Nanami Skrevet 4. november 2014 #1341 Del Skrevet 4. november 2014 Bassengene har kommet :D 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 5. november 2014 #1342 Del Skrevet 5. november 2014 Så først nå at Origin følger med å hvor mange timer du har spilt! :o Etter min mening, har jeg spilt ganske lite... eller jeg trodde det. 43 timer. How? Jeg har jo spilt lite! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1343 Del Skrevet 5. november 2014 Legacy Challenge; snakk om heldig, førstefødte var jente, så nå er økonomien berget etter at ektefellen simmen min fant var blakk.. Ikke flere barn her i huset! Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 5. november 2014 #1344 Del Skrevet 5. november 2014 Bikini og badeshortser til simmene! Hoho 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 5. november 2014 #1345 Del Skrevet 5. november 2014 Åh, jeg skal så INNMARI henge meg på Legacy-challenge! .....etter eksamen.... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 5. november 2014 #1346 Del Skrevet 5. november 2014 Mulig jeg sjekker ut bassengene etterpå .er egentlig litt optatt med et annet spill for tiden, men kan sikkert ta meg en pause fra det spillet for å simme litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 5. november 2014 #1347 Del Skrevet 5. november 2014 Åh, jeg skal så INNMARI henge meg på Legacy-challenge! .....etter eksamen.... Jeg gikk ganske fort lei sims 4 og måtte bare ha noe som kunne inspirere meg til å spille igjen. Og da kom jeg på at jeg kunne prøve meg på legacy challenge og det er myye morsommere nå! Det er jo generelt mye morsommere å spille sims når man ikke bruker juksekoder og sånt. Da setter man mer pris på at man har fått forfremmelse og lønnsøkning og man får premier for hver forfremmelse man får og sånt. Dessuten blir man nesten "knyttet" til legacy familien også, når man begynner å komme langt og sånt! haha.. jeg er på generasjon fem nå og syns det er så koselig å spille i det huset hvor det har levd flere generasjoner. Det merkes på veggene også.. fylt med mesterverks malerier til flere tusen som er malt av tidligere familiemedlemmer som nå ligger begravd i bakhagen. Bare fem generasjoner igjen så er jeg ferdig! Blir trist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 5. november 2014 #1348 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg ble litt lei av å ha de gamle generasjonene begravd i hagen. Simmene mine var konstant triste fordi de hele tiden skulle sørge. Slitsomt! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1349 Del Skrevet 5. november 2014 Nå har jeg ikke spilt på en stund. Men hvordan får man til legacy challenge? Haha Anonymous poster hash: ed79d...1a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 6. november 2014 #1350 Del Skrevet 6. november 2014 http://modthesims.info/showthread.php?t=535355 Denne challengen var litt morsom ^^ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1351 Del Skrevet 8. november 2014 Er det noen her som spiller sims på mac? Hvordan gikk dere frem med windows og alt? Anonymous poster hash: 434ea...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhyth Skrevet 9. november 2014 #1352 Del Skrevet 9. november 2014 Ene simmen min har festløve som ambisjon og han skal arrangere 5 fester. Har arrangert en hel hau av fester, men det står fortsatt 0/5 fester arrangert . Noen som vet hva jeg må gjøre for å få det registrert at han arrangerer fester? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patronus Skrevet 11. november 2014 #1353 Del Skrevet 11. november 2014 Noen som vet om man kan spille online sammen? Altså, at man kan besøke hverandre o.l? Eller er det også borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lino Skrevet 11. november 2014 #1354 Del Skrevet 11. november 2014 Noen som vet om man kan spille online sammen? Altså, at man kan besøke hverandre o.l? Eller er det også borte? Wow, har man kunnet det tidligere? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patronus Skrevet 11. november 2014 #1355 Del Skrevet 11. november 2014 Wow, har man kunnet det tidligere? :o Ja, med den der superstjerne pakken, tror jeg. Brukte den aldri, for det var ingen av mine venner som spilte det. Mener man kunne logge seg på, og sende simmen bort på opptreden til andre venner. Men ikke besøke andre byer da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 11. november 2014 #1356 Del Skrevet 11. november 2014 man kan ikke det nå vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblesaft Skrevet 12. november 2014 #1357 Del Skrevet 12. november 2014 Vil oppfordre flere til å legge ut screenshots fra spillet sitt, gøy å se hvordan folk lager simmene sine! Simmer, kjøkken, stuer, soverom - uansett, legg ut! Kan jo legge ved et bilde selv, dette er veldig typisk hvordan jeg lager "hovedsimmen" min, har en del slike nå trykk for større bilde 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweg Skrevet 13. november 2014 #1358 Del Skrevet 13. november 2014 Ah, simmen min får seg mange venner når hun drar til fellestomtene, men dagen etter så er de ikke på lista over forhold lenger. Hva skjer? Simmen min har langt over de 5 bekjente som står der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 13. november 2014 #1359 Del Skrevet 13. november 2014 Ah, simmen min får seg mange venner når hun drar til fellestomtene, men dagen etter så er de ikke på lista over forhold lenger. Hva skjer? Simmen min har langt over de 5 bekjente som står der... Det skjer med meg ofte. Spillet sletter random simmer som ikke bor noe sted for å spawne nye simmer :/ Spillet mitt har også slettet simmer jeg har flyttet inn i husstanden min et par ganger. En gang slettet den også en familie jeg selv hadde flyttet in i et hus, men som jeg ikke spilte med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 13. november 2014 #1360 Del Skrevet 13. november 2014 Hehehe, er det bare meg som kjenner igjen The Sims musikken i Gildereklamen som går for tiden? Husker ikke om det er fra 2, eller 3. Men det er i alle fall byggemusikken ;p 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå