Gå til innhold

Morgensex med barn i huset

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde stadig med eksen. Helgen kom og vi hadde mulighet til å ligge litt frempå og i blant er det jo slik da at man føler lysten komme.
Men det var vel heller sjelden det lot seg gjennomføre, er sikker på unger har en radar for slikt! Med en gang vi prøvde å ha en hyggestund busa de inn på rommet. Nytta ikke si vi gjerne ville ligge en halvtimes tid selv om de var store nok til å forstå hva vi sa.

Dersom vi ikke var i det koselystne hjørnet, nei daaa så vi ikke snurten av dem!

Heldige de som får det til ;)

Anonymous poster hash: abd90...20a
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Småbarns foreldre burde holde seg for god til å ha sex mens barna er i hus.

Tror ikke barn eller ungdommer har vondt av å vite eller forstå at foreldrene faktisk er glad i hverandre. Tror heller det er sunt i disse dager. Kjærlighet, sex, kåthet og livsglede er ganske naturlig for voksne mennesker også. Ikke bare for tenåringer som tror det vet alt.

Akk, dere heldige folk som får låse døra. hilsen ny kone som har kommet inn i en familie med åpen dør-policy.

Anonymous poster hash: f4234...960

Vel det kan du forandre på. Du er jo et voksent menneske men forhåpentligvis en fornuftig mann.

Skal jeg gå og lukke deres dør? Jeg sover alltid med min dør lukket, og jeg har prøvd å fortelle dem at de kan lukke døra si, men de foretrekker visst å ha den åpen. Rommene våre er ikke rett ved siden av hverandre eller noe, vi har rom i hver vår ende av etasjen.

Har forresten tatt dem på fersken på sofaen (det vet ikke de) og i badekaret før også. At de aldri lærer. :dry:

Anonymous poster hash: 3c402...f28

Ja, voksne mennesker som viser at de er glad i hverandre er jo fysj.

Jeg har fryktelig lyst, tro meg. Men mannen er opptatt av at barna ikke skal føle seg avvist eller skvist ut nå når jeg har flyttet inn. Og jeg ser poenget hans. Jeg ønsker jo ikke at de skal få vonde følelser rundt at jeg har blitt med i familien.

Du kan jo si til mannen at det er flott med inkluderende familieliv, men at voksne har jo også et liv. Alle mennesker trenger privatliv. Det gjør ungene også. Noe annet ville vel vært rart. En lukket dør betyr ikke det samme som om man ekskluderer noen, eller er mindre glad i dem. Det betyr bare at man har litt privatliv. Det virker som om mannen din ikke helt forstår at det er greit med "voksentid".

Hvordan kan en lukket dør få dem til å kjenne på vonde følelser rundt et nytt familiemedlem? Regner med at dere er inkluderende med hverandre ellers.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på besøk i deres hus, hvorfor i all verden skal de da lukke døren sin? Hvis jeg hadde hatt noe i mot det så kunne jeg jo bare ha gått, jeg bor jo ikke der lenger. Har for øvrig vokst opp uten en far så det er egentlig ikke noe jeg kan kommentere eller spekulere på. Men uansett.

Hadde jeg hatt et problem med det så hadde jeg bare spurt dem om de kunne dempet seg eller eventuelt lukke døren. Hva er problemet med det?

Men jenta på 16 år kan ikke bare gå, og foreldrene "foretrekker" å ha døra åpen selv om hun har sagt fra. Høres det fortsatt greit ut i dine ører? Må barna holde seg på rommet sitt med hodetelefoner til de voksne er ferdige med å leke?

Anonymous poster hash: e1d42...d79

AnonymBruker
Skrevet

Hva med oss som er konstant single, da? Jeg har ikke hatt sex på 10 år, fordi jeg ønsker et seriøst forhold, ikke noe useriøst.

Anonymous poster hash: 64485...71a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med oss som er konstant single, da? Jeg har ikke hatt sex på 10 år, fordi jeg ønsker et seriøst forhold, ikke noe useriøst.

Anonymous poster hash: 64485...71a

Vi mennesker er forskjellige. Jeg hadde ikke klart meg 10 år uten sex. Men har heller ikke levd mye av mitt liv etter fylte 16 som singel.

Anonymous poster hash: 6d941...f20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Morgensex går greit enn så lenge hvert fall, for nå er hun for liten til å skjønne hva som skjer uansett. Men det er ikke de mest ville sexstillingene vi prøver ut da, mer kjappiser under dyna :P

Din kåte gris.

Anonymous poster hash: b6d42...c17

AnonymBruker
Skrevet

Hva med oss som er konstant single, da? Jeg har ikke hatt sex på 10 år, fordi jeg ønsker et seriøst forhold, ikke noe useriøst. Anonymous poster hash: 64485...71a

Holy Crap. Hadde jeg møtt på noen som ikke hadde hatt sex på ti år så hadde jeg løpt. Det hadde vært en massiv dealbreaker. Greit at man ikke er gira på ONS, men en fuckfriend eller et mindre seriøst forhold må man jo ha hatt på ti hele år...

Anonymous poster hash: f10b7...60f

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ja, vi har alltid sex om morgenen før de i det hele tatt våkner :)

Ofte en gang om natten også om nøden kaller ;)

AnonymBruker
Skrevet

Har vi lyst har vi lov, er bare ekstra stille.

Holder ørene åpne så vi hører "hvor" barnet er (hører lett om det kommer tuslende bortover gangen, så er det bare å stupe under dyna og spille trøtt.

Funker vel greit helt til minstemann fanger opp lukten av fitta di og lurer på om dere har spist reker hele natta. Mye bedre å ha nattsex som normale mennesker, da forsvinner fittelukta i løpet av natta.

Anonymous poster hash: e405d...625

Skrevet

Har ofte morgensex vi. Låser dørene på soverommet eller badet, så går det så fint så :) Ungene sitter stort sett i tv-stua i andre enden av huset på morgenen uansett.

Gjest New_Girl
Skrevet

Din kåte gris.

Anonymous poster hash: b6d42...c17

Ok.

Gjest Mary Quant
Skrevet

Tror ikke barn eller ungdommer har vondt av å vite eller forstå at foreldrene faktisk er glad i hverandre. Tror heller det er sunt i disse dager. Kjærlighet, sex, kåthet og livsglede er ganske naturlig for voksne mennesker også. Ikke bare for tenåringer som tror det vet alt.

Vel det kan du forandre på. Du er jo et voksent menneske men forhåpentligvis en fornuftig mann.

Ja, voksne mennesker som viser at de er glad i hverandre er jo fysj.

Du kan jo si til mannen at det er flott med inkluderende familieliv, men at voksne har jo også et liv. Alle mennesker trenger privatliv. Det gjør ungene også. Noe annet ville vel vært rart. En lukket dør betyr ikke det samme som om man ekskluderer noen, eller er mindre glad i dem. Det betyr bare at man har litt privatliv. Det virker som om mannen din ikke helt forstår at det er greit med "voksentid".

Hvordan kan en lukket dør få dem til å kjenne på vonde følelser rundt et nytt familiemedlem? Regner med at dere er inkluderende med hverandre ellers.

Voksentid? Ja, på kvelden når barna er i seng og om nettene. Jeg for min del kunne aldri tenkt meg å låse soveromsdøren i helgene da barna var små.

Hjelpe meg - hvor lenge har man små barn?

Skrevet

Funker vel greit helt til minstemann fanger opp lukten av fitta di og lurer på om dere har spist reker hele natta. Mye bedre å ha nattsex som normale mennesker, da forsvinner fittelukta i løpet av natta.

Anonymous poster hash: e405d...625

Jeg vet ikke med deg, men mitt underliv lukter ikke reker. Kanskje du burde gå til legen? Ev. sende dama di til legen hvis det er hun som lukter reker. :)

Ungen er heller ikke så liten, så det har funket veldig lenge.

Gjest Coolaid
Skrevet

Voksentid? Ja, på kvelden når barna er i seng og om nettene. Jeg for min del kunne aldri tenkt meg å låse soveromsdøren i helgene da barna var små.

Hjelpe meg - hvor lenge har man små barn?

Vet ikke hvor fort dine vokser men våre tok sin tid... tror det er innenfor normalen :)

Hjelpe meg og. Noen foreldre tror at de kun eksisterer for barna.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fryktelig lyst, tro meg. Men mannen er opptatt av at barna ikke skal føle seg avvist eller skvist ut nå når jeg har flyttet inn. Og jeg ser poenget hans. Jeg ønsker jo ikke at de skal få vonde følelser rundt at jeg har blitt med i familien.

Bare tull. Hadde tatt en alvorlig prat med ham. At du er stemor betyr ikke at det skal gå utover deres forhold.

Anonymous poster hash: baa9e...762

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...