barn saman. Mannen seier at han syns dama var finare då ho var syltynn. Dette paret skal bli gamle saman. Viss mannen meiner at dama alltid bør vere syltynn, uansett kva ho går igjennom i livet i form av graviditetar, fødslar, sjukdom og overgangsalder, ja då treng han ei realitetsorientering. Det er ikkje slik at ein beheld same kropp gjennom heile livet. Når kvinner passerer 40 endrar forbrenninga seg, og ein kan trene til ein stuper, nokre ekstra kilo kjem på uansett.

Det han sa mellom linjene slik ts formidlar det er at han foretrakk den tynne versjonen av henne. Når ein mann har satt barn på ei kvinne er det andre ting som er viktige enn cm-målet rundt midje og bryst. Då handlar det om å vere ansvarlege saman, skape og ta vare på ein familie saman og å ta vare på kvarandre, ikkje minst. Slike kommentarar er berre egna til å skape usikkerheit og triste tankar hos den som er mottakaren, det bør sjølv apehjerner forstå.

Og så kan eg ikkje unngå å lure på om han er heilt perfekt sånn kroppsleg sett. Det er slett ikkje alltid at menn med den typen oppfatningar som mannen til ts har slett ikkje er så perfekte når dei vert sett nøyare på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest smilejenta

Altså, greia er: Dette er eit voksent par. Det må vi forutsette sidan dei har barn saman.

Du sier vi må forutsette at de er voksne siden de har barn sammen. Tydligvis har du ikke fått med deg serien "Unge mødre" som går på TVnorge. Hun ene var 14 da hun ble gravid og fødte ungen i en alder av 15. Så forutsettingen din basert på at de har barn sammen er helt feil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 26 han 29 så vill tro vi går under betegnelsen voksne

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiste faktisk ingen ting.. Blir sånn hvis jeg er veldig deprimert eller ikke har det bra. Etter en stund uten mat blir man ikke sulten lenger, slik er det vertfall for meg. TS

Hvorfor sier du "ingenting"? Selvfølgelig spiste du noe, selv om det kanskje var minimalt.

Anonymous poster hash: 6ca03...c5f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Jo mer jeg leser her inne, jo mer glad blir jeg over å være singel og desto mer mister jeg trua på mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jenter vil ha ærlige menn men når menn først er ærlige så er det galt det også..

Å være ærlig og unødvendig direkte og si sårende ting er ikke det samme. Man kan være ærlig, men si ting på en annen måte. Mange menn har ikke så stor forståelse for hvordan man skal ordlegge seg, eller hva som kan være sårende og ikke. De skjønner bare ting som gjelder dem selv.

Anonymous poster hash: 69ecc...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var veldig dårlig av han å si noe sånt. Det er ikke teit av deg å bry deg om det. Det er ikke sikkert han tenkte helt over hva han sa, men du burde ta det opp. Trenger ikke lage en stor sak ut av det, men si at det var sårende.

Anonymous poster hash: 69ecc...818
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor sier du "ingenting"? Selvfølgelig spiste du noe, selv om det kanskje var minimalt.

Anonymous poster hash: 6ca03...c5f

Jeg spiste faktisk ingenting. Ett par uker var vell en overdrivelse, var vell 11-12 dager eller noe sånt. er flere år siden nå og slet mye med depresjon da + att forholde holdt på å havarere. Om du tror på det bryr jeg meg ikke om. Laget tråden for å se om jeg overreagerte og ikke hadde grunn til å bli lei meg og diskusjonen om jeg spiste eller ikke gidder jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg spiste faktisk ingenting. Ett par uker var vell en overdrivelse, var vell 11-12 dager eller noe sånt. er flere år siden nå og slet mye med depresjon da + att forholde holdt på å havarere. Om du tror på det bryr jeg meg ikke om. Laget tråden for å se om jeg overreagerte og ikke hadde grunn til å bli lei meg og diskusjonen om jeg spiste eller ikke gidder jeg ikke

Et par uker? Du skrev at du ikke spiste på flere uker, og nå har du moderert deg til i høyden under to. Hvis man er normalvektig og frisk, er det ikke farlig å ikke spise på 1-2 uker. Jeg har hatt jevnlige fastekurer gjerne hver vår.

Jeg har svart deg på at jeg forstår at du har det vanskelig, og jeg synes ikke at du overreagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer jeg leser her inne, jo mer glad blir jeg over å være singel og desto mer mister jeg trua på mannfolk.

Menn er stort sett på fora for å klage. Så, ikke tro at alle mannfolk er slik! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et par uker? Du skrev at du ikke spiste på flere uker, og nå har du moderert deg til i høyden under to. Hvis man er normalvektig og frisk, er det ikke farlig å ikke spise på 1-2 uker. Jeg har hatt jevnlige fastekurer gjerne hver vår.

Jeg har svart deg på at jeg forstår at du har det vanskelig, og jeg synes ikke at du overreagerer.

Er flere år siden så tenkte ikke særlig over det når jeg skrev.. Var tynn fra før og da vises det ganske fort. Takk for støtten. Skal snakke med han når det passer seg, kan nok hende han ikke tenkte seg om men har alltid slitt med selvbilde så er ikke så lett med sånne kommentarer

Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest navnelapp

Er nok mulig han var litt snartenkt der ja. Men det kan jo hende at du faktisk så bra ut også, selv om du var mentalt ikke helt til stedet under den tiden. Ærlig ja, men særlig gjennomtenkt å nevne det, nei.

Uttrykket "snartenkt" vert normalt brukt om folk som tenker eller gjer noko smart. Denne fyren var ikkje snartenkt, han snakka utan å tenke seg om, det var det som skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men TS du har ikke svart på spm;

- var du synlig undervektig/anorektisk i denne perioden? Dvs. hva var din str/vekt?

- VET han at du var deprimert og slet og at vekten var et resultat av dette?

Anonymous poster hash: e3127...ec5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttrykket "snartenkt" vert normalt brukt om folk som tenker eller gjer noko smart. Denne fyren var ikkje snartenkt, han snakka utan å tenke seg om, det var det som skjedde.

Da bruker man isåfall det uttrykket på forskjellige måter her i landet. Her jeg kommer ifra så vil det si at han snakket før han tenkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Da bruker man isåfall det uttrykket på forskjellige måter her i landet. Her jeg kommer ifra så vil det si at han snakket før han tenkte.

Jeg tror nok du mente korttenkt, at man snakker før man har tenkt seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...