Gå til innhold

Sex tilnærming?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det er nok noe i veien med selvtilliten min. Jeg har så store problemer med å ta initiativ til sex, kjæresten har nevnt det noen ganger, tror ikke han har noe problem med det egentli. Men jeg har så vanskelig for de der. Tenner lett, har aldri sagt nei til han, er fort med på leken, men så dårlig å ta initiativ. Er det vanlig??? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er hvertfall ikke uvanlig...!

Men jeg tror det kommer an på selvtillit.

Det du kan tenke på er at de aller fleste menn,elsker kvinner som er trygge nok på seg selv til å ta initiativ. Og det trenger ikke være store signalene du sender ut,altså....

Kanskje du kan kysse han litt mer intenst,eller ta på han på en spesiell måte...eller kanskje til og med si det til han ,litt sexy...

Tror uansett hva du gjør,at du kommer til å få kjempe bra respons.

Vær litt bevisst på kropps språk - og ta sjansen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Samboer mener at jeg tar for lite initiativ, men jeg rekker det sjelden :wink:

Han ser det så kjapt at jeg har lyst og da er han frampå med en gang.

Jeg prøvde en gang å være veldig pågående, men det taklet han ikke. Det ble rett og slett for voldsomt for ham. Jeg har tydeligvis en jeger i huset og jakten skal være hans.

Ta tiden til hjelp du. Med trygghet og tillit på det seksuelle plan så vil du etter hvert våge mer. Noen trenger laaang tid før det skjer. Og egentlig er det ikke noe big deal når han så lett klarer å tenne deg. Og som Bitte skrev så kan et initiativ være et blikk, en bevegelse, noen ord, et kyss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...