Vinduskarmen Skrevet 9. september 2014 #861 Del Skrevet 9. september 2014 Oj skikkelig fint hus! Så søtt! Jeg syns det vanskeligste er å få et hus til å se bra ut utvendig. Innvendig syns jeg er mye lettere... for eksempel er jeg ganske fornøyd med dette kjøkkenet: (absolutt min smak når det kommer til kjøkken!) Men er fortsatt ett eller annet jeg ikke er helt fornøyd med.. hah, føltes som det mangler noe! Men fikser på det senere. Spisestua til kjøkkenet: Stua: Lærer fortsatt!! Elsker å bygge og innrede på sims 4! Æhh, del!! Mine hus ser forferdelig ut til nå. Også brant kjøkkenet (med simmen min!) ned, så jeg må jaggu begynne på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 9. september 2014 #862 Del Skrevet 9. september 2014 Da har jeg også begynt å spille. men djeezes så slitsomt det er med alle tingene som går istykker! Og så synes jeg at behovene deres må fylles på litt vel ofte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 9. september 2014 #863 Del Skrevet 9. september 2014 Da har jeg også begynt å spille. men djeezes så slitsomt det er med alle tingene som går istykker! Og så synes jeg at behovene deres må fylles på litt vel ofte... Enig! Føler jeg ikke får gjort annet en å fylle på behovene deres... Men det går vel an å bruke juksekode på det som på sims 3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas_B Skrevet 9. september 2014 #864 Del Skrevet 9. september 2014 er det bare meg, eller blir ting ødelagt hele tiden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 9. september 2014 #865 Del Skrevet 9. september 2014 Har spilt i relativt mange timer, og simmen er kun kommet til level 4 i karrieren sin. Det går seint, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 10. september 2014 #866 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Hvordan får jeg jente på sims 3? 5 guttebabyer på rad nå... Og hva er greia med at alle ungene hele tiden går i veien for de voksne simmene og avbryter dem når jeg skal gi flaske til/kose med/skifte bleie på babyen? Anonymous poster hash: eabd7...6b8 realistisk å ikke kunne velge kjønn da ungene er sjalu? Endret 10. september 2014 av BettyBoop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 10. september 2014 #867 Del Skrevet 10. september 2014 Argh, har så lyst til å spille. Vurderer nesten å kjøpe meg en pc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 10. september 2014 #868 Del Skrevet 10. september 2014 Argh, har så lyst til å spille. Vurderer nesten å kjøpe meg en pc Jeg skjønner jo at det frister å kjøpe et nytt spill men jeg tror du trygt kan vente med både PC og spill til grunnspillet har blitt billigere og det har kommet tilleggsspill. Jeg har spilt en del nå og synes spillet har bra grafikk og husbygging er morsomt når man kommer inn i alle funksjonene. Det er forsåvidt morsomt å spille med simmene som er full av følelser og har rare personligheter som påvirker væremåten, mimikken og måten de går på og er sammen med andre simmer. Men etter noen få timer har jeg gått tom for ideer til hva jeg vil i spillet. Antakelig har dette med spillestilen min å gjøre da jeg ikke er så opptatt av å sosialisere med simmene og bygge familier, men vil ha mer ting å gjøre i spillet. Men i tillegg får jeg litt klaustrofobisk følelse av de små nabolagene og de hyppige ladeskjermene. Det blir for mye når det blir ladeskjerm bare man skal besøke naboen. Jeg kunne mer ha skjønt det om simmene kunne ha beveget seg fritt innenfor f.eks. en liten bydel/nabolag på noen få tomter men måtte reise ved hjelp av ladeskjerm dersom de skulle besøke nabobydelene/nabolagene. I tillegg blir jeg litt frustrert over at ting går fort i stykker, at simmene er i overkant selvgående og kan både avbryte aktiviteter og la være å gå på jobb om man ikke nærmest tvinger dem, og ikke minst at det å avansere i jobben tar alt for lang tid. Jeg har allerede begynt å vente på tilleggspill for nå er ikke spillet så spennende lenger. TS3 var også uvant til å begynne med men jeg spilte mye lengre i grunnspillet der før jeg gikk lei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 10. september 2014 #869 Del Skrevet 10. september 2014 Enig! Føler jeg ikke får gjort annet en å fylle på behovene deres... Men det går vel an å bruke juksekode på det som på sims 3? Joda, det finnes en juksekode for behov: testingcheats on Etter at du har tastet inn denne kan du holde inn shift + klikke på simmen og fylle behov, eller du kan holde inn shift + trykke på postkassa og fylle behovene til alle i familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. september 2014 #870 Del Skrevet 10. september 2014 De ladeskjermene irriterer også, spesielt etter man f.eks har endret utseende eller planlagt antrekk.. Føler det tar evigheter.. Hvilken grafikk spiller du på? Hos meg tar det maks 30 sekunder med venteskjerm, som oftest bare 10! Og jeg spiller på full grafikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #871 Del Skrevet 10. september 2014 HJELP!! Får ikke startet spillet! I går fikk jeg en del problemer med å starte, vil ikke spille online fordi jeg har unger som rører ting og har ikke så lyst til at de skal laste ned ting... I dag får jeg ikke startet i det hele tatt, får bare en Lisensavtale for sluttbrukere (???!!!) jeg hele tiden må godta! What the f***? Har ikke kjøpt spillet som nedlastingsverson men på cd.. Hva gjør jeg nå?? Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 10. september 2014 #872 Del Skrevet 10. september 2014 Kontakt kundeservice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 10. september 2014 #873 Del Skrevet 10. september 2014 Joda, det finnes en juksekode for behov: testingcheats on Etter at du har tastet inn denne kan du holde inn shift + klikke på simmen og fylle behov, eller du kan holde inn shift + trykke på postkassa og fylle behovene til alle i familien. Takk Fant det ut i går Hvilken grafikk spiller du på? Hos meg tar det maks 30 sekunder med venteskjerm, som oftest bare 10! Og jeg spiller på full grafikk! Hmm det har jeg ikke sjekket, men skal se etter når jeg skal spille igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 10. september 2014 #874 Del Skrevet 10. september 2014 Joda, det finnes en juksekode for behov: testingcheats on Etter at du har tastet inn denne kan du holde inn shift + klikke på simmen og fylle behov, eller du kan holde inn shift + trykke på postkassa og fylle behovene til alle i familien. Åh, halleluja! Føler meg som verdens verste sim-mor når ungene må gå på skolen både sultne, illeluktende og tissetrengte (uten å ha rukket å gjøre leksene sine dagen i forveien, fordi all kveldstid er brukt opp på å fylle behov). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygve81 Skrevet 10. september 2014 #875 Del Skrevet 10. september 2014 Da har jeg også begynt å spille. men djeezes så slitsomt det er med alle tingene som går istykker! Og så synes jeg at behovene deres må fylles på litt vel ofte... Ting går i stykker hele tiden, jeg tror det er meningen at det skal være sånn, men det blir ikke noe mindre irriterende av den grunn. Det er mest vasker og toaletter som går i stykker for meg (for øvrig derfor du bør ha minimum to badeværelser), og du bør ha en sim i husholdningen som har hovedansvaret for å reparere og oppgradere ting som går i stykker. Når du oppgraderer reduserer du sannsynligheten for at tingene skal gå i stykker. Du kan også bytte dem ut med dyrere ting, som stort sett har mindre sjanse for å gå i stykker. Noe av det smarteste du kan kjøpe til dine simmer er gode senger, for da får de alltid nok søvn og vil ha nok overskudd til å dekke de andre behovene de måtte ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 10. september 2014 #876 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg skjønner jo at det frister å kjøpe et nytt spill men jeg tror du trygt kan vente med både PC og spill til grunnspillet har blitt billigere og det har kommet tilleggsspill. Jeg har spilt en del nå og synes spillet har bra grafikk og husbygging er morsomt når man kommer inn i alle funksjonene. Det er forsåvidt morsomt å spille med simmene som er full av følelser og har rare personligheter som påvirker væremåten, mimikken og måten de går på og er sammen med andre simmer. Men etter noen få timer har jeg gått tom for ideer til hva jeg vil i spillet. Antakelig har dette med spillestilen min å gjøre da jeg ikke er så opptatt av å sosialisere med simmene og bygge familier, men vil ha mer ting å gjøre i spillet. Men i tillegg får jeg litt klaustrofobisk følelse av de små nabolagene og de hyppige ladeskjermene. Det blir for mye når det blir ladeskjerm bare man skal besøke naboen. Jeg kunne mer ha skjønt det om simmene kunne ha beveget seg fritt innenfor f.eks. en liten bydel/nabolag på noen få tomter men måtte reise ved hjelp av ladeskjerm dersom de skulle besøke nabobydelene/nabolagene. I tillegg blir jeg litt frustrert over at ting går fort i stykker, at simmene er i overkant selvgående og kan både avbryte aktiviteter og la være å gå på jobb om man ikke nærmest tvinger dem, og ikke minst at det å avansere i jobben tar alt for lang tid. Jeg har allerede begynt å vente på tilleggspill for nå er ikke spillet så spennende lenger. TS3 var også uvant til å begynne med men jeg spilte mye lengre i grunnspillet der før jeg gikk lei.kjedelig da. Jeg liker å lage konflikter og familiedrama med utroskap og menn som ligger med både mora og dattera. Liker sånt når spillet blir for kjedelig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 10. september 2014 #877 Del Skrevet 10. september 2014 Legger til at jeg mener å huske at man kan skru av selvstyringa sånn at man har mer kontroll på at simmene gjør som de skal. Dumt at sims 4 er blitt mer lik sims 2 da i så måte. Der følte jeg sommene ikke ville gjøre det jeg ville og ble sure og veiva med atmene og nektet å gjøre ting. Var irriterende. Simmene var lettere å ha med å gjøre i sims 3. Vil ikke ha sims 4 når de har gått tilbake i utvikling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 10. september 2014 #878 Del Skrevet 10. september 2014 Irriterer meg at simmene nekter å gjøre det jeg vil fordi de føler seg dårlige på grunn at rot i rommet de er i. Må be dem gå ut av rommet og SÅ kan de høre på meg. Men synes de er veldig pene da Noen andre som har lagt merke til puppene til sim-dama etter hun har ammet et barn? Synes de ble så mye slappere enn før hun fikk unge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 10. september 2014 #879 Del Skrevet 10. september 2014 Irriterer meg at simmene nekter å gjøre det jeg vil fordi de føler seg dårlige på grunn at rot i rommet de er i. Må be dem gå ut av rommet og SÅ kan de høre på meg. Men synes de er veldig pene da Noen andre som har lagt merke til puppene til sim-dama etter hun har ammet et barn? Synes de ble så mye slappere enn før hun fikk unge ammer de nå? De flaskemata bare i sims 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemuren Skrevet 10. september 2014 #880 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) ÅÅåååå er så lei av å bare dekke behovene heeeele tiden. Rekker knapt å ha en samtale eller gjøre noe annet før hun er så tissetrengt eller trøtt. Har hun våknet, går på do, bader og spiser, er hun trøtt igjen.... Har gode senger og alt sammen, men er det ingen måte å "stoppe" det litt opp på? Ellers har jeg innredet et diigert hus i så godt som bare rosa ting og vegger hahah! Og ei blond flørtete berte ved navn barbie som har 5 "årningsvenner" i telefonboka si hahaahah! Endret 10. september 2014 av Lemuren 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå