AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4481 Del Skrevet 12. mai 2017 Jeg har nettopp prøvd prøveversjonen på Sims 4 og liker det godt så langt. MYE nytt å venne seg til, men syns det var bra! Der er dog en del ting jeg lurer på. 1) Går det ikke an å endre på tapeter, gulv, møbler osv når det kommer til farge? På noen av tingene er jo fargeutvalget stort, men ikke på alt. På Sims 3 kan man jo endre tapeten slik man vil i stilskaperen, der har man mange stiler og motiver tilgjengelig, og man kan endre fargen nøyaktig slik man vil ha den. Hvordan gjør jeg i så tilfelle dette på Sims 4? 2) Går det ikke an å se huset ovenfra og ned når man bygger? 3) Hvorfor i huleste er der ikke boblebad som man kan ha i hagen????? 4) Der er ikke innbruddsalarm, og heller ikke mikser osv til kjøkkenet når det kommer til matlaging. Kommer dette i andre pakker? Er litt usikker på om jeg vil kjøpe fullversjonen da siden det var en del ting som irriterte meg. Anonymkode: 9fb9a...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #4482 Del Skrevet 12. mai 2017 Og en annen ting, hvor er dagligvarebutikken? Syns verdenene er så små virker det som, og det var lite steder i byen å besøke. Det gikk jo simmer forbi huset hele forbaska tiden men utad så det jo ut som der bare var noen få hus, en klubb, et trenignssenter, museum og bibliotek. Anonymkode: 9fb9a...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 12. mai 2017 #4483 Del Skrevet 12. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nettopp prøvd prøveversjonen på Sims 4 og liker det godt så langt. MYE nytt å venne seg til, men syns det var bra! Der er dog en del ting jeg lurer på. 1) Går det ikke an å endre på tapeter, gulv, møbler osv når det kommer til farge? På noen av tingene er jo fargeutvalget stort, men ikke på alt. På Sims 3 kan man jo endre tapeten slik man vil i stilskaperen, der har man mange stiler og motiver tilgjengelig, og man kan endre fargen nøyaktig slik man vil ha den. Hvordan gjør jeg i så tilfelle dette på Sims 4? 2) Går det ikke an å se huset ovenfra og ned når man bygger? 3) Hvorfor i huleste er der ikke boblebad som man kan ha i hagen????? 4) Der er ikke innbruddsalarm, og heller ikke mikser osv til kjøkkenet når det kommer til matlaging. Kommer dette i andre pakker? Er litt usikker på om jeg vil kjøpe fullversjonen da siden det var en del ting som irriterte meg. Anonymkode: 9fb9a...350 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og en annen ting, hvor er dagligvarebutikken? Syns verdenene er så små virker det som, og det var lite steder i byen å besøke. Det gikk jo simmer forbi huset hele forbaska tiden men utad så det jo ut som der bare var noen få hus, en klubb, et trenignssenter, museum og bibliotek. Anonymkode: 9fb9a...350 1) Det er ikke stilendrer. Men man kan laste ned ting i andre fager eller lade det selv om man vet hvordan. 2) Hvis du endrer kamerainstillingene så finnes det The Sims 3 instillinger som du kan bruke for å se ting ovefra. 3) Det finnes boblebad i verandapakken eller ha det når var. Jeg har ikke det selv. 4) Du trenger ikke innbruddsalamer, fordi det er ikke tyver. Eller det er kleptomane simmer som stjeler småting, men det kommer ikke tyver snikende om natten. Man har ikke butikker for å kjøpe varer. Man kan samle på planter og dyrke i hagen, man kan fiske, men ellers kan man få det man trenger når man lager matretter. Det enese er at i Outdoor Retreat kan man kjøpe ting i en hytte i skogen. Men det er da frukt og telt og sånn. Man kan ikke kjøpe fisker og kjøtt. Fisker må man fiske selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #4484 Del Skrevet 13. mai 2017 På 12. mai 2017 den 17.27, AnonymBruker skrev: Jeg har nettopp prøvd prøveversjonen på Sims 4 og liker det godt så langt. MYE nytt å venne seg til, men syns det var bra! Der er dog en del ting jeg lurer på. 1) Går det ikke an å endre på tapeter, gulv, møbler osv når det kommer til farge? På noen av tingene er jo fargeutvalget stort, men ikke på alt. På Sims 3 kan man jo endre tapeten slik man vil i stilskaperen, der har man mange stiler og motiver tilgjengelig, og man kan endre fargen nøyaktig slik man vil ha den. Hvordan gjør jeg i så tilfelle dette på Sims 4? 2) Går det ikke an å se huset ovenfra og ned når man bygger? 3) Hvorfor i huleste er der ikke boblebad som man kan ha i hagen????? 4) Der er ikke innbruddsalarm, og heller ikke mikser osv til kjøkkenet når det kommer til matlaging. Kommer dette i andre pakker? Er litt usikker på om jeg vil kjøpe fullversjonen da siden det var en del ting som irriterte meg. Anonymkode: 9fb9a...350 Se youtube-videoer (reviews og tutorials), så slipper du å spørre. Anonymkode: 48a89...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #4485 Del Skrevet 17. mai 2017 Foreldrepakken ser bra ut! Klarer nesten ikke vente Anonymkode: 2cbf0...b61 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #4486 Del Skrevet 17. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Foreldrepakken ser bra ut! Klarer nesten ikke vente Anonymkode: 2cbf0...b61 Hmph, fortsatt ikke pets... Anonymkode: 302f3...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #4487 Del Skrevet 17. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmph, fortsatt ikke pets... Anonymkode: 302f3...ae5 Noen blir aldri fornøyde Anonymkode: 48a89...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. mai 2017 #4488 Del Skrevet 17. mai 2017 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.5.2017 den 23.58): Hmph, fortsatt ikke pets... Anonymkode: 302f3...ae5 Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #4489 Del Skrevet 18. mai 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen blir aldri fornøyde Anonymkode: 48a89...de1 Aldri vært noe fan av toddlers og slikt. Spiller alltid med voksne, så familiepakke gir meg ingenting. Anonymkode: 302f3...ae5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #4490 Del Skrevet 18. mai 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri vært noe fan av toddlers og slikt. Spiller alltid med voksne, så familiepakke gir meg ingenting. Anonymkode: 302f3...ae5 Ja alle er forskjellige, jeg spiller aldri på familier uten barn. Når jeg gjør det blir de alltid gravide med en gang x) Anonymkode: ebe49...632 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 18. mai 2017 #4491 Del Skrevet 18. mai 2017 Synes det var slitsomt med alt som skulle fikses med toddlers...fikk trillinger og hadde nok med å holde dem mette. Sitter nok på gjerdet og venter å reviews på neste pakke før jeg evt kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 18. mai 2017 #4492 Del Skrevet 18. mai 2017 GLEDER MEG! 30 Mai... måtte det være rett før eksamen! Skal nok finne litt tid til å spille... hehehe. https://www.thesims.com/no_NO/news/sims-4-parenthood-announce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 18. mai 2017 #4493 Del Skrevet 18. mai 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #4494 Del Skrevet 18. mai 2017 3 timer siden, Poppie skrev: Synes det var slitsomt med alt som skulle fikses med toddlers...fikk trillinger og hadde nok med å holde dem mette. Sitter nok på gjerdet og venter å reviews på neste pakke før jeg evt kjøper. Du vet du kan bare lage mat å putte tallerken på benken/gulvet, så kan de spise mat selv? Det er jo kjempeenkelt. Den barnestolen er jo unødvendig og ubrukelig. Anonymkode: 42aed...bf3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartedauden Skrevet 18. mai 2017 #4495 Del Skrevet 18. mai 2017 Gleder meg skikkelig!!! Elsker sånne små detaljer når det kommer til raping, trøst osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 18. mai 2017 #4496 Del Skrevet 18. mai 2017 8 minutter siden, Svartedauden skrev: Gleder meg skikkelig!!! Elsker sånne små detaljer når det kommer til raping, trøst osv. Jeg gleder meg til å ha muligheten til å påvirke hvordan barnet vokser opp utifra hvilken oppdragelse det får. Jeg syns ofte at det er kjedelig å spille med barn, men dette kommer til å gjøre det mer gøy. Jeg har savnet familie ting. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 18. mai 2017 #4497 Del Skrevet 18. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du vet du kan bare lage mat å putte tallerken på benken/gulvet, så kan de spise mat selv? Det er jo kjempeenkelt. Den barnestolen er jo unødvendig og ubrukelig. Anonymkode: 42aed...bf3 Ja, gjorde det, men for å holde dem mette, uthvilte, rene og sosialt fornøyde og i tillegg lære dem å gå på do, snakke etc...ble styr Liker småbarn, men steike så mye jobb! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 18. mai 2017 #4498 Del Skrevet 18. mai 2017 55 minutter siden, Poppie skrev: Ja, gjorde det, men for å holde dem mette, uthvilte, rene og sosialt fornøyde og i tillegg lære dem å gå på do, snakke etc...ble styr Liker småbarn, men steike så mye jobb! Jeg pleier å gjøre dem uavhengig, fordi da blir de glad når de gjør ting selv og trives i eget selvskap. Jeg har aldri hatt et småbarn som er klengete, og det er fordi da må man sikkert bruke mye tid på dem. Jeg lar dem leke med alt mulig for å bygge ferdigheter. Elsker at de har en tablet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #4499 Del Skrevet 18. mai 2017 Hvis man har City Living kan du gi tomta trekk som gjør at småbarn lærer fortere. Anonymkode: 48a89...de1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #4500 Del Skrevet 23. mai 2017 Jeg gleder meg! Anonymkode: 10047...8d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå