Gjest Janice Skrevet 17. juni 2002 #1 Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg prøvde med et innlegg under barn og familie forumet,men fikk ingen råd.Så siste forsøk må bli under hobby forumet. Jeg skal ha barnedåp om 1 måned og skal få låne en nydelig hjemestrikket dåpskjole i ull av vennina mi.Men så er det en liten ulempe som gjør at jeg kanskje ikke kan låne den alikevel.Saken er den at min vennine gav gutten sin tran da han hadde på seg dåpskjolen for 4 år siden.Og kjolen har hengt i skapet frem til nå.Den gang tenkte hun ikke så mye på tran flekkene.Da allt var stress og mas.Så jeg lurer nå svært på om det går ann å redde kjolen ved å få vekk tranflekkene.Eller må en til renseri.Dette haster veldigt.For jeg må plannlegge om jeg eventuelt må leige en dåpskjole.Jeg blir takknemlig om jeg bare får et lite svar. Janice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janice Skrevet 21. juni 2002 #2 Del Skrevet 21. juni 2002 Er det ingen her som har så mye som et bitte bitte lite råd å gi.Eller vet om en web side hvor jeg kan få råd.Jeg har fått råd om å ta litt zalo på flekkene ,men er litt i tvil.derfor ville jeg prøve her. Janice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janice Skrevet 27. juni 2002 #3 Del Skrevet 27. juni 2002 Ser at det ikke er svar å få hverker her eller der.Så nå gir jeg opp og prøver i 2 dager til på en annen web side. Synest det virker dødt her jeg. janice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 3. juli 2002 #4 Del Skrevet 3. juli 2002 Skal man gi tran til så små barn da? Trodde ikke det var bra jeg. men nok om det. Har du prøvd Zalo? Gni flekken inn med Zalo og vask som vanlig. Det tar i hvert fall oljeflekker. Har dog aldri vært borti tranflekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå