fresia Skrevet 27. mars 2017 #4421 Del Skrevet 27. mars 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere som har hatt problemer med CC etter den nyeste oppdateringen? Jeg la inn min gamle CC (har spilt uten i flere måneder) i går fordi jeg var så gira på å bygge litt med det (hadde planer om å bygge med CC til jeg ble lei, og så ta ut mappen igjen), pluss at jeg lastet ned litt ny CC, men med den nye CC-en ville ikke spillet starte. Så jeg fjernet den, gikk gjennom gammel CC og slettet MASSE jeg ikke bruker/liker lenger og la inn det nye, og spillet ville fortsatt ikke starte. Det funker uten CC/med gammel CC, men så fort jeg legger inn noe nytt nekter det å komme igang. Det starter så vidt, men så krasjer det. Blir gal! Er litt lei av å bygge uten CC for tiden, og lei av å spille vanlig, så jeg gledet meg sånn til å ha det morsomt (spesielt siden noen i denne tråden tipset meg om MXIMS og jeg er forelsket i tingene hennes). Anonymkode: 4c80d...88f jeg har også opplevd at spillet har kræsja etter at jeg har lasta ned CC. derfor har jeg blitt veldig påpasselig med å lese kommentarene under om jeg laster ned fra thesimsresource f.eks. det var meg som tipsa om MXIMS og jeg har ikke opplevd at noe jeg har lasta ned derfra har kræsja spillet.. har du bare lasta ned nytt fra MXIMS eller andre steder også? da ville jeg i såfall prøvd å bare legge til det fra MXIMS og se om det funker da. det som er så dumt er at en fil er nok til å kræsje spillet og det er jo litt av en jobb å finne akkurat denne filen. på thesimsresource pleier folk å kommentere under hvilken fil som ikke funker osv., men er jo ikke så lett om man har lasta ned fra diverse sider som kanskje ikke har kommentarfelt e.l. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #4422 Del Skrevet 27. mars 2017 På 25.3.2017 den 23.16, Chiyo skrev: Hvordan kan jeg få andre simmer til å gå hjem??? Jeg trodde jeg kunne klikke "be om å gå", men jeg finner det ikke. Jeg har en tenåring som bor alene med sitt småbarn, men faren kommer på besøk hele tiden og han går aldri hjem. Han går bare hjem når jeg forlater tomten... da kommer han til fellestomten vi er på! Altså barnefar stalker familien min! Han banker aldri på, han går rett inn, ser på TV, tar mat, sover i sengen hennes. Hvorfor kan han ikke bare gå hjem??? Edit: Fiksa det sjæl. Hvordan fikset du det? Plages med det samme... Anonymkode: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 27. mars 2017 #4423 Del Skrevet 27. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan fikset du det? Plages med det samme... Anonymkode: 5e0b9...4a3 Jeg brukte testingCheats on og resetSim + navn på sim. Da virket det, men har hatt problemet komme igjen. Så vet ikke helt. Tror det skal virke med resetSim fordi simmen kanskje er stuck og det er derfor han ikke kan gå hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #4424 Del Skrevet 28. mars 2017 Jeg var en av dem som gjespet til en Bowlingpakke. I utgangspunktet hadde jeg ikke kjøpt den, men nå etter å ha sett litt nærmere på innholdet (Sims VIP stream på YouTube) så ser jeg at det er flere fine hårfrisyrer, fine klær, fine møbler (Omg! Noen av de stolene er fantastiske) og egentlig gir meg et nytt "hang-out"-sted. Kommer nok til å kjøpe den for 89kr. Anonymkode: 48a89...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #4425 Del Skrevet 31. mars 2017 Var det noe nytt til småbarn i bowlingpakken? Anonymkode: 2cbf0...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #4426 Del Skrevet 2. april 2017 På 31.3.2017 den 2.13, AnonymBruker skrev: Var det noe nytt til småbarn i bowlingpakken? Anonymkode: 2cbf0...b61 Nei. Anonymkode: 3a9bb...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #4427 Del Skrevet 4. april 2017 BLI MED PÅ Å BESTEMME NESTE STUFFPACK! https://www.thesims.com/news/sims-4-community-stuff-pack-kickoff Hva skal man si, syns det mangler litt inspirasjon. Skulle gjerne sett mer ting for småbarn eller tenåringer. Vi fikk nettopp småbarn, men tenåringer skiller seg ikke fra ung voksen, så skulle gjerne hatt klær og objekter som gjorde de hakket yngre. Men, her er min ranking. 01. Wedding - Syns bryllup i Sims 4 trenger litt mer jobb. Kanskje noe bryllupskjoler, kaker eller utstyr. Kanskje noe internasjonalt eller alternativt til dagens løsning. 02. Eco living - Joda, litt spennende, men om jeg bruker penger på det gjenstår å se. Blir dette kanskje litt hipster-inspirert?! 03. Starter home - Billige, brukte løsninger? Loppemarked? Ikke min smak, men bedre enn de to neste. 04. Arcade - Nei. Bare nei. 05. Dangerous stuff - Hæ? Døden? Skumle gjenstander? Nei, jeg vet ikke helt. Vi har "Spooky stuff" og vi har vampyrer. Anonymkode: 48a89...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 4. april 2017 #4428 Del Skrevet 4. april 2017 Orker aldri bruke penger på stuff packs. Med mindre det er interaktive ting med nye kommandoer gir jeg F. Får så mye gratis ved hjelp av mods at stuff packs er overflødig for min del Har hatt det gøy med både babyshower, begravelse og bachelor-parties ved hjelp av mods, så jeg vil bare ha mer å gjøre handlingsmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 4. april 2017 #4429 Del Skrevet 4. april 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: BLI MED PÅ Å BESTEMME NESTE STUFFPACK! https://www.thesims.com/news/sims-4-community-stuff-pack-kickoff Hva skal man si, syns det mangler litt inspirasjon. Skulle gjerne sett mer ting for småbarn eller tenåringer. Vi fikk nettopp småbarn, men tenåringer skiller seg ikke fra ung voksen, så skulle gjerne hatt klær og objekter som gjorde de hakket yngre. Anonymkode: 48a89...de1 Min ranking er: 1) Starter home - Jeg liker at simmene kan få billigere alternativer så de kan spare penger 2) Eco living - Jeg savner at simmene kan vaske klær? 3) Arcade - Jeg tenker dette er bra for å bygge skills og samtidig være sosial 4) Dangerous stuff - Kunne vært kult... I guess. 5) Weddings. - Jeg syns bryllup er skikkelig kjedelig. Jeg lager aldri bryllup for simmene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. april 2017 #4430 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 4. april 2017 #4431 Del Skrevet 4. april 2017 Whaaaat, har jeg misforstått eller kommer det ny spillpakke også? Æææææh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 4. april 2017 #4432 Del Skrevet 4. april 2017 8 minutter siden, Poppie skrev: Whaaaat, har jeg misforstått eller kommer det ny spillpakke også? Æææææh! Gjør det? Vet ikke... er det stuff pack, eller game pack? Hmm. Pleier aldri å kjøpe stuff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #4433 Del Skrevet 4. april 2017 På 24.3.2017 den 1.28, Lofotfrøken skrev: Vet noen om en lignende hylleting et sted? En tom en altså. Fikk ikke med meg at denne var til veggen. Ville jo bruke den som skohylle.. https://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims4-objects-furnishing-surfaces-miscellaneous/title/lisebo-shelving-shelf-i-/id/1362589/ Anonymkode: d49c1...e6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4434 Del Skrevet 5. april 2017 Hvorfor kan vi ikke stemme??? Anonymkode: 037d6...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4435 Del Skrevet 5. april 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan vi ikke stemme??? Anonymkode: 037d6...0d0 Hva mener du? Jeg kunne stemme. Anonymkode: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4436 Del Skrevet 5. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Jeg kunne stemme. Anonymkode: 10047...8d0 Finner ikke Norge. Anonymkode: 037d6...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4437 Del Skrevet 5. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Finner ikke Norge. Anonymkode: 037d6...0d0 Jeg tok bare Engelsk språklig. Det gikk helt fint, men da sto valgene på engelsk. De har Dansk hvis du vil lese det på "nesten norsk". Anonymkode: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4438 Del Skrevet 5. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok bare Engelsk språklig. Det gikk helt fint, men da sto valgene på engelsk. De har Dansk hvis du vil lese det på "nesten norsk". Anonymkode: 10047...8d0 Gjorde det men synes det er teit Norge ikke er representert når Sverige og Danmark er. Anonymkode: 037d6...0d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 5. april 2017 #4439 Del Skrevet 5. april 2017 10 timer siden, Chiyo skrev: Gjør det? Vet ikke... er det stuff pack, eller game pack? Hmm. Pleier aldri å kjøpe stuff. Står i videoen på hjemmesiden: "Ny spillpakke våren 2017" og "Ny stæsjpakke sommeren 2017". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4440 Del Skrevet 5. april 2017 15 minutter siden, Poppie skrev: Står i videoen på hjemmesiden: "Ny spillpakke våren 2017" og "Ny stæsjpakke sommeren 2017". Hørt rykter om at Pets vil komme i form av en game-pack, ikke en EP. Så kan stemme de har jo funnet fullt av koder og "mesh" til dyr i de nyeste oppdateringene. Anonymkode: 48a89...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå