Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

ikke imponert. kommer nok ikke til å kjøpe til fullpris. 

Jeg likte før pakken veldig godt, men det var før jeg fant ut at det kun var ett eventyr... På kartet så var det flere "?" som skulle vise frem eventyr, men nei. Det er kun et tempel, spørsmålstegnene er skog og diverse som er en del av turen, tempelet har fem varierende "eventyr" (endring av møbler, feller, og skatter, men ja....)

Likevel så er jeg veldig fornøyd med møblene som hørte til pakken samt avokadotre! Oppskriftene er også fine å ha dersom man liker å fokusere på matlaging. Sammenlignet med sims 3 world adventures så er den ikke verdt det, men 174 kr for masse møbler og en del klær, absolutt verdt det! 

Anonymkode: 0b78b...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 2.3.2018 den 21.23):

Jeg likte før pakken veldig godt, men det var før jeg fant ut at det kun var ett eventyr... På kartet så var det flere "?" som skulle vise frem eventyr, men nei. Det er kun et tempel, spørsmålstegnene er skog og diverse som er en del av turen, tempelet har fem varierende "eventyr" (endring av møbler, feller, og skatter, men ja....)

Likevel så er jeg veldig fornøyd med møblene som hørte til pakken samt avokadotre! Oppskriftene er også fine å ha dersom man liker å fokusere på matlaging. Sammenlignet med sims 3 world adventures så er den ikke verdt det, men 174 kr for masse møbler og en del klær, absolutt verdt det! 

Anonymkode: 0b78b...404

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay... så jeg har altså greid å miste babyen min! Jeg spiller et lesbisk par som har mange barn (noen voksne som har flytta ut) og de er veldig flinke til å ta vare på barna sine. Så fikk jeg en ny gutt (endelig etter mange jenter) og jeg kalte han for Lucas. Han var HELT nyfødt og moren skulle amme han, men kom ikke helt til på grunn av krybben sin posisjon. Her kommer problemet... fordi, isteden for å flytte på krybben tenkte smarte Chiyo at kanskje man kan klikke shift på babyen å fylle alle behov. Det viser seg altså at babyer ikke er som de andre simmene, jeg fikk tre klikk valg, ett av dem sto det ingenting på og jeg (fordi jeg er så sinnsyyyykt smart) klikka på det valget for å se hva som skjedde. Da ble babyen min borte og jeg fikk en melding om at babyen min hadde blitt tatt fordi jeg ikke tok vare på den, og jeg burde kanskje prøve meg på en gullfisk istedet. :kjefte:

Hva gjør jeg da? Jeg hadde ikke sava på en stund, så jeg gadd ikke gå tilbake. Jeg bare gikk inn i CAS og lagde en ny gutt. Jeg sjekket om det gikk an å adoptere babyen min tilbake, men han var ikke der. Jeg har aldri mistet et barn før, så jeg vet ikke hva man gjør for å få dem tilbake. I følge andre på google kan man ikke få dem tilbake, men han er jo fremdeles på familietreet mitt. 

Er det noen som vet hva som skjer med babyer hvis de blir tatt? Vil han bli eldre på familietreet mitt selv om jeg ikke kan få han tilbake? Er det mulig at han dukker opp i byen senere som barn? Jeg lagde jo en ny gutt for å erstatte barnet jeg mistet enda jeg ikke fortjente å miste han, men nå står det at jeg har åtte barn, og jeg har jo bare syv. Så irriterende å ha en baby på familietreet jeg ikke finner. :(  Jeg vil ha babyen min tilbake. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chiyo skrev:

Okay... så jeg har altså greid å miste babyen min! Jeg spiller et lesbisk par som har mange barn (noen voksne som har flytta ut) og de er veldig flinke til å ta vare på barna sine. Så fikk jeg en ny gutt (endelig etter mange jenter) og jeg kalte han for Lucas. Han var HELT nyfødt og moren skulle amme han, men kom ikke helt til på grunn av krybben sin posisjon. Her kommer problemet... fordi, isteden for å flytte på krybben tenkte smarte Chiyo at kanskje man kan klikke shift på babyen å fylle alle behov. Det viser seg altså at babyer ikke er som de andre simmene, jeg fikk tre klikk valg, ett av dem sto det ingenting på og jeg (fordi jeg er så sinnsyyyykt smart) klikka på det valget for å se hva som skjedde. Da ble babyen min borte og jeg fikk en melding om at babyen min hadde blitt tatt fordi jeg ikke tok vare på den, og jeg burde kanskje prøve meg på en gullfisk istedet. :kjefte:

Hva gjør jeg da? Jeg hadde ikke sava på en stund, så jeg gadd ikke gå tilbake. Jeg bare gikk inn i CAS og lagde en ny gutt. Jeg sjekket om det gikk an å adoptere babyen min tilbake, men han var ikke der. Jeg har aldri mistet et barn før, så jeg vet ikke hva man gjør for å få dem tilbake. I følge andre på google kan man ikke få dem tilbake, men han er jo fremdeles på familietreet mitt. 

Er det noen som vet hva som skjer med babyer hvis de blir tatt? Vil han bli eldre på familietreet mitt selv om jeg ikke kan få han tilbake? Er det mulig at han dukker opp i byen senere som barn? Jeg lagde jo en ny gutt for å erstatte barnet jeg mistet enda jeg ikke fortjente å miste han, men nå står det at jeg har åtte barn, og jeg har jo bare syv. Så irriterende å ha en baby på familietreet jeg ikke finner. :(  Jeg vil ha babyen min tilbake. 

Det skjedde meg også, av akkurat samme grunn 🤣😁

It's gone :/ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Glidelås skrev:

Det skjedde meg også, av akkurat samme grunn 🤣😁

It's gone :/ 

:grine: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Helt ny på Mods! Hvor laster jeg dem ned fra, og hva gjør jeg? Og ikke minst hvilke bør jeg laste ned? :bond:Blir det kjekkere å spille sims 4 med dem? 

Anonymkode: ab607...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt ny på Mods! Hvor laster jeg dem ned fra, og hva gjør jeg? Og ikke minst hvilke bør jeg laste ned? :bond:Blir det kjekkere å spille sims 4 med dem? 

Ja, der er kjekkere. Jeg har bare hatt MC Command, Wicked Whims, og mye klær og hår. 

Om du vil ha klær og hår kan du begynne med The Sims Resource. Bare last ned filene og dra dem inn i mods mappen til spillet ditt. De fleste filer er åpne ellers må du ha winrar eller noe for å åpne dem, men det er ikke noe problem. 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

PS. Jeg deler filene inn i separerte mapper for hår og klær. Lettere å holde styr på den måten hvis du skal fjerne noe senere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lol! Jeg lasts ned MC Command Woohoo Oh gjorde sånn at tenåringen min kunne bli gravid, men jeg ante ikke at moden kom med sint moodlet for foreldre når de finner ut at datteren deres er gravid! :fnise: Moren ble så driiiit sur! Hun fikk 5+ sinne i 24 timer! Hahaha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lastet ned MC command center i går som fungerte utmerket! Helt til spillet crasha og nå virker ikke macen min lenger. :( Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lastet ned MC command center i går som fungerte utmerket! Helt til spillet crasha og nå virker ikke macen min lenger. :( Er dette normalt?

Nei, det har jeg aldri hørt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Care for a new pet? Betyr det hamster? 🐹  Syntes ikke det virka lovende, men det kommer enda en trailer da som kanskje frister mer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes heller ikke det ser lovende ut, høres ut som om dette blir en pakke med ting som egentlig kunne kommet sammen med Hunder og Katter-pakken...

Anonymkode: a15cc...f45

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg virker det som om "care for new pet", og med tanke på den dansende musa betyr gnagere. Det er jo noe mange har ønsket seg. Men veldig spent på traileren som kommer i dag. Kom akkurat hjem, så har ikke fått sett etter den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2018 den 1.54, AnonymBruker skrev:

Er det noen som får Wicked Whims til å virke nå? Jeg har ikke spilt i det siste da, men jeg har ikke kunnet bruke Wicked Whims siden Hunder og Katter kom. Jeg har lasta ned de nye versjonene av WW, men nothing. Symbolet kommer ikke opp en gang, og jeg får feilmelding når jeg prøver å lagre spillet.
Jeg får lagre når jeg skrur av "script mods" eller noe sånt. Jeg kan bruke vanlige mods. 

Det står oppskrift på hvordan man kan få Whicked Whims til å virke etter Cats&dogs lengre bak i tråden tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Poppie skrev:

Det står oppskrift på hvordan man kan få Whicked Whims til å virke etter Cats&dogs lengre bak i tråden tror jeg :)

Jeg fikk det til å virke. :) Jeg bare slettet alle WW filer og så lastet jeg det ned på nytt. Nå fungerer alt som det skal, og set er tydelig at det har kommer en oppdatering siden sist. ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...