Gå til innhold

Strømpebukse uten trusa under


tdm900

Anbefalte innlegg

Gnager? Hvordan får du det til??

Anonymous poster hash: c377d...eb5

Sømmene som er på midten :fnise: får de alltid helt oppi musa, bare graver seg inn :( Og nei, det er ikke "biffgardinene" sin skyld gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lyst, men er litt redd for å havne i en situasjon hvor jeg må kle av meg. For eksempel om jeg måtte på sykehuset.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sømmene som er på midten :fnise: får de alltid helt oppi musa, bare graver seg inn :( Og nei, det er ikke "biffgardinene" sin skyld gitt.

Du må bruke de som har en kile innsydd i skrittet på strømpebuksa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker helst strømper og strømpeholder eller stayups, men dropper gjerne trusa. Det blir jo litt mere luftig enn dersom du bruker strømpebukse!

Deilig!!!

Ludmila

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bruke de som har en kile innsydd i skrittet på strømpebuksa;)

Tja kanskje :P Jeg bruker sjeldent strømpebukser uansett :) Synes det er bedre å gå med bare bein da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja kanskje :P Jeg bruker sjeldent strømpebukser uansett :) Synes det er bedre å gå med bare bein da :fnise:

Alltid hver sin smak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, jævla eklinger. Finn dere noe annet å runke til.

Hvorvidt jeg går uten truse eller ei er ikke noe jeg utbretter om nettopp fordi folk som TS sitter og nappen løken og kommer med utsagn som "hehe det jo sunt og flott og befriende" med altfor mange smilefjes. Gjentar: Æsj.

Anonymous poster hash: ad00c...8d7

Her er artikkelen jeg leste, ang. det å gå uten trusa:) Les denne!!

Kanskje du blir litt kolkere;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og æsj, gamle kjerringer som går rundt uten truse... :(



Anonymous poster hash: 895fb...965
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Uff og æsj, gamle kjerringer som går rundt uten truse... :(

Anonymous poster hash: 895fb...965

Det går nok bra dersom du ikke tenker så mye på det.

Husk at du kanskje blir så gammel du også. Alternativte er jo mindre oppløftende.

Og 'ja' det er både bra og lurt å ha luft til underlivet.

Litt lekent kan det også være siden mange, også blant såkalt 'eldre' menn i 40-årene, finner tanken på at hun går truseløs ganske så tennende.

Truseløs med strømper og skjørt er til opplysning ganske deilig.

Edit: Og til dem som foretrekker strømpebuksene så tipses forsiktig om at strømpebukser leveres uten skritt

1318698010-89833500.jpg

Endret av Lille-pus
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra dersom du ikke tenker så mye på det.

Husk at du kanskje blir så gammel du også. Alternativte er jo mindre oppløftende.

Og 'ja' det er både bra og lurt å ha luft til underlivet.

Litt lekent kan det også være siden mange, også blant såkalt 'eldre' menn i 40-årene, finner tanken på at hun går truseløs ganske så tennende.

Truseløs med strømper og skjørt er til opplysning ganske deilig.

Verifiseres! At vi liker det mener jeg. Jeg går ikke med det :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Verifiseres! At vi liker det mener jeg. Jeg går ikke med det :fnise:

Nååååh....

Sikker på det ikke kunne friste bittelitt? :klo:

Lenke

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Visst jeg har strømpebukse på meg,så bruker jeg ikke truse under,strømpebuksa har kile og fungerer utmerket som truse,å ha truse under strømpebukse blir jo som å ha 2 truser på seg☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visst jeg har strømpebukse på meg,så bruker jeg ikke truse under,strømpebuksa har kile og fungerer utmerket som truse,å ha truse under strømpebukse blir jo som å ha 2 truser på seg☺️

Du er inne på noe der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra dersom du ikke tenker så mye på det.

Husk at du kanskje blir så gammel du også. Alternativte er jo mindre oppløftende.

Og 'ja' det er både bra og lurt å ha luft til underlivet.

Litt lekent kan det også være siden mange, også blant såkalt 'eldre' menn i 40-årene, finner tanken på at hun går truseløs ganske så tennende.

Truseløs med strømper og skjørt er til opplysning ganske deilig.

Edit: Og til dem som foretrekker strømpebuksene så tipses forsiktig om at strømpebukser leveres uten skritt

1318698010-89833500.jpg

Praktisk på mer enn en måte denne da ;) Uten å si noe mer om det :D

Endret av tdm900
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del bruker sjelden truse. Tror ikke jeg eier mer enn 5 truser jeg. Og de ligger stortsett pent brettet i skuffen sin. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, bruker dere virkelig ikke underbukser eller tuller dere, når det er så mange som skriver det?

Og spesielt ekkelt i strømpebukse med skjørt eller kjole, hadde jeg skulle sett en godt voksen dames underliv (ikke at det er noe bedre med unge egentlig), svett og hår som stakk ut av strømpebuksen hadde jeg blitt kvalm. Ubehagelig høres det også ut.

Nei, jeg går noen ganger uten hjemme i badekåpe eller kun i luftig boxer, så får "lufta meg" da, men hadde ikke falt meg inn å gå uten utendørs. Ekkelt synes jeg.

Endret av Pheel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, bruker dere virkelig ikke underbukser eller tuller dere, når det er så mange som skriver det?

Og spesielt ekkelt i strømpebukse med skjørt eller kjole, hadde jeg skulle sett en godt voksen dames underliv (ikke at det er noe bedre med unge egentlig), svett og hår som stakk ut av strømpebuksen hadde jeg blitt kvalm. Ubehagelig høres det også ut.

Nei, jeg går noen ganger uten hjemme i badekåpe eller kun i luftig boxer, så får "lufta meg" da, men hadde ikke falt meg inn å gå uten utendørs. Ekkelt synes jeg.

Hår og svette? Ikke noe hår du får se her i hvertfall... Ikke særlig svett heller. Vasker meg hver dag jeg, gjerne både morgen og kveld.

Skjønner da ikke hvor "fisefine" folk er jeg.. Synes sånt er litt spennende jeg. Og når man blir vant til å gå uten, så orker man nesten ikke å ha truser på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nååååh....

Sikker på det ikke kunne friste bittelitt? :klo:

Lenke

:fnise:

Veldig mye faktisk! Har flere sånne selv, både med og uten åpning i enden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livmora

Er det nylonstrømper det er snakk om her? Er dere ikke redd for at beina skal glipp fra hverandre ett øyeblikk? På byen osv må jo det jo være vanskelig å ikke glemme seg bort, om man har tatt noen glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...