Gå til innhold

Morgensex med barn i huset

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier sitt? Får dere det til? Her har vi to gutter som står opp før oss og plutselig kan finne på å komme inn på rommet. Men er vanskelig å holde seg når man våkner opp kjempekåt om morgenen og kjenner morgenereksjonen til mannen:-p

Anonymous poster hash: 6d941...f20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe problem det. Vi har forøvrig lås til soveromsdøra. Kanskje noe dere kunne teste ut...?

• Liker 7
Gjest Coolaid
Skrevet

Jepp, lås døren og fortell småttisene kvelden før at dere sover litt lengre. Barnekanalene fungere jo greit mens dere leker stilleleken. Leketøy holder vi nedlåst i en kiste på soverommet.... Heldigvis lenge siden vi hadde så små barn at de kommer inn på soverommet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ikke så veldig gammel da jeg lærte å banke på døra før jeg gikk inn på foreldres soverom. Eller så får man bare ha en nøkkel stående og vri døra i lås, man hører dem jo uansett.

Anonymous poster hash: ab829...3b2
Skrevet

Småbarns foreldre burde holde seg for god til å ha sex mens barna er i hus.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akk, dere heldige folk som får låse døra. hilsen ny kone som har kommet inn i en familie med åpen dør-policy.

Anonymous poster hash: f4234...960
AnonymBruker
Skrevet

Småbarns foreldre burde holde seg for god til å ha sex mens barna er i hus.[/

quote]

Så man skal leve i sølibat i flere år da? Vi har kanskje barnefri 2-3 ganger i året og så lenge klarer ikke jeg å gå uten sex!

Anonymous poster hash: 6d941...f20

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Akk, dere heldige folk som får låse døra. hilsen ny kone som har kommet inn i en familie med åpen dør-policy.

Den policyen ville jeg avviklet, du har da også noe å si i saken.

Anonymous poster hash: e1d42...d79

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine sover alltid med døra til soverommet åpent. Det var veldig lite kult å høre dem holde på en søndags morgen. Hilsen jente 16.

Anonymous poster hash: 3c402...f28
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine sover alltid med døra til soverommet åpent. Det var veldig lite kult å høre dem holde på en søndags morgen. Hilsen jente 16.

Da går det an å gjøre det motsatte av barn flest: Lukke døren. Da kanskje de lærer.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Da går det an å gjøre det motsatte av barn flest: Lukke døren. Da kanskje de lærer.

Skal jeg gå og lukke deres dør? Jeg sover alltid med min dør lukket, og jeg har prøvd å fortelle dem at de kan lukke døra si, men de foretrekker visst å ha den åpen. Rommene våre er ikke rett ved siden av hverandre eller noe, vi har rom i hver vår ende av etasjen.

Har forresten tatt dem på fersken på sofaen (det vet ikke de) og i badekaret før også. At de aldri lærer. :dry:

Gjest Fjotten
Skrevet

Skal jeg gå og lukke deres dør? Jeg sover alltid med min dør lukket, og jeg har prøvd å fortelle dem at de kan lukke døra si, men de foretrekker visst å ha den åpen. Rommene våre er ikke rett ved siden av hverandre eller noe, vi har rom i hver vår ende av etasjen.

Har forresten tatt dem på fersken på sofaen (det vet ikke de) og i badekaret før også. At de aldri lærer. :dry:

Hadde også reagert sånn hvis jeg var 13-14 år. Nå derimot hadde jeg synes det var flott at de fremdeles var seksuelt aktive og at de åpenbart er veldig glad i hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde også reagert sånn hvis jeg var 13-14 år. Nå derimot hadde jeg synes det var flott at de fremdeles var seksuelt aktive og at de åpenbart er veldig glad i hverandre.

Du hadde synes det var flott hvis du kom på besøk og de satte i gang med sex for åpen dør? Man kan fint lukke døra uansett hvor glad man er i hverandre.

• Liker 7
Skrevet

Småbarns foreldre burde holde seg for god til å ha sex mens barna er i hus.

Haha hæ? Skal man ikke ha sex på 18 år da?

• Liker 3
Gjest Fjotten
Skrevet

Du hadde synes det var flott hvis du kom på besøk og de satte i gang med sex for åpen dør? Man kan fint lukke døra uansett hvor glad man er i hverandre.

Jeg er på besøk i deres hus, hvorfor i all verden skal de da lukke døren sin? Hvis jeg hadde hatt noe i mot det så kunne jeg jo bare ha gått, jeg bor jo ikke der lenger. Har for øvrig vokst opp uten en far så det er egentlig ikke noe jeg kan kommentere eller spekulere på. Men uansett.

Hadde jeg hatt et problem med det så hadde jeg bare spurt dem om de kunne dempet seg eller eventuelt lukke døren. Hva er problemet med det?

Gjest alegria
Skrevet

Helt sikkert.
AnonymBruker
Skrevet

Den policyen ville jeg avviklet, du har da også noe å si i saken.

Jeg har fryktelig lyst, tro meg. Men mannen er opptatt av at barna ikke skal føle seg avvist eller skvist ut nå når jeg har flyttet inn. Og jeg ser poenget hans. Jeg ønsker jo ikke at de skal få vonde følelser rundt at jeg har blitt med i familien.

Skrevet

Har vi lyst har vi lov, er bare ekstra stille.

Holder ørene åpne så vi hører "hvor" barnet er (hører lett om det kommer tuslende bortover gangen, så er det bare å stupe under dyna og spille trøtt.

• Liker 1
Skrevet

Har vi lyst har vi lov, er bare ekstra stille.

Holder ørene åpne så vi hører "hvor" barnet er (hører lett om det kommer tuslende bortover gangen, så er det bare å stupe under dyna og spille trøtt.

Samme her, mer komplisert er det jo ikke.

Gjest New_Girl
Skrevet

Morgensex går greit enn så lenge hvert fall, for nå er hun for liten til å skjønne hva som skjer uansett. Men det er ikke de mest ville sexstillingene vi prøver ut da, mer kjappiser under dyna :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...