AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4441 Del Skrevet 5. april 2017 Nei beklager @Poppie, nå har jeg tatt meg bryet å se Quarterly Teaser. - GP logo er familie. Jeg tror vi får en familie-basert GP med ulike aktiviteter man kan gjøre sammen med familien. Generations light. - SP er fitnessinspirert. Mer treningsutstyr ser det ut som. Logoen er en joggesko. Anonymkode: 48a89...de1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4442 Del Skrevet 5. april 2017 JEG VIL HA PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETS! Anonymkode: 302f3...ae5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4443 Del Skrevet 5. april 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: JEG VIL HA PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETS! Anonymkode: 302f3...ae5 Ganske sikker på at Pets kommer i år. Garantert til høsten, siden høsten er tiden for EP. Jeg ønsker meg Seasons, men må vel vente lenge på det Anonymkode: 48a89...de1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 5. april 2017 #4444 Del Skrevet 5. april 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei beklager @Poppie, nå har jeg tatt meg bryet å se Quarterly Teaser. - GP logo er familie. Jeg tror vi får en familie-basert GP med ulike aktiviteter man kan gjøre sammen med familien. Generations light. - SP er fitnessinspirert. Mer treningsutstyr ser det ut som. Logoen er en joggesko. Anonymkode: 48a89...de1 Jeg likte generations veldig godt, så jeg kan godta det! Ønsker også pets, men farsken og, jeg vil bli kjendis!!! Savner å ha en stalker, at jeg blir henta av en limousin og at Christina Aguilera er for snasen til å gi autografer i Sims2. Verden er kjendis-obsessed, HVORFOR IKKE SIMS 4??? Gah! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartedauden Skrevet 5. april 2017 #4445 Del Skrevet 5. april 2017 1. Dangerous stuff - Haha elsker den morbide delen ved the sims. Ønsker de kunne dø av fluer igjen.... 2. Starter home - Spiller alltid som fattig, og hadde vært greit med nye møbler, gjenstander ol til en billigere penge 3. Eco living - helt greit, kommer nok ikke til å kjøpe 4. Weddings - Gud, dette er noe jeg ikke vil ha. Dette burde vært inkludert i en Generations EP synes jeg, strengt tatt 5. Arcade - Med "Gøy med gjengen" og nå denne idiotiske bowling pakken så synes jeg det ikke er vits i. Savner så syyyykt den gamle sims 2 nettsiden. Der hvor man hadde ordentlige forumer om The Sims og sånne dagbøker man kunne fortelle en historie i. Dette var min barndom:( Håper virkelig sims stepper up gamet fra nå, de skjønner vel at for å holde på de gamle spillerne burde de forte seg med det som var "basic" i Sims 2 og 3. Hele Sims 4 mangler liksom en historie. Sims 2 familiene/byene hadde en rik historie man kunne spille seg helt bort i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 5. april 2017 #4446 Del Skrevet 5. april 2017 17 minutter siden, sommermorgen skrev: 1. Dangerous stuff - Haha elsker den morbide delen ved the sims. Ønsker de kunne dø av fluer igjen.... 2. Starter home - Spiller alltid som fattig, og hadde vært greit med nye møbler, gjenstander ol til en billigere penge 3. Eco living - helt greit, kommer nok ikke til å kjøpe 4. Weddings - Gud, dette er noe jeg ikke vil ha. Dette burde vært inkludert i en Generations EP synes jeg, strengt tatt 5. Arcade - Med "Gøy med gjengen" og nå denne idiotiske bowling pakken så synes jeg det ikke er vits i. Savner så syyyykt den gamle sims 2 nettsiden. Der hvor man hadde ordentlige forumer om The Sims og sånne dagbøker man kunne fortelle en historie i. Dette var min barndom:( Håper virkelig sims stepper up gamet fra nå, de skjønner vel at for å holde på de gamle spillerne burde de forte seg med det som var "basic" i Sims 2 og 3. Hele Sims 4 mangler liksom en historie. Sims 2 familiene/byene hadde en rik historie man kunne spille seg helt bort i. Hadde helt glemt dagbøkene! Var det ikke i Sims 3 og, som "minner"? Var gøy å kunne bla seg tilbake og se hvem som var første kyss, hva første jobb var etc. Det burde jo ikke være vanskelig å få til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartedauden Skrevet 5. april 2017 #4447 Del Skrevet 5. april 2017 2 minutter siden, Poppie skrev: Hadde helt glemt dagbøkene! Var det ikke i Sims 3 og, som "minner"? Var gøy å kunne bla seg tilbake og se hvem som var første kyss, hva første jobb var etc. Det burde jo ikke være vanskelig å få til? Mente dagbøkene på selve thesims.no du kunne lage selv. Men minner savner jeg og. Det ga liksom simmen din mer dybde, noe jeg savner med sims 4. Virker jo som det er vanskelig for simguruene bare å lage en god EP, så tror vi kan se langt etter "minner", dessverre... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4448 Del Skrevet 5. april 2017 3 minutter siden, sommermorgen skrev: Mente dagbøkene på selve thesims.no du kunne lage selv. Men minner savner jeg og. Det ga liksom simmen din mer dybde, noe jeg savner med sims 4. Virker jo som det er vanskelig for simguruene bare å lage en god EP, så tror vi kan se langt etter "minner", dessverre... Mener at det var en mod der du kunne få en fast dagbok i inventarlisten som man kunne skrive i Anonymkode: 0b78b...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 5. april 2017 #4449 Del Skrevet 5. april 2017 Jeg vil gjerne ha en Generations GP. Jeg likte den i TS3. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 5. april 2017 #4450 Del Skrevet 5. april 2017 3 timer siden, Chiyo skrev: Jeg vil gjerne ha en Generations GP. Jeg likte den i TS3. Enig. Jeg håper det blir litt mer unikt gameplay for barn, tenåringer og eldre, for de er så sykt kjedelige å spille med. Kunne egentlig tenkt meg en hel expansion da, men med TS4 så tar man hva man får... Er det noen her som har kjøpt bowlingpakken? Det er faktisk den eneste jeg har absolutt null interesse for å kjøpe, selv om møblene er litt fine. Det dumme med møblene er at jeg ikke liker fargeskjemaene så godt, så da kommer jeg sikkert ikke til å bruke dem likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 5. april 2017 #4451 Del Skrevet 5. april 2017 35 minutter siden, bippo skrev: Enig. Jeg håper det blir litt mer unikt gameplay for barn, tenåringer og eldre, for de er så sykt kjedelige å spille med. Kunne egentlig tenkt meg en hel expansion da, men med TS4 så tar man hva man får... Jeg spiller aldri med gamle simmer. Enten gjør jeg simmene unge, ellers slutter jeg å spille med dem. Noen ganger dreper jeg dem med å få dem til å ha masse sex til de dør av utmattelse. Men det må da være måter å gjøre gøye ting med gamle simmer? Gamlehjem GP? Hahaha. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartedauden Skrevet 7. april 2017 #4452 Del Skrevet 7. april 2017 Vil bare tipse om "not so berry challenge"! Det er som legacy challenge, bare at hver generasjon har en farge og skal ha visse "traits", jobber osv. Er på generasjon yellow, det spriter liksom litt opp nå som det er dødtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 8. april 2017 #4453 Del Skrevet 8. april 2017 Når tror dere traileren til Family Game Pack kommer ut? Det står jo at den skal komme nå til våren. Jeg er så spent!!! Jeg burde egentlig ikke være det siden våren er eksamenstid!!! Men... jeg kan få finne bitte litt tid til å spille. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #4454 Del Skrevet 9. april 2017 19 timer siden, Chiyo skrev: Når tror dere traileren til Family Game Pack kommer ut? Det står jo at den skal komme nå til våren. Jeg er så spent!!! Jeg burde egentlig ikke være det siden våren er eksamenstid!!! Men... jeg kan få finne bitte litt tid til å spille. Hva inneholder en sånn pakke? Håper på noe som engasjerer litt snart... Anonymkode: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 9. april 2017 #4455 Del Skrevet 9. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva inneholder en sånn pakke? Håper på noe som engasjerer litt snart... Anonymkode: 5e0b9...4a3 Jeg vil tro det er litt sånn som Generations in TS3. I TS3 fikk vi flere muligheter for barn og ungdom i alle fall. Så man får kanskje flere leker, utkledning til barna, trehus. Barna kunne gå på kostskole, eller de kunne gå på aktiviteter etter skolen og bygge ferdigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #4456 Del Skrevet 9. april 2017 Mange gode minner fra the sims 2 selv. Husker godt de dagbøkerne. En kan jo riktignok enda spille the sims, men du merker jo dem har blitt ganske eldre. Får nesten litt lyst å spille sims 3 med alle tilleggs/stasjpakkene igjen. Anonymkode: ed70d...822 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 10. april 2017 #4457 Del Skrevet 10. april 2017 Jeg var på en fellestomt når en sim fra en annen familie døde. Hun var ung voksen, og jeg ville ikke at hun skulle dø. Prøvde å be Døden om å la henne leve (hadde ikke dødsbloms i utstyrslisten), men han lot henne ikke leve. Blir hun spøkelse nå? Hvis jeg ikke fjerner urnen, vil hun besøke tomten som spøkelse? Jeg har lyst til å lage Ambrosia så hun kan bli levende igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 10. april 2017 #4458 Del Skrevet 10. april 2017 Noen andre som har opplevd dette? Jeg har en bug på spillet. Det har skjedd med to forskjellige simmer i to forskjellige familier. Simmen sitter på en stol, er på do, eller er i dusjen, eller leker på klartrestativ, og så plutselig forsvinner han/hun under bakken med en "bassenglyd" nesten som om simmen hopper i et basseng. Da blir det simmen gjort avbrutt. For eksempel om simmen er på do og dette skjer, så er han ikke ferdig enda når han blir avbrutt. Det skjer ikke kjempe mye, og det er ikke slik at jeg ikke kan leve med det. Det har skjedd med en tenåringsgutt og en liten jente. Først var det jenta så jeg trodde de kanskje var klærne hennes som var grunnen fordi klærne hennes var fra The Sims Resource. Men hun hadde jo hår der i fra og. Tenåringsgutten har klær fra den nye Bowling pakken, men han har nedlastet hår. Kan det være håret deres som gjør at dette skjer? De hadde jo ikke samme hårtype, men det kan være samme person som har laget det. Vet ikke jeg hvorfor det bare har skjedd med de to, men det er i alle fall helt likt fenomen. Det har bare skjedd med én sim i en familie, og det har bare skjedd med simmer som har nedlastet hår. Men jeg har spilt andre familier med nedlastet hår hvor dette ikke skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 10. april 2017 #4459 Del Skrevet 10. april 2017 Jeg har tatt opp igjen spillinga nå i påska og spilte faktisk nesten hele dagen i går Jeg tok utgangspunkt i en legacy der man flytter en sim inn i den billigste leiligheten i San Myshuno, uten møbler (altså helt tom leilighet) og så fjerner alle pengene så hun/han starter med null simoleoner. Jeg lagde en dame ved navn Betty Lou Hills (fant navn vha en navnegenerator på nett) som har ambisjon om å bli rik og som jobber som politi. Dette er første politisimmen jeg har spilt over lengre tid med og det gjorde det hele litt ekstra gøy. Jeg fant ut til å begynne med at det var lurt å dra til den bryllupsparken hver kveld mens hun var fri for penger, for der kunne hun dusje, spise og sove på ganske komfortable sofaer. Det ble hennes andre hjem den første tiden De første møblene hun kjøpte var en campingseng, en lampe og en kjølebag. Nå har hun kommet seg litt over halvveis i politikarrieren og har nettopp kjøpt seg ny leilighet. Litt dyrere og finere leilighet, men rotter, kakerlakker, lekke rør og defekt strømboks er byttet ut med slemme husdemoner som jevnlig ødelegger alt i leiligheten om natta. Det som irriterer meg er den evige bugen i politikarrieren som gjør at de mistenkte aldri passer profilen, så når man skal arrestere den skyldige må man bare drite i sporene man har fått og arrestere på ren magefølelse. Når man er klar over det går det overraskende greit å finne rett person, men jeg holdt på å bli sprø da det aldri dukket opp simmer som passet beskrivelsen, og den ene gangen jeg fant en var det feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 10. april 2017 #4460 Del Skrevet 10. april 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå