Gå til innhold

Glattmus


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Odelsgutten26

:D

Smaken er som baken etc. og folk må få gjøre hva de vil.

Men enkelte meninger synes jeg blir litt rare.

Noen sier de ser ut som en tiåring der nede og trekker det så langt som til litt pedo. Utvikler man seg ikke litt mere enn at det kommer hår på kjønnsorganene. Kvinner får jo bryster og hofter og menn blir litt bredere over skuldrene. Kjønnsorganene utvikler seg jo de også. Penis blir større og kvinners kjønnsorgan forandrer seg. Har selv barbert meg noen ganger og samboern er glattbarbert. Synes ikke hun ser ut som et barn i hele tatt jeg.

Og du som syntes at du ble stygg der nede. Et kvinnelig kjønnsorgan kan ikke være stygt. For en mann vil det alltid være noe av det vakreste som finns. Uansett om du har bollemus, lange kjønnslepper eller korte etc. så er det aldrig stygt. Tror det er bare dere jenter som sammenligner dere selv og funnet deres ideal. Eller "standarmus". Vi skal ikke være like.

Gutter gjør ikke sånn for hos oss henger det utenpå og vi kan ikke skjule noe med hår uansett. Tenk så stor variasjon det er på alle køllene rundt omkring. Tenk hvor kjedelig det hadde blitt hvis alle var like.

Det er så rart, for ellers i samfunnet så er det jo egentlig trendy å skille seg litt ut. Ingen vil gli bort i mengden. Alle streber etter litt oppmerksomhet og få litt respons på det de gjør som ingen andre gjør.

Men når det gjelder kropp, da skal alle ha standardkropp. Spesiellt jenter.

De sprøyter full puppene, suger fett, tilogmed fikser på musa og har tattoosminke i trynet. Og gutta kommer etter.

Synes det er litt rart

I Adressa i helga stod om jenter som heller ikke vil dusje etter gymmen og i offentlige garderober. De soler seg ikke toppløse lenger. Ikke det at det er et problem. Men at de ikke vil vise seg naken for hverandre lenger.

Hvorfor det? I forbindelse med barbering så skriver mange at de er redd for å vise seg naken fordi de er rare neden til og at ingen andre er det.

Er jo ikke så rart at de ikke ser andre som er det hvis de er for blyge til å kle seg nakne for hverandre. Før var kanskje alle like der nede, med sine vegg til vegg dotter og ingen så kjønnsleppene til hverandre. Gutter har jo alltid sett tissen til hverandre så hos oss spiller det vel ikke så stor rolle, selv om også vi sammenligner litt

Hufff nå ble jeg litt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Folk må gjerne følge moter . Om de er fornøyd med seg selv da! Jeg tror heller på det jeg.

Om folk vil lage frisyre på musa, må de gjerne gjøre det! Om de ikke blir pressa av media/venner/kjæreste

Men se deg rundt da mann.....

Synst ikke du , som jeg, at vi er blitt mer frigjort når det gjelder sånne ting? (Før bada alle i en stamp da. Midt i kjøkkenet. Kunne jo ikke stille til jule bad med barbert tiss forann lillebror og mor!?)

Ting er anderledes. Så fritt. Og det er hærlig at jeg lever NÅ. Nå som jeg kan bare gjøre nettopp hva jeg vil! Med meg selv...... Som barbering..!

Før var seksualitet veldig "det snakker vi ikke om"....

Se deg rundt.. er det ikke hærlig? Stå naken forann speilet uten hår på kroppen? Helt glatt?

Selv vil ikke jeg kalle intim barbering mote. Heller frigjøring :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

GuessWhat, så lenge du fortsatt beholder håret oppå hodet, så skal du ikke snakke om noe annet enn mote, bland ikke inn frigjøring, det blir for dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Sier du det?

For min skyld, vill nå jeg kalle det frigjøring.... Frigjøring fra alt tabu som var før..! Enten Du liker dte eller ikke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man skal lete lenge etter menn som ikke vil foretrekke et velfrisert kvinnekjønn, kontra urskog. Om noen da vleger å ta bort alt er også det toppers. Hun glattbarberte seg når vi dro til syden, pga at hun hadde kjøpt seg hvit bikini, og kjønnshårene vistes igjennom. Kjempemessig!!!! Til daglig pleier hun å beholde en liten trekant. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...