Unika Skrevet 9. september 2014 #841 Del Skrevet 9. september 2014 Det irriterer meg at man ikke kan se babyens behov på the sims 4. Hadde vært greit å vite om den er sulten eller må skiftes på eller om den trenger å være sosial.. Er ikke dette veldig realistisk da? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 9. september 2014 #842 Del Skrevet 9. september 2014 Fikk litt hjertet i halsen når han her kom inn, men han var visst bare tørst 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #843 Del Skrevet 9. september 2014 Hvordan får jeg jente på sims 3? 5 guttebabyer på rad nå... Og hva er greia med at alle ungene hele tiden går i veien for de voksne simmene og avbryter dem når jeg skal gi flaske til/kose med/skifte bleie på babyen? Savner å kunne låse dører Anonymous poster hash: eabd7...6b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #844 Del Skrevet 9. september 2014 Hvorfor blir det søppel på gulvet hver gang jeg reparerer noe? Hushjelpen rydder det ikke. Oppgraderingsdelene hjelper lite, alt går i stykker likevel Anonymous poster hash: eabd7...6b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 9. september 2014 #845 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg tror at det er en bug som gjør at ting går i stykker hele tiden. Håper det blir fiksa snart for er til å bli gal av! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Claptrap Skrevet 9. september 2014 #846 Del Skrevet 9. september 2014 Fikk litt hjertet i halsen når han her kom inn, men han var visst bare tørst Haha! :D Hvorfor blir det søppel på gulvet hver gang jeg reparerer noe? Hushjelpen rydder det ikke. Oppgraderingsdelene hjelper lite, alt går i stykker likevel Anonymous poster hash: eabd7...6b8 Det blir en haug med skrap, som du kan høyreklikke på og sortere ut de nyttige delene av. Når du har gjort det så kan du kaste det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 9. september 2014 #847 Del Skrevet 9. september 2014 Er ikke dette veldig realistisk da? Haha jo det er det men 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. september 2014 #848 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg tror at det er en bug som gjør at ting går i stykker hele tiden. Håper det blir fiksa snart for er til å bli gal av! Håper det, blir skikkelig irritert når alt blir ødelagt heeele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilefjeset87 Skrevet 9. september 2014 #849 Del Skrevet 9. september 2014 Hva er koden for å fryse alderen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #850 Del Skrevet 9. september 2014 Hvordan får jeg jente på sims 3? 5 guttebabyer på rad nå... Og hva er greia med at alle ungene hele tiden går i veien for de voksne simmene og avbryter dem når jeg skal gi flaske til/kose med/skifte bleie på babyen? Savner å kunne låse dører Anonymous poster hash: eabd7...6b8 Mener du The Sims 3 eller 4- Du skrev 3 da... i så fall kan jo du bare spise vannmelon under graviditeten. Anonymous poster hash: 10047...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #851 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg har et problem med å bygge hus på The Sims 4. Jeg har endelig greid å bygge huset mitt. Det tok sin tid ettersom taket er litt spesielt, men nå får jeg ikke malt alle veggene. Det står bare "wall does not exist". Men... veggen er jo der! Anonymous poster hash: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 9. september 2014 #852 Del Skrevet 9. september 2014 Brukte 1,5 time på å bygge dette huset. Elsker å bygge hus, og i Sims4 er det litt flere ting å prøve ut. (Og ja, jeg har kun gjort ferdig yttersiden, inni er det hverken vegger eller møbler enda... Så det tar sin tid.) Men så langt så liker jeg byggmodus og simskaperen iallefall 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #853 Del Skrevet 9. september 2014 Det som irriterer meg litt over The sims 4, er at man ikke kan endre på simmene etter man har laget dem. F.eks, om jeg heller ville hatt stemmen til simmen min litt lysere, så går ikke det. Om jeg vil endre litt på puppefasongen, går ikke det. Om jeg vil gjøre simmen litt tjukkere, går ikke det. I the sims 3 endret jeg på dem i CAS hele tiden. Spesielt barna simmene mine fikk (er litt perfeksjonist, simmene mine må se bra ut xD). Nå er jeg "stuck" med de avkommende som simmene produserer! Akk, det er ikke lett dette her. Og jo, jeg vet man kan bruke testingcheats true, men man kan fremdeles ikke endre på dem mer enn man kan ved å trykke "planlegg antrekk" på kommoden. Anonymous poster hash: ed950...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 9. september 2014 #854 Del Skrevet 9. september 2014 Hva er koden for å fryse alderen? Er ikke en kode, du bare går inn på innstillinger å fikser det der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 9. september 2014 #855 Del Skrevet 9. september 2014 Brukte 1,5 time på å bygge dette huset. Elsker å bygge hus, og i Sims4 er det litt flere ting å prøve ut. (Og ja, jeg har kun gjort ferdig yttersiden, inni er det hverken vegger eller møbler enda... Så det tar sin tid.) Men så langt så liker jeg byggmodus og simskaperen iallefall 09.09.2014_21-44.png Oj skikkelig fint hus! Så søtt! Jeg syns det vanskeligste er å få et hus til å se bra ut utvendig. Innvendig syns jeg er mye lettere... for eksempel er jeg ganske fornøyd med dette kjøkkenet: (absolutt min smak når det kommer til kjøkken!) Men er fortsatt ett eller annet jeg ikke er helt fornøyd med.. hah, føltes som det mangler noe! Men fikser på det senere. Spisestua til kjøkkenet: Stua: Lærer fortsatt!! Elsker å bygge og innrede på sims 4! 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 9. september 2014 #856 Del Skrevet 9. september 2014 Dagens spilling i bilder, haha! For første gang i sims 4 var jeg vitne til at en gammel sim døde. Hun la seg sakte ned på bakken.. var nesten litt trist å se på! haha.. Simmen min var så trøtt at hu besvimte og sovna sånn her... rett ved siden av mannen med ljåen.. Mannen med ljåen gikk aldri!! og simmen min våknet tilslutt opp igjen og slo av en liten prat med han!! Jeg spurte om mannen med ljåen var singel og fikk til svar noe sånt som at han ikke har forhold til noen simmer og ihvertfall ikke her på jorda. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 9. september 2014 #857 Del Skrevet 9. september 2014 Det som irriterer meg litt over The sims 4, er at man ikke kan endre på simmene etter man har laget dem. F.eks, om jeg heller ville hatt stemmen til simmen min litt lysere, så går ikke det. Om jeg vil endre litt på puppefasongen, går ikke det. Om jeg vil gjøre simmen litt tjukkere, går ikke det. I the sims 3 endret jeg på dem i CAS hele tiden. Spesielt barna simmene mine fikk (er litt perfeksjonist, simmene mine må se bra ut xD). Nå er jeg "stuck" med de avkommende som simmene produserer! Akk, det er ikke lett dette her. Og jo, jeg vet man kan bruke testingcheats true, men man kan fremdeles ikke endre på dem mer enn man kan ved å trykke "planlegg antrekk" på kommoden. Anonymous poster hash: ed950...4e9 Når jeg i tillegg til testingcheats true også skrev in cas.fulleditmode, så fikk jeg til å endre alt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygve81 Skrevet 9. september 2014 #858 Del Skrevet 9. september 2014 Når jeg i tillegg til testingcheats true også skrev in cas.fulleditmode, så fikk jeg til å endre alt Ja det stemmer, jeg har kanskje utelatt å fortelle om det. Jeg kunne endre absolutt alt da jeg sist prøvde det ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #859 Del Skrevet 9. september 2014 Mener du The Sims 3 eller 4- Du skrev 3 da... i så fall kan jo du bare spise vannmelon under graviditeten. Anonymous poster hash: 10047...8d0 Mente 4 :-p skrev litt for raskt.Anonymous poster hash: eabd7...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 9. september 2014 #860 Del Skrevet 9. september 2014 Hehe, han mannen med ljåen altså Fine rom du har laget Skyblue. (Nå gleder jeg meg til jeg får startet på interiøret.) Skal se om jeg får til å legge ut flere bilder etterhvert som jeg får bygd og spilt litt mer. Har lagd ei skikkelig bimbo med bare rosa klær, rosa hår og ballongpupper I tillegg så er hun perfeksjonist, materialistisk og snobb. Så jeg regner med at hun blir en fryd å spille 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå