Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Skal jammen meg svinge innom OBS og kjøpe meg spillet etterpå, så nemlig de hadde limited edition til 399,- :lur: Så får jeg se om jeg får prøvde det bittelitt i helga :)

Jeg ser det er veldig deler meninger, så da gleder jeg meg til å prøve det selv. Må si at jeg tidvis har savnet elementer fra sims2, så det blir spennende å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg er så blakk, men jeg vil ha!!!

Om jeg bare spiser havregrøt i 2 uker så må vel kjøpet kunne rettferdiggjøres?

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅhhhh jeg har mac så kan ikke spille det med mindre jeg laster det ned på skolepcen :(((( Tror jeg må gjøre det

Anonymous poster hash: 7178d...7d5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

storkoser meg :D Satt maaange timer i går, og i dag 4t :P :P Etter å ha sett videoen om babychallenge fikk jeg og lyst til å gjøre det samme. Syns det er mye å gjøre jeg. Har allerede fullført et livsmål, den på rikdom hvor man skal bygge et svært hus, ganske fort fullført med motherlode :lur: Tenkte å ikke bruke det men holdt ikke lenge gitt, fikk så lyst til å bygge hus, kjøpe ting osv så da ble det motherlode. Lagde først en liten familie, men deretter lagde jeg en skikkelig riking familie med hus på 3 etg. Merker at jeg gjør litt som før, lager nye familier hele tiden og er ikke så lenge på vær familie. Så er det jo morro å prøve ut familiene i nabolaget og men det har jeg ikke gjort enda kun lagd egne :)

Jeg får og bare clitch babyer da forferdelige skapninger, men liker at man kan velge selv når de skal vokse opp og at de får unikt utseendet. Liker i grunn godt "gener -greiene" i dette spillet, når man lager simmer i CAS feks så får de jo alle unikt utseendet med forskjellig klær osv. Lagde feks først en rik ung voksen og etterpå foreldrene hans ut i fra hans gener. love it :lol: Nei nå skal jeg spille litt igjen, må bare tvinge meg selv til å gjøre litt husarbeid i den virkelige verden først :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting som jeg syns er supert med spillet;
Muligheten til å multitaske - skikkelig digg å kunne ta en drink sammen mens en sosialiserer. Kunne lese bøker mens en spiser mat. Prate med folk samtidig som en bygger opp ferdigheter. (Passer fint i husholdet her, da mor pleier å sitte å skrive på PCen eller male mens ungene sitter og gjør lekser.)
- Mange flere ferdigheter som en kan spesialisere seg på.
- Følelsene og hvordan de påvirker resultater av handlinger.
- Å kunne ha såpass store selskap.
- Priser for selskapene.
- Flere muligheter til å tjene penger uten å ha jobb.
- Kunne hoppe opp i alderstrinn på spedbarn
- Simene har ikke like mye behov som tidligere. Like mange verdier, men de går langsommere ned.
- Har ennå ikke opplevd noen bug i spillet, heller ikke at simene har blitt stuck og forvirret over ting. (Noen som husker sinna simmer som ikke kunne sosialisere fordi bakken var litt ujevn?)

Ting som ikke er like greit, men ok.
- Veldig høye regninger. Har fått to og begge var over 17.000 simoloner, selvom simmene mine lever nokså sparsommelig.
- Simmene bruker en del tid på å avslutte handlinger, selv om en har bedt dem om å gjøre det flere ganger. De har også veldig mye fri vilje, så de finner også på å avbryte kommandoer som de er gitt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at jeg får spillet :( hadde gledet meg så mye til helga for har tid til å spille så mye jeg vil i helga og har også fri på mandag. Vurderer å laste ned fra origin og sende spillet i retur når jeg får det...

Desperat :P

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som ikke er like greit, men ok.

- Veldig høye regninger. Har fått to og begge var over 17.000 simoloner, selvom simmene mine lever nokså sparsommelig.

Det må jo nesten være en bug. Mine regninger har ikke kommet på mer enn 5-600 simoleoner hver gang. 17 000 høres veldig mye ut hvis de er sparsommelige.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo nesten være en bug. Mine regninger har ikke kommet på mer enn 5-600 simoleoner hver gang. 17 000 høres veldig mye ut hvis de er sparsommelige.

Det er godt mulig. De ar et veldig stort hus da, så mulig det også gjør det til.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske fornøyd med spillet - til min store overraskelse :)
Kjøpte det via origin for 499,- idag. MEN spillet kræsja da jeg lagret, så har mistet alt :( Og jeg som har nørda siden kl 0900 i morrest :fnise:

Babyen min bugga, ble til en kjempe ape med laaaange armer og bein, mens øynene stakk ut!! Creepy :laugh:

Det er visst ingen by å gå rundt i? Har ikke sjekket alt ut enda, har vært for opptatt med skilsmisse og adoptiv barn :fnise:

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var utrolig morsomt at man måtte ta graviditetstest for å finne ut om simmene er gravid :-D

Irriterer meg fortsatt litt over den laste inn siden for å komme til byen osv, og hvor har blitt av matbutikken og stedene hvor simmene jobbet f.eks?

Grafikken er helt nydelig, ingen lagg og super flyt hele tiden, elsker det! Og ikke minst spolingen på natten, den går super fort :-D

Lagde 2 simmer som kun var samboere, tok ikke lang tid før de hoppet til sengs og hun ble gravid :-D skulle kanskje tatt litt lengre tid å bygge opp forhold syns jeg :-)

Endret av Tyttebæra
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Enhjørning

Nå er spillet på posten! Bare synd at jeg nok ikke er hjemme før 20 og så blir det middag og forhåpentligvis litt Sims. Gleder meg så sykt mye, spesielt til CAS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga etter og bestilte fra origin :P er nesten ferdiglasta nå. Det som kommer i postkassa mi til uka skal jeg prøve å sende tilbake eller selge. Så desperat var jeg,hehe.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du ikke sparekonto? Dette er jo nødstilfelle;)

Anonymous poster hash: c06eb...55e

Blir trukket renter om jeg rører det som er på sparekontoen, så alternativet er MasterCard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ord for hvor skuffet jeg er. Hvor er åpent nabolag? Hvor er familietreet? Hvorfor kan jeg ikke zoome og rotere like enkelt som i 2 og 3 når jeg ikke bruker datamus? Hvorfor blir musikken påvirket av hvor fort tiden går? Høres jo bare helt dust ut når musikken kun blir til "spolelyd" når simmene er på jobb...

Jeg gir faen i om simmen min føler seg "selvsikker" eller "flørtete". Jeg vil ha åpent nabolag og at man fikk venner på jobben osv. Takk Gud for at jeg kun betalte 250 kr for denne dritten!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg likte med sims 4:

Bedre grafikk

Smartere simmer, morsommere å spille med.

Fantastisk å lage simmene

Fine møbler og interiør

Loader fort/jobber fort

Søtere barn

Bedre utvalg av samtaleemner og sånt.. og foreldre har et mer "kjærlig" forhold til barna. Hehe..

Det jeg ikke likte så godt:

Savner toddler

Kan ikke velge mellom babyseng...

Byen virker så liten og man må loade seg fra sted til sted, slitsomt

Kan ikke lage grunnmur??

Har enda ikke funnet ut hvordan man lager nye tomter, så foreløpig irriterer dette meg!

Kan ikke snu og rotere akkurat sånn jeg vil, syns det er litt komplisert, men venner meg vel til det etter hvert :)

Monsterbabyer!! Men dette blir vel fikset snart!

Men alt i alt liker jeg sims 4 godt! :biggrin:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...