Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

De blir jo ekte barn da. Man trykker jo på den genetikkgreia.

Hahah, whaat? Ok, forstår nå at jeg ikke har spilt nok sims 4, for jeg visste ikke at det gikk an å redigere familien i CAS når de allerede bor i nabolaget :O Om jeg har forstått det rett nå da.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahah, whaat? Ok, forstår nå at jeg ikke har spilt nok sims 4, for jeg visste ikke at det gikk an å redigere familien i CAS når de allerede bor i nabolaget :O Om jeg har forstått det rett nå da.

Jeg har spilt 400 timer sier originen min. Men mistenker at det må være galt :P

Man kan gå inn og legge til sommer, endre klær osv. Man kan bare ikke endre ansikt og kropp på eksisterende simmer eller deres familieforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt 400 timer sier originen min. Men mistenker at det må være galt :P

Man kan gå inn og legge til sommer, endre klær osv. Man kan bare ikke endre ansikt og kropp på eksisterende simmer eller deres familieforhold.

oi, 400 timer :sjokkert: Hahaha, min sier at jeg kun har spilt i 1 time, har ihvertfall spilt i 10 :P

Men takk for tips! Det visste jeg ikke. Så utrolig kjekt at de har gjort det slik :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, 400 timer :sjokkert: Hahaha, min sier at jeg kun har spilt i 1 time, har ihvertfall spilt i 10 :P

Men takk for tips! Det visste jeg ikke. Så utrolig kjekt at de har gjort det slik :D

Jaa, er veldig greit. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

:(

Kjenner jeg også er litt skuffet fordi det bare kommer to nye karrieregrener. Synes fortsatt det er for lite variasjon...

Det er sant. Ja og så en trasig julegenser da :roll:

Har hørt rykter om at vi må vente til mars 2015 før første tilleggspakke kommer ut. Den bør jaggu være bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Vil oppfordre flere til å legge ut screenshots fra spillet sitt, gøy å se hvordan folk lager simmene sine! Simmer, kjøkken, stuer, soverom - uansett, legg ut!

Kan jo legge ved et bilde selv, dette er veldig typisk hvordan jeg lager "hovedsimmen" min, har en del slike nå :laugh:

60540.jpg

trykk for større bilde

:O

Det bildet i bakgrunnen, hvor finnes det? Kan ikke huske å ha sett det i spillet mitt før.

Pen sim, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre om en ting som har irritert meg i mange år...
Er det noen som vet hvorfor det ikke går ann å spille online på spillet? Altså at man kan besøke venners nabolag, finne på ting med din venns Sims-figur samtidig som vennen din spiller, og lignende?
Jeg og kjæresten hadde et håp om at Sims 4 var online slik at vi kunne sitte på hver vår pc og spille hver vår Sims-figur sammen, men den gang ei :(

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:O

Det bildet i bakgrunnen, hvor finnes det? Kan ikke huske å ha sett det i spillet mitt før.

Pen sim, forresten!

Bildet finner du her! Kan også slenge med linkene til teppet og stolene - diiigger de :wow: Finner utrolig mye fint på Thesimsresource, og hele spillet blir tusen ganger bedre når man får innredet huset med perfekte møbler Legges ut masse nytt hver dag!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dårlig at det bare er 2 karrieregrener som kommer :( Skuffende!!

Men hvordan har det seg at når jeg laster ned ting fra Thesimsrescourse, så er det bare en liten del som kommer med? Ikke alt som blir lastet ned som blir med i spillet :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg kommer meg ikke inn på spillet mitt :(

Noen som har hatt dette problemet og fått fikset det??
Legger ved et bilde.

post-76525-0-18900700-1417637655_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dårlig at det bare er 2 karrieregrener som kommer :( Skuffende!!

Men hvordan har det seg at når jeg laster ned ting fra Thesimsrescourse, så er det bare en liten del som kommer med? Ikke alt som blir lastet ned som blir med i spillet :klo:

Hvordan går du frem? Legger du alle .package-filene manuelt over til mods-mappa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går jeg fram for å få nedlastdede ting i spillet? Finner fine ting i galleriet, men kan ikke det med nedlasting, feks hvor jeg finner det igjen når det først er lastet ned.

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går jeg fram for å få nedlastdede ting i spillet? Finner fine ting i galleriet, men kan ikke det med nedlasting, feks hvor jeg finner det igjen når det først er lastet ned.

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Først finner du de tingene du vil ha, og laster ned

Filene havner da i mappen som heter Nedlastninger, åpne denne

Sorter filene etter type, så havner de etter hverandre (filtypen er ".package" for alt annet enn hele hus/tomter)

• Åpne en annen mappe, som du sannsynligvis finner her: Dokumenter -> Electronic Arts -> The Sims 4 -> Mods

Ha mappene "Nedlastninger" og "Mods" åpne ved siden av hverandre

• Dra .package-filene fra Nedlastninger, over til Mods

Tadaa! :kul:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Synes folk lager for store hus! Jeg liker små detaljerte hus, men finner aldri noe jeg liker og er ikke flink til å lage selv enda :(

Jeg fant noen stilige småhus på TheSimsResource :) Verdt å sjekke der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også litt skuffa over de karrierene vi får i løpet av måneden. Trodde egentlig at vi skulle få 3-4 nye karrierer, så 2 er litt skuffende. Og savner politi og medisin karrierene. Ville mye heller hatt en av de enn bodybuilder..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...