Adele Skrevet 5. september 2014 Forfatter #601 Del Skrevet 5. september 2014 Fader at jeg ikke fant ut dette tidligere i dag. Førsteinntrykk: kjempemye annerledes, jeg kommer til å bruke mange dager på å lære meg dette ordentlig... Merkelig byggemodus, vanskelig å holde oversikt på hva simmene trenger og vil, men nydelig grafikk! Det er også veldig mye morsommere å følge med på simmene enn før! De skjønner mye bedre hva rommene skal brukes til(simmen min går for eksempel for å spise på spisestua) og flere detaljer(etter at hun har spist, kaster hun faktisk restene i søpla før hun vasker opp). Av en eller annen grunn har hun bestemt seg for å hovedsakelig lage mat på benken på badet og ikke kjøkkenet. Hun har også ved flere anledninger satt seg ved PC'en for å trolle på forum... Sitter nok å troller på seksualforumet her på KG 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 5. september 2014 #602 Del Skrevet 5. september 2014 Kan ikke lage grunnmur?? Mulig å lage grunnmur i byggemenyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 5. september 2014 #603 Del Skrevet 5. september 2014 Vil bare tipse om at de aller fleste spill er billigere på kinguin. Kjøpte limited edition der for ca 280 kr som ble levert på epost 1 sekund etter jeg betalte. Bare vær obs på hvilket språk du kjøper. Ellers er jeg veldig fornøyd med spillet så langt, har ikke spilt veldig mange timene ennå men synes det er veldig gøy. Savner ikke noe fra Sims 3, det er annerledes så klart men forventet ikke noe annet. Ser at mange klager over at de ikke forstår ting som blir enkelt forklart i de blå hint-boksene, hvis man ikke gidder å lese dem så blir det naturlig nok litt utfordrende. Det med zoom og rotering kan ordnes enten ved Ctrl+Shift+Tab eller i innstillingene, så det er jo også et ikke-problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 5. september 2014 #604 Del Skrevet 5. september 2014 Et spørsmål. Kan de ble gravide ved uhell på sims 4 eller må de som i sims 3 velge mellom woohoo og try to make baby som i sims 3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bmcs Skrevet 5. september 2014 #605 Del Skrevet 5. september 2014 Et spørsmål. Kan de ble gravide ved uhell på sims 4 eller må de som i sims 3 velge mellom woohoo og try to make baby som i sims 3? Du velger mellom woohoo og baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 5. september 2014 #606 Del Skrevet 5. september 2014 Du velger mellom woohoo og baby litt kjedelig da. Hadde vært morsommere og mer realistisk om uhell kunne skje hehe 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #607 Del Skrevet 5. september 2014 Kjøpte i dag, gleder meg! Men det er ikke noe brukermanual med, et sånt hefte som det var til sim2 og 3? Er det likevel enkelt å komme inn i spillet? Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 5. september 2014 #608 Del Skrevet 5. september 2014 Det dukker opp tutorials hele tiden i begynnelsen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 5. september 2014 #609 Del Skrevet 5. september 2014 Ihhiii! Nå driver jeg og avinstallerer alt fra Sims3, og skal legge inn Sims4. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 5. september 2014 #610 Del Skrevet 5. september 2014 Hei hei! Jeg må innrømme jeg ikke har lest hele tråden, så mulig det er besvart tidligere. Har lest store deler av denne tråden, men ikke helt funnet svar på mitt spørsmål. Altså, jeg står uten mulighet til å få tak på Sims 4 i dag. Men kan gå ut i morgen ettermiddag å kjøpe det. Likevel hadde jeg veeeldig lyst å kikke litt i dag. Er det mulig å laste det ned (lovlig), altså kjøpe det på nett, og få spillet derfra? Slik at jeg kan spille i dag? Har sett noen snakka om to ulike lanseringsdatoer, en hvor de kunne spille noe tidligere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas_B Skrevet 5. september 2014 #611 Del Skrevet 5. september 2014 Hei hei! Jeg må innrømme jeg ikke har lest hele tråden, så mulig det er besvart tidligere. Har lest store deler av denne tråden, men ikke helt funnet svar på mitt spørsmål. Altså, jeg står uten mulighet til å få tak på Sims 4 i dag. Men kan gå ut i morgen ettermiddag å kjøpe det. Likevel hadde jeg veeeldig lyst å kikke litt i dag. Er det mulig å laste det ned (lovlig), altså kjøpe det på nett, og få spillet derfra? Slik at jeg kan spille i dag? Har sett noen snakka om to ulike lanseringsdatoer, en hvor de kunne spille noe tidligere? last ned origin og kjøp det der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalen Skrevet 5. september 2014 #612 Del Skrevet 5. september 2014 Noen som vet hvordan man flytter ut en sim fra husstanden? Får bare til å flytte hele husstanden, eller så må jeg gifte meg for å få noen til å flytte ut :/ Og får dere til å tilte kameraet? Er det virkelig bare en vinkel (bortsett fra ovenfra i byggemodus) Ellers syns jeg det var litt morsomt at moren kan amme babyen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 5. september 2014 #613 Del Skrevet 5. september 2014 Noen som vet hvordan man flytter ut en sim fra husstanden? Får bare til å flytte hele husstanden, eller så må jeg gifte meg for å få noen til å flytte ut :/ Og får dere til å tilte kameraet? Er det virkelig bare en vinkel (bortsett fra ovenfra i byggemodus) Ellers syns jeg det var litt morsomt at moren kan amme babyen Du kan tilte kameraet hvis du bytter til Sims 3 kameramodus ved å trykke Ctrl+Shift+Tab. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lino Skrevet 5. september 2014 #614 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg liker spillet veldig godt. Jeg har et par hvor hun er forfatter og han driver med data. Jeg liker det faktum at hun må faktisk gå på jobb enn å være hjemme og skrive bøker. Og det at man må oppfylle krav for å komme til neste karrierenivå. Også får hun utbetaling hver dag for bøkene hun har gitt ut. Han kan tjene penger på å putle med dataen. Og jeg elsker at simmene har følelser og får humørelementer som leken, flørtete, selvsikker o.l. Simmene virker mer naturlige enn før nettopp pga dette. Alt i alt, så er spillet blitt en stor hit her i huset. 10-åringen min har også fått sansen for det Iiii, jeg spiller akkurat det samme! Dama er skribent om må på jobb, og mannen driver med freelancing og programmering på pcen. Nå fikk de nettopp en bugga sneglebaby, koselig med familie <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 5. september 2014 #615 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg får ikke simmen som jeg lagde på demoen inn i spillet. Altså å spille med den. Har simmen i galleriet, men finner ikke ut hvordan jeg spiller med den... Hjeelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 5. september 2014 Forfatter #616 Del Skrevet 5. september 2014 Ihhiii! Nå driver jeg og avinstallerer alt fra Sims3, og skal legge inn Sims4. Haha, samme gjorde jeg i dag Tok sin tid... Hei hei! Jeg må innrømme jeg ikke har lest hele tråden, så mulig det er besvart tidligere. Har lest store deler av denne tråden, men ikke helt funnet svar på mitt spørsmål. Altså, jeg står uten mulighet til å få tak på Sims 4 i dag. Men kan gå ut i morgen ettermiddag å kjøpe det. Likevel hadde jeg veeeldig lyst å kikke litt i dag. Er det mulig å laste det ned (lovlig), altså kjøpe det på nett, og få spillet derfra? Slik at jeg kan spille i dag? Har sett noen snakka om to ulike lanseringsdatoer, en hvor de kunne spille noe tidligere? Origin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 5. september 2014 Forfatter #617 Del Skrevet 5. september 2014 Hvordan får jeg tatt ned bilde av simmen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 5. september 2014 #618 Del Skrevet 5. september 2014 Dere som bare for bugga babyer, føder dere hjemme eller på sykehuset? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 5. september 2014 #619 Del Skrevet 5. september 2014 Synes bugga babyer høres søte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomstre Skrevet 5. september 2014 #620 Del Skrevet 5. september 2014 Er det noen her som har problemer med grafikken? Og/eller at spillet krasjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå