Gå til innhold

Bikinitruser - liten, mindre, minst.


Upadiela

Anbefalte innlegg

Synes det er like teit å si for begge kjønn jeg. Man kan da fint ha forskjellige preferanser uten å være sjalu. I noen tilfeller er det nok sjalusi, men tror det er sjelden.

Sjelden at kvinner blir sjalu? I hvilket samfunn lever du i :laugh: ? Selvfølgelig kan man ha forskjellige preferanser, men hvis en kvinne ser en annen som har på en brasiliansk bikini da vil man uten tvil høre noen kommentarer om hvor oppmerksomhetssyk hun er eller hvordan hun burde dekke til seg fordi hun har appelsinhud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjelden at kvinner blir sjalu? I hvilket samfunn lever du i :laugh: ? Selvfølgelig kan man ha forskjellige preferanser, men hvis en kvinne ser en annen som har på en brasiliansk bikini da vil man uten tvil høre noen kommentarer om hvor oppmerksomhetssyk hun er eller hvordan hun burde dekke til seg fordi hun har appelsinhud.

Såklart. Og de kommentarene kommer nok like ofte fordi man synes damen er for oppmerksomhetssyk eller har cellulitter. Hvor kommer sjalugreia inn? Jeg sier ikke negative ting om andre jenter, men jeg tror heller ikke at de som gjør det gjør det fordi de er sjalu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal menn gå med digre shorts når de bader, mens damer skal gå med bittesmå bikinier? Kvinner tillater seg selv å bli objektifisert ved å gå rundt på den måten, DERFOR misliker jeg det når jeg ser damer gå rundt i stringbikini på stranden. Selvsagt gjør de det for å vise seg fram og få oppmerksomhet.

Hvis dere ikke synes det er greit at menn svinser rundt i stringtruser, så kan dere i alle fall droppe det selv.



Anonymous poster hash: b95dc...bdb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart. Og de kommentarene kommer nok like ofte fordi man synes damen er for oppmerksomhetssyk eller har cellulitter. Hvor kommer sjalugreia inn? Jeg sier ikke negative ting om andre jenter, men jeg tror heller ikke at de som gjør det gjør det fordi de er sjalu..

Altså vi kan diskutere dette i hele dag, men vi kommer ikke frem til et svar fordi dette er subjektivt :vetikke: . At man kritiserer en annen kvinne for å være oppmerksomhetssyk eller fordi hun bruker truser selvom hun har Cellulitter, kan også komme av sjalusi. Man kan altså være sjalu på at den jenta tørr å få så mye oppmerksomhet eller at den jenta har en fin rumpe så man trekker frem hvordan hun også har cellulitter.

Anonymous poster hash: b2824...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså vi kan diskutere dette i hele dag, men vi kommer ikke frem til et svar fordi dette er subjektivt :vetikke: . At man kritiserer en annen kvinne for å være oppmerksomhetssyk eller fordi hun bruker truser selvom hun har Cellulitter, kan også komme av sjalusi. Man kan altså være sjalu på at den jenta tørr å få så mye oppmerksomhet eller at den jenta har en fin rumpe så man trekker frem hvordan hun også har cellulitter.

Anonymous poster hash: b2824...b7f

tRYKKET på AB ved et uhell....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal menn gå med digre shorts når de bader, mens damer skal gå med bittesmå bikinier? Kvinner tillater seg selv å bli objektifisert ved å gå rundt på den måten, DERFOR misliker jeg det når jeg ser damer gå rundt i stringbikini på stranden. Selvsagt gjør de det for å vise seg fram og få oppmerksomhet.

Hvis dere ikke synes det er greit at menn svinser rundt i stringtruser, så kan dere i alle fall droppe det selv.

Anonymous poster hash: b95dc...bdb

Sukk... Nå har vel flesteparten i emnet her sagt at de IKKE bruker stringbikini. Så ikke kom her med "menn må ditt, kvinner gjør datt, DERFOR SÅ!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Man kan gå med det man selv syns er fint og føler seg komfortabel med. Ingenting er mer rett eller galt.

Selv så føler jeg meg feit i de små trusene, så jeg vil ha noe som dekker litt mer. Får muffintop i små truser. Ikke pent, og ønsker å kunne bade uten å være redd for at ting skal skli ned :)

Anonymous poster hash: 3e5e6...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ligge å rulle seg i mengden, og sammenligne bikinier, er aldri noen stor opplevelse. Bruk heller litt tid på å finne dere et sted dere kan være alene med kjæresten, da trenger dere ikke bikini. Da snakker vi RELAX.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...