Chiyo Skrevet 29. mai 2017 #4521 Del Skrevet 29. mai 2017 Jeg har eksamen på onsdag, gleder meg til det er over fordi da har jeg sommerferie OG jeg får et nytt spill! Skal spille heeeele dagen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #4522 Del Skrevet 29. mai 2017 De slipper som regel spillene rundt kl 10 (PST-tid). Det tilsvarer rundt kl 19 for oss. Anonymkode: 48a89...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. mai 2017 #4523 Del Skrevet 29. mai 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 30. mai 2017 #4524 Del Skrevet 30. mai 2017 Jeg gleder meg :D Får spille på samboers gamingpc, og han har i tillegg sagt at han skal vaske hele huset mens jeg sitter og spiller, så i dag skal jeg slappe av gitt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 30. mai 2017 #4525 Del Skrevet 30. mai 2017 lenge siden jeg har spilt nå pga eksamen, mye skole og jobb. forrige "spilleperiode" hadde jeg dilla på å lage hus og innrede. leeenge siden jeg har spilt med folk liksom synes det er såå gøy å lage hus og innrede med masse fint interiør. har så mye fint jeg har lasta ned. gleder meg til ny pakke. har ikke flere eksamener og har straks sommerferie, så da har jeg masse tid til litt gaming 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #4526 Del Skrevet 30. mai 2017 Noen som har prøvd foreldrepakken? Anonymkode: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 30. mai 2017 #4527 Del Skrevet 30. mai 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har prøvd foreldrepakken? Anonymkode: 5e0b9...4a3 Jeg har spilt siden halv åtte. Ferdig nå. Er gøyere med barn i alle fall, men litt slitsomt. Slitsomt fordi jeg føler at simmene må ha fri vilje for at det skal fungere optimalt, noe jeg ikke er vant med. De går jo å tar seg et glass vann HELE tiden og skal til å spise noe annet enn middagen. ;p Men veldig positivt så langt. Fikk alle personlighetstrekkene fullt grønne svært raskt, så vanskelig er det ikke. Gøy at barn har faser som f.eks bråkete, slemme og klengete 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. mai 2017 #4528 Del Skrevet 30. mai 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #4529 Del Skrevet 31. mai 2017 14 timer siden, Alvea skrev: Jeg har spilt siden halv åtte. Ferdig nå. Er gøyere med barn i alle fall, men litt slitsomt. Slitsomt fordi jeg føler at simmene må ha fri vilje for at det skal fungere optimalt, noe jeg ikke er vant med. De går jo å tar seg et glass vann HELE tiden og skal til å spise noe annet enn middagen. ;p Men veldig positivt så langt. Fikk alle personlighetstrekkene fullt grønne svært raskt, så vanskelig er det ikke. Gøy at barn har faser som f.eks bråkete, slemme og klengete Spilte selv noen timer i går, og får ikke fylt personlighetstrekkene.. Hvordan gjorde du det for at det skal fungere? Jeg har tvillinger og slitne foreldre, kanskje det har noe med det å gjøre... Anonymkode: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fannyfab Skrevet 31. mai 2017 #4530 Del Skrevet 31. mai 2017 12 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Prøver, men har lastet ned CC og laget familie. Så bestemte jeg meg for å endre språk fra Engelsk til Norsk. Er så vandt til Norsk, føles feil å spille på Engelsk. Såe har ikke fått spilt så mye enda Sykt irriterende med CC som forsvinner! Hår og klær funker fjell i flere uker. Plutselig er det borte, funker ikke, stygge, svarte spørsmålstegn i stedet for hår. Må finne et program som gjør det enkelt å slette CC, og faktisk vite hva jeg sletter. Skulle ønske det gikk ant fra selve spillet. Sliter med det samme!! Fant et program for å fjerne cc slik at man så hva man slettet, og det var til windows. Skal se om jeg finner ut hva det heter. Jeg har mac, så tror ikke det finnes enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartedauden Skrevet 31. mai 2017 #4531 Del Skrevet 31. mai 2017 Er faktisk storfonøyd med denne gamepack'en! Dette er jo ikke en utvidelsepakke, så jeg hadde faktisk ikke høye forventninger. Deilig at spillet er mer realistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 31. mai 2017 #4532 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 31. mai 2017 #4533 Del Skrevet 31. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Spilte selv noen timer i går, og får ikke fylt personlighetstrekkene.. Hvordan gjorde du det for at det skal fungere? Jeg har tvillinger og slitne foreldre, kanskje det har noe med det å gjøre... Anonymkode: 5e0b9...4a3 Merkelig at det ikke skjer hos deg. Tror ikke personlighetstrekkene er på småbarn, men kun barn og tenåringer, som det er småbarn du har så er det nok derfor. Får du ikke sånn + poeng når barna dekker på bordet, pusser tennene, skriver i dagboken, sier unnskyld osv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #4534 Del Skrevet 1. juni 2017 17 timer siden, Alvea skrev: Merkelig at det ikke skjer hos deg. Tror ikke personlighetstrekkene er på småbarn, men kun barn og tenåringer, som det er småbarn du har så er det nok derfor. Får du ikke sånn + poeng når barna dekker på bordet, pusser tennene, skriver i dagboken, sier unnskyld osv? Jo får det, men det går like fort ned på andre områder. Særlig den med å kontrollere følelser og ansvar, sliter jeg med. Empati er fylt. Anonymkode: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #4535 Del Skrevet 1. juni 2017 Nytt spørsmål! Jeg har ikke prøvd legekarrieren før, og nå sliter jeg med å komme videre. Simmen min skal hjelpe til med en fødsel, men det kommer jo ingen gravide til sykehuset! Hvordan gjør jeg dette?? Anonymkode: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 1. juni 2017 #4536 Del Skrevet 1. juni 2017 Det er nesten ikke vits å prøve å lære opp småbarn. Jeg har lært barnet mitt å si unskyld flere ganger, jeg har lært han å si takk og vær så snill, men jeg ser ikke mye forbedring. Det er de store barna som lærer noe ut av det. Dessuten har småbarnet mitt minus i ansvar, men jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å forbedre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #4537 Del Skrevet 1. juni 2017 Er det noen andre som syns det er rart at det nye spillet gjør simmene "ekle" om de fiser og raper? Greit nok at det er "gode" manerer å ikke rape og fise med bordet, men skal man lære barna sine at de ikke må prompe??? Sitat Well-mannered Sims will suppress a fart... Anonymkode: 10047...8d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 1. juni 2017 #4538 Del Skrevet 1. juni 2017 Noen andre som har dette problemet? Sykt irriterende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. juni 2017 #4539 Del Skrevet 4. juni 2017 Bruker ikke å dra til parken, er for lat til lasteskjermer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 4. juni 2017 #4540 Del Skrevet 4. juni 2017 Jeg vil begynne å spille Sims 4 igjen, men må først kjøpe en ny laptop. Noen som kan anbefale en? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå