Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lastet ned sexanimasjonene til simmene og jeg satt nå her å rødmet litt for meg selv :laugh:  Men morsomt at de endelig kan ha realistisk sex, nå blir det mye utroskap i byen min :fnise:

Anonymkode: 38a72...33a

Mine simmer er utro hele tiden! Jeg har stil moden inn sånn at alle sier ja til sex selv om de ikke kjenner hverandre. :P Da kan du få deg et napp hvis du plutselig er i parken og oppdager at du vil ha sex med noen. 

De kan jo ha trekanter også. Jeg bruker å lage sosialgrupper for simmer som vil ha sex slik at de kan ha trekanter. 

Anonymkode: 10047...8d0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mine simmer er utro hele tiden! Jeg har stil moden inn sånn at alle sier ja til sex selv om de ikke kjenner hverandre. :P Da kan du få deg et napp hvis du plutselig er i parken og oppdager at du vil ha sex med noen. 

De kan jo ha trekanter også. Jeg bruker å lage sosialgrupper for simmer som vil ha sex slik at de kan ha trekanter. 

Lol, det siste hadde jeg og! Slo av sjalusi, og så fikk de poeng for wohoo og flørting med hverandre. Ganske drøye fester :P 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Poppie skrev:

Lol, det siste hadde jeg og! Slo av sjalusi, og så fikk de poeng for wohoo og flørting med hverandre. Ganske drøye fester :P 

Hvordan ordner man så alle kan ha sex med hverandre uten å kjenne hverandre? 😂 og hvordan få de til å ha trekant? Har lastet ned wickedsims og animasjoner.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må man registrere seg på den sida for å laste ned wickedsims-greiene?? vil også prøve :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, fresia skrev:

må man registrere seg på den sida for å laste ned wickedsims-greiene?? vil også prøve :fnise:

Ja, men er helt gratis!

Anonymkode: feefe...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Sitronmelis skrev:

Hvordan ordner man så alle kan ha sex med hverandre uten å kjenne hverandre? 😂 og hvordan få de til å ha trekant? Har lastet ned wickedsims og animasjoner.. 

Man trykker på en gjenstand, går inn på "settings" og "sex settings" så tror jeg man går inn på "relationship settings" eller noe sånn. Husker ikke helt. Jeg utforska menyen litt og så på hva det var der inne. Man kan for eksempel slå av sjalusi, tillate insest, og la voksne simmer og tenåringer ha sex. Så det er litt ekle ting man kan gjøre også. 

Men å slå av sjalusi har vært konge! Jeg slo av "cum visability". Syns det var litt ekkelt at simmene mine gikk rundt med sperm i trynet til de dusja. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 timer siden, Poppie skrev:

Simmene mine hadde sex med et nytt klubbmedlem uten å hilse på han en gang! :P Han var der bare så jeg kunne teste ut trekant animasjonene. Hehe. Har prøvd firkant og, men den animasjonen var ikke like digg. De bare fingra hverandre. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere som har wicked, syns ikke dere at testiklene til gutta er litt svær? Altså, ballene hans er i veien! 

Jeg har en animasjon jeg liker under "teasing" hvor den ene simmen blir spanka på sengekanten, men så fikk jeg et homofilt guttepar, og da han ene skulle bli spanka så stakk ballene hans ut slik at det bare så rart ut! 

Jeg har lastet ned strap-on til lesbene mine og den er mye bedre fordi den har ikke to mega-kuler som stikker ut over alt. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicked Wims kom opp i anbefalinger for meg på Youtube i fjor en gang, etter at jeg ser flere her har lasta det ned skal jeg det også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du fikk svar over her, Sitronmelis :) 

Jeg liker vendingen denne tråden tok etter vi alle oppdaget whickedwhims 😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Poppie skrev:

Ser du fikk svar over her, Sitronmelis :) 

Jeg liker vendingen denne tråden tok etter vi alle oppdaget whickedwhims 😂

Vi sitter alle på hver vår PC å lager Sims porr, veldig gøy at vi er fler.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan noen hjelpe en som ikke kan noe om data å laste ned disse moddene? Whickedsims og animasjoner? Jeg kan virkelig ingenting :fnise: har mac om det har noe å si! Veldig takknemlig om noen gidder å hjelpe <3

Anonymkode: 0eda1...254

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen hjelpe en som ikke kan noe om data å laste ned disse moddene? Whickedsims og animasjoner? Jeg kan virkelig ingenting :fnise: har mac om det har noe å si! Veldig takknemlig om noen gidder å hjelpe <3

Anonymkode: 0eda1...254

Jeg kan anbefale å se på videoer fra YouTube. Har lært masse av de selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, MaggiSwaggi skrev:

Hvordan får man tak i kuplanten??

Man kan pode planter og få det, men det enkelste er å fiske. Hvis du går til vanner helt bakerst i Oasis Springs så får du sikkert et frø raskt. Man får dem også ofte i Forgotten Grotto. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chiyo skrev:

Man kan pode planter og få det, men det enkelste er å fiske. Hvis du går til vanner helt bakerst i Oasis Springs så får du sikkert et frø raskt. Man får dem også ofte i Forgotten Grotto. 

Takk for svar. Har brukt unødvendig mye tid på å finne ut av det :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettopp kjøpt City Living pakka selv om jeg sikkert blir skuffet, den var på salg hos Origin til ca 160 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, Severus skrev:

Jeg har nettopp kjøpt City Living pakka selv om jeg sikkert blir skuffet, den var på salg hos Origin til ca 160 kr.

Synes den var ganske grei. Klærne var litt for alternative for meg, men selve byen og leilighetene var kule 

Anonymkode: 0b78b...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes den var ganske grei. Klærne var litt for alternative for meg, men selve byen og leilighetene var kule 

Anonymkode: 0b78b...404

Kjøpte den pga politiker karrieren, har et par simmer som jeg vil ha i den retningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, Severus skrev:

Beste pakken hittil.

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...