Gå til innhold

Strømpebukse uten trusa under


tdm900

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker aldri truse under strømpebukse.

Er det i jobbsammenheng, eller bare når du pynter deg til fest? :)

Nysjerrig, ja, men får ikke vite noe om man ikke spør heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikker på om dette er rette stedet, men er det mange av damene her inne som kler seg litt sexy og går uten trusa når det brukes strømpebukse?

For min del ser det så deilig, og sexy ut når jeg ser dere gjør det ;)

Litt nysgjerrig; hvordan ser du at de gjør det?

Har du sånn inspeksjonsspeil som de bruker for å se under biler, du vet sånn tannlegespeil blåst opp 1000 ganger? :lur:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det av og til, dersom jeg ikke har gjennomsiktig strømpebukse :) men mer fordi det føles litt befriende, ikke fordi jeg føler meg så sexy når jeg gjør det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg ofte, men jeg tviler sterkt på at du kan se det.



Anonymous poster hash: 7ab53...82d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Er det i jobbsammenheng, eller bare når du pynter deg til fest? :)

Nysjerrig, ja, men får ikke vite noe om man ikke spør heller :P

Anledningen har ingenting å si. Jeg bruker aldri truser under strømpebukse, og som før skrevet går jeg gjerne uten ellers, også. Det er sunt for miljøet i underlivet at det kommer luft til (jeg var nære på å skrive lys, også :)).

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anledningen har ingenting å si. Jeg bruker aldri truser under strømpebukse, og som før skrevet går jeg gjerne uten ellers, også. Det er sunt for miljøet i underlivet at det kommer luft til (jeg var nære på å skrive lys, også :)).

Så bra :-) Så når det nå nærmer seg vår, antar jeg at du tilgir at noen av oss liker tanken på det du gjør og lar oss henrive en smule til sanselige tanker om "det beste vi vet"?

Jeg elsker våren og for all del, jeg oppfordrer alle kvinner med sans for det livsbejaende gjøre som Arabella :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anledningen har ingenting å si. Jeg bruker aldri truser under strømpebukse, og som før skrevet går jeg gjerne uten ellers, også. Det er sunt for miljøet i underlivet at det kommer luft til (jeg var nære på å skrive lys, også :)).

Haha herregud..

Anonymous poster hash: 0c78d...b71

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikker på om dette er rette stedet, men er det mange av damene her inne som kler seg litt sexy og går uten trusa når det brukes strømpebukse?

For min del ser det så deilig, og sexy ut når jeg ser dere gjør det ;)

Nei, jeg bruker garters istedet :)

Anonymous poster hash: c353d...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jævla eklinger. Finn dere noe annet å runke til.

Hvorvidt jeg går uten truse eller ei er ikke noe jeg utbretter om nettopp fordi folk som TS sitter og nappen løken og kommer med utsagn som "hehe det jo sunt og flott og befriende" med altfor mange smilefjes. Gjentar: Æsj.



Anonymous poster hash: ad00c...8d7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Så bra :-) Så når det nå nærmer seg vår, antar jeg at du tilgir at noen av oss liker tanken på det du gjør og lar oss henrive en smule til sanselige tanker om "det beste vi vet"?

Jeg elsker våren og for all del, jeg oppfordrer alle kvinner med sans for det livsbejaende gjøre som Arabella :-)

Jeg tilgir så gjerne både deg og andre :danse: . Hvem som helst kan bli våryr ;).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jævla eklinger. Finn dere noe annet å runke til.

Hvorvidt jeg går uten truse eller ei er ikke noe jeg utbretter om nettopp fordi folk som TS sitter og nappen løken og kommer med utsagn som "hehe det jo sunt og flott og befriende" med altfor mange smilefjes. Gjentar: Æsj.

Anonymous poster hash: ad00c...8d7

Hvorfor leser du denne tråden da??

Vel, har da opplved det med damer jeg har møtt at de har vært uten trusa under strømpebuksa. Det være seg tynne eller litt tykkere, noen er tynne nedover bena men ikke særlig gjennomsiktige i trusedelen :)

Og hadde du fulgt med i hva som kommer frem av divers nytt om helsa våres hadde du visst om DETTE! God truseløs påske:)

Endret av tdm900
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anledningen har ingenting å si. Jeg bruker aldri truser under strømpebukse, og som før skrevet går jeg gjerne uten ellers, også. Det er sunt for miljøet i underlivet at det kommer luft til (jeg var nære på å skrive lys, også :)).

Skulle så absolutt flere ha gjort;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og til de som måtte lure på hvordan jeg vet det; Jeg titter IKKE oppunder skjørtene!! Så er det sagt!

Noen ganger kan en heller få klærne til å falle av, men det er en annen historie;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anledningen har ingenting å si. Jeg bruker aldri truser under strømpebukse, og som før skrevet går jeg gjerne uten ellers, også. Det er sunt for miljøet i underlivet at det kommer luft til (jeg var nære på å skrive lys, også :)).

Jeg kan blåse på den altså!

Anonymous poster hash: c7a69...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ts bare skulle være spesielt medmennesklig opptatt av kvinners sunnhet og helse under navlen tror jeg ikke noe på. Dette er en nappetråd på lik linje med alle de andre som menn lager her inne. Intet nytt under solen eller kjolen, og menn er forutsigbare til det kjedsommelige.



Anonymous poster hash: 6ee20...409
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får vel prøve å gå uten truse, meheheh :))



Anonymous poster hash: 6d183...12c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gnager jo noe helt sinnsykt uten truse.. Skjønner ikke at noen orker :(

Gnager? Hvordan får du det til??

Anonymous poster hash: c377d...eb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnager? Hvordan får du det til??

Anonymous poster hash: c377d...eb5

Biffgardiner.

Anonymous poster hash: 7ab53...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...