Gå til innhold

Bikinitruser - liten, mindre, minst.


Upadiela

Anbefalte innlegg

Gjest alegria

Skulle ønske det var mer "akseptert" å gå i bikinistring...

Anonymous poster hash: 71ed6...e81

Er vel bare å drite i hva folk mener det, jeg går akkuratt som jeg vil, jeg. Så får de vel bare uffe seg så mye de vil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MissWinter

Jeg bruker braziliansk når jeg er hjemme og i utlandet, og det til tross for at jeg har fem kilo for mye og strekkmerker. Hadde jeg hatt finere og nettere rumpe, hadde jeg brukt string. Men, når det er først sagt så liker jeg ikke at folk bruker truser som er for små foran slik at visse kjønnsdeler detter ut.

Synes det er teit at det ikke er sosialt akseptert at man kan sole seg toppløs og med liten truse. Jeg vil jo ikke ha masse skille liksom :fnise:

Endret av MissWinter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere som er sånn brasiliansk, synes rumpa blir veldig fin i den. Typen er imidlertid ikke fullt så happy med at den viser så mye. Vurderer å kjøpe noen i hipstervariant isteden, har bare ikke funnet noen fine enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er vanskelig å finne sånne brasilianske, men det er det jeg vil ha.



Anonymous poster hash: e30e9...481
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er vanskelig å finne sånne brasilianske, men det er det jeg vil ha.

Anonymous poster hash: e30e9...481

Er en haug av dem på Ebay :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går med string, Å gid liksom. Viser ikke rumpesprekken ved å gå med string, så ser ikke helt problemet. Trenger ikke å se på ræva mi hvis det er så himla ekkel :roll:



Anonymous poster hash: bcab3...b4c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jeg går med slik string

il_340x270.552889005_fjco.jpg

Eller

FishAddison_original.jpg

IKKE slik :fnise:

RM-Chip-Tie.jpg

helen-lilla-micro-bottom.jpg



Anonymous poster hash: bcab3...b4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De øverste er ikke string.



Anonymous poster hash: e30e9...481
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De øverste er ikke string.

Anonymous poster hash: e30e9...481

Å hva er det da?

Anonymous poster hash: bcab3...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er greit å bruke brasiliansk og om noen skal gi en annen person dritt for det er de nok sjalu på at den personen ser bra ut. En vanlig truse er jo greit, men jeg foretrekker brasiliansk fordi den viser formen på rumpa mi mye bedre (som jeg er ganske stolt av). En vanlig truse gjør min flat og jeg føler meg ikke så sexy i en. Syntes det er litt voldsomt med string truse rett og slett fordi det tiltrekker mye oppmerksomhet hos gutta (kanskje mer enn brasiliansk). Det er kanskje greit på stranden, men litt upassende om man skal til et svømmebaseng hvor det er mange småbarnsfamilier.

Er ikke vits i å trekke det sjalu-kortet alltid. Selv om man feks ikke synes det er fint med en type bikini truse er man ikke misunnelig på de som bruker det.

Anonymous poster hash: c5b7d...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hva er det da?

Anonymous poster hash: bcab3...b4c

Tråd

Anonymous poster hash: c5b7d...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en haug av dem på Ebay :)

Har du noen gode linker? :)

Anonymous poster hash: 8d342...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Har vært kjæreste og samboer med samme dama gjennom snart 20 år.

Dette var den første kjæresten jeg hadde som brukte stringbikini både her hjemme og i Syden.

Hun bruker det fortsatt i dag men det er nok litt mer stoff bak i dag enn det var tidligere.

Husker jeg var med henne på H M på 90 tallet hvor det var mange varianter å få tak i tillegg kjøpte hun badedrakt med g-streng. Hun har aldri hatt stort trang for å bli sett men har alltid synes det har vært praktisk med små skiller. Hun har heller aldri vært så opptatt av hva motebildet sier....Men har jo erfart de siste årene at det strengt tatt er umulig å få tak i stringbikinier i Norge lenger.

Da har hun enten kjøpt via nettet eller i utlandet alternativt brukt truse med glatt stoff (lycra) som bikini.

Når det gjelder truser så har alltid argumentet vært m/ modellene string/g-streng at det er som å ikke ha på seg noen ting. Hun har kjøpt masse varianter gjennom billig kjedene, de senere årene har hun kjøpt en del varianter fra et Australsk selskap som heter Wicked Weasel. Kjæresten min synes at det er mest praktisk uansett - gjør heller ikke noe at jeg som samboer fortsatt synes hun er flott i string som 41 åring.

Perssi 42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke vits i å trekke det sjalu-kortet alltid. Selv om man feks ikke synes det er fint med en type bikini truse er man ikke misunnelig på de som bruker det.

Anonymous poster hash: c5b7d...68b

Nei, det er sant, men jeg tror at det er ofte årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er sant, men jeg tror at det er ofte årsaken.

Jeg vet ikke jeg. Synes jeg hører folk skylde på sjalusi hele tiden.

Jeg synes brasiliansk er skikkelig fint og at rumpa mi blir kjempefin i den. Kjæresten min foretrekker hipstere. Han synes det ser rart ut når man viser så mye som man gjør med brasiliansk, skal jeg da si at han er sjalu? :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du noen gode linker? :)

Anonymous poster hash: 8d342...13b

Orker ikke styre med å finne linker nå, men det er bare å skrive "brazilian bikini" eller "cheeky bikini" i søkefeltet. Jeg liker best de som har litt tykke bånd øverst hvor man kan justere bikinitrusen til å dekke mer eller mindre av rumpa. Vanskelig å forklare dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke jeg. Synes jeg hører folk skylde på sjalusi hele tiden.

Jeg synes brasiliansk er skikkelig fint og at rumpa mi blir kjempefin i den. Kjæresten min foretrekker hipstere. Han synes det ser rart ut når man viser så mye som man gjør med brasiliansk, skal jeg da si at han er sjalu? :P

Jeg snakker da tydeligvis om jenter og ikke om menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker da tydeligvis om jenter og ikke om menn.

Synes det er like teit å si for begge kjønn jeg. Man kan da fint ha forskjellige preferanser uten å være sjalu. I noen tilfeller er det nok sjalusi, men tror det er sjelden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er fine de bikiniene som er kommet med blonder på bikinioverdelen og en liten blondekant på trusedelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...